Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Så bliver vi da nok klar over spillernes holdning til ham, hvis de selv kan bestemme det med en dårlig indsats (igen).
    Synes det var egentlig ikke indsatsen som manglede i går, der var mere at spillere ikke ved hvad de skal gøre. Alm vil ikke at vores baxks og kantspiller løber dybt til grundlinjen om at lægge bolden ind i feltet, han kræver at de trækker ind før og spiller sig igennem men det har de bare ikke evner for. Og så spiller de bolden ofte hellere tilbage og vi mister hver offensiv fart. Derudover er Jebali (i kampform) den eneste som vil kalde "boldfast" i vores hold (Tverskov er det til dels) og så taber vi bolden alt for let og hurtigt og kommer ikke til at sltte offensiv noget i gang, bliver presset ned og det er kun er spørgsmål af tid til modstanderen scorer. Og da Alms (ledelsens?) koncept kan ikke omsættes spiller vi faktisk uden koncept. De enkelte spiller kæmper mere eller mindre på deres måde men der er ikke et hold med de en fælles idé om hvad man vil der på banen. Og vi tror mere og mere at især da de "etablerede" for længst har forstod det og har opgivet Alm og hans koncept og der suger energi og især gejst ud af spillere at kæmpe for noget man ikke tror på. De unge har der stadig lidt mere overskud er åbenbart bare ikke ramt på den måde og er stolte at bære trøjen på banen og kommer så med langt bedre attitude og mere gejst på banen hvad man tydeligt kunne se i går. Men frygter det ​​​​​bliver kun et spørgsmål af tid hvornår de bliver smittet hvis vi holder fast i Alm og Alms koncept. Jeg forstår ikke hvorfor man venter længere. Wesstrøm krævede en forbedring men vi er lige tilbage der hvor vi stod da han krævede en anden tilgang og spillemåde. Det er dyb skuffende fordi troede der kommer nu endelig en ægte forændring da han udtalte sig så klar men åbenbart var det ikke mere end lidt varm luft. Ser ikke hvordan vi kan vinde mandag mod Horsens én af de vigtigste kampe i denne sæson hvis vi spiller kontinuitetskort endnu længere. Det kræves ja næsten en mirakel eller til mindst massiv domnerhjælp.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
      BT transfer podcast siger at vi er blevet tilbudt en tidligere Seria A profil, nogen der har hørt hvem det er ?
      Der var en der skrev af Cafeejeren havde sagt/skrevet, at han forsøgte at få Adem Ljajic til superligaen. Han er transferfri pt, men har tidligere spillet i Fiorentina, Intet, Roma og Torino. Om han har været en profil ved jeg ikke, da jeg ikke kender ham, men man ryger vel ikke til de klubber uden at have vist et eller andet. Så måske det kan være ham?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Netop, både KN og JM fik masser af kritik for at pege på diverse spillere, som blev tilført uden effekt.
        Rygterne siger, at det er årsagen til at Niels er træt af at åbne pungen. Han har hørt træner efter træner love at får jeg X eller Y, så brænder vi ligaen af. Der var så meget langt mellem de gode input.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

          Der var en der skrev af Cafeejeren havde sagt/skrevet, at han forsøgte at få Adem Ljajic til superligaen. Han er transferfri pt, men har tidligere spillet i Fiorentina, Intet, Roma og Torino. Om han har været en profil ved jeg ikke, da jeg ikke kender ham, men man ryger vel ikke til de klubber uden at have vist et eller andet. Så måske det kan være ham?
          Problemet er hvis vi får en som ikke har spillet kampe i lang tid. Der er brug for en som kan gå direkte ind, og helst mere end en.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Problemet er hvis vi får en som ikke har spillet kampe i lang tid. Der er brug for en som kan gå direkte ind, og helst mere end en.
            Helt enig. Vi har ikke tid til en, der skal spille sig igang på den måde.

            Det var i øvrigt Adem Ljajic de hentydede til i BTs podcast. Men de sagde vist også, at OB havde takket nej.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Problemet er hvis vi får en som ikke har spillet kampe i lang tid. Der er brug for en som kan gå direkte ind, og helst mere end en.
              Transfermarkt skriver at han har været uden klub siden 1/7-2022, så helt rusten er han forhåbentlig ikke, hvis han har trænet lidt selv ved siden af den sidste halvanden måned.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                Transfermarkt skriver at han har været uden klub siden 1/7-2022, så helt rusten er han forhåbentlig ikke, hvis han har trænet lidt selv ved siden af den sidste halvanden måned.
                Han spillede ikke et eneste minut sidste sæson. Som jeg forstår indgik han ikke i holdets planer for sæsonen. Og da han ikke valgte at tage imod de muligheder klubben gav ham for salg/klubskifte (pga. den gode kontrakt han havde) blev han suspenderet/straffet. Han har sikkert trænet for sig selv eller med ungdomsholdene siden sidste sommer.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Rygterne siger, at det er årsagen til at Niels er træt af at åbne pungen. Han har hørt træner efter træner love at får jeg X eller Y, så brænder vi ligaen af. Der var så meget langt mellem de gode input.
                  well måske skulle han kigge lidt indad mod de folk han omgiver sig med....TC fx. som brugte 14 måneder på at finde Poul Hansen...og som mere eller mindre hele vejen siden fyringen af Kim Brink har siddet tæt på Niels...
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Østrøm til SIF?

                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...agter-ob-back/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hmm. Skørt. Han er måske blevet syltet lidt i OB, men har sgu svært ved at se ham som back på det Silkeborg-hold. Det er i hvert fald en helt anden back end Rasmus Carstensen de så vil få sig.
                      Last edited by Agbre; 15-08-2022, 13:40.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det giver da ikke meget mening. Han er jo ikke back.

                        Men for Østrøms egen skyld, synes jeg da han skal skynde sig væk.
                        ville ikke kunne lade være med at frydes lidt over ledelsens uduelighed, hvis han måske skulle overtage cf i silkeborg ved salg af salquist, og så blomstrer op og spiller godt.

                        Sif har jo lavet den før, med klynge.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kent skal bare holde n​allerne fra min øjesten, jeg har store planer med den knægt.
                          Last edited by Striwetforlivet!; 15-08-2022, 13:49.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Rygterne siger, at det er årsagen til at Niels er træt af at åbne pungen. Han har hørt træner efter træner love at får jeg X eller Y, så brænder vi ligaen af. Der var så meget langt mellem de gode input.
                            Lol - Hvem er det vi har brugt penge på? Vi har maksimalt brugt småpenge sammenlignet med andre. SL er blevet til en go big or go home-liga og Thorborg nætter at tro på det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                              Han spillede ikke et eneste minut sidste sæson. Som jeg forstår indgik han ikke i holdets planer for sæsonen. Og da han ikke valgte at tage imod de muligheder klubben gav ham for salg/klubskifte (pga. den gode kontrakt han havde) blev han suspenderet/straffet. Han har sikkert trænet for sig selv eller med ungdomsholdene siden sidste sommer.
                              Klubben forsøgte aktivt at afskibbe ham da han tjente godt 30 millioner om året - Det gad han ikke, så han blev ikke registreret.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                                Lol - Hvem er det vi har brugt penge på? Vi har maksimalt brugt småpenge sammenlignet med andre. SL er blevet til en go big or go home-liga og Thorborg nætter at tro på det.
                                Det er så forkert. vi bruger stadig 6 mest på holdet. Jørgen, BK igen, Kløve, Drachmann, AK osv osv.

                                Comment

                                Working...
                                X