Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Glem Viborg, jeg havde også en tro og et håb om, at de ville blive en del af kampen, men det er alt for solide til, at de pludselig får en lang stime af kampe, hvor de ikke vinder. Selv her i starten af sæsonen, hvor de har skulle spille 4 europæiske kampe sideløbende, har de haft meget få problemer med at præstere i ligaen.

    Det bliver os, Horsens, Lyngby og AaB der skal kæmpe om at undgå nedrykning, og jeg er da også nervøs for, at AaB på et eller andet tidspunkt kommer lidt i gang og deres offensive individualister finder melodien, men som de har set ud i de første 5 kampe er de i hvert fald også en del af det.

    Jeg kan ikke huske, hvornår der sidst har været en så vigtig kamp, som den vi skal spille mod Horsens, for et nederlag der og 10 point op til dem med over 1/4 af grundspillet afviklet, så kan vi godt forberede os på, at vi kommer til at ligge til nedrykning, når slutspillet går i gang, med mindre at AaB også kollapser totalt, og så bliver det en ekstremt definerende forårssæson vi skal spille.
    Vores redning kan blive, at Superligaen er så hamrende ustabil som den er.
    Jeg vil dog også sige, at som det ser ud er det Lyngby, AaB og OB der kommer til at kæmpe om det, og jeg har også en større tro på AaB kan ændre deres situation end vi kan gøre det med vores.
    Jeg synes bestemt heller ikke vi er i en position til at snakke Viborg, egentlig heller ikke Horsens, medmindre vi kan slå dem i næste runde.

    ​​​​​Den bliver så grotesk spændende den kamp.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Det giver da ikke meget mening. Han er jo ikke back.

      Men for Østrøms egen skyld, synes jeg da han skal skynde sig væk.
      ville ikke kunne lade være med at frydes lidt over ledelsens uduelighed, hvis han måske skulle overtage cf i silkeborg ved salg af salquist, og så blomstrer op og spiller godt.

      Sif har jo lavet den før, med klynge.
      ja han får jo desværre ikke megen spilletid her - og alt andet lige er SIF også en markant bedre drevet klub.

      - derfor kan det også undre hvis de kigger på ham som back.

      Håber han bliver - og at han begynder at få noget reel spilletid - og ikke som back

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        ja han får jo desværre ikke megen spilletid her - og alt andet lige er SIF også en markant bedre drevet klub.

        - derfor kan det også undre hvis de kigger på ham som back.

        Håber han bliver - og at han begynder at få noget reel spilletid - og ikke som back
        Men så skal de nok fyre Alm. Det virker ikke til at han har nogen tro på ham. Ved godt det jo langt fra handler om mål. Men jeg tænker at Østrøm fik pænt med selvtillid af at score. De andres respekt for ham steg sandsynligvis også. I det hele taget: hvornår har vi sidst set en rutineret ob spiller sparke den
        Så køligt ind? Hornemann - nåh nej - han er ikke rutineret. BK, Sander etc havde brændt den. Det virker på mig dom om Østrøm ikke føler sig fedtet ind i al modgangen. Han har en stærk psyke der. Men lad ham da få succes i SIF. Alt andet er urimeligt over for en ung spiller.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Men så skal de nok fyre Alm. Det virker ikke til at han har nogen tro på ham. Ved godt det jo langt fra handler om mål. Men jeg tænker at Østrøm fik pænt med selvtillid af at score. De andres respekt for ham steg sandsynligvis også. I det hele taget: hvornår har vi sidst set en rutineret ob spiller sparke den
          Så køligt ind? Hornemann - nåh nej - han er ikke rutineret. BK, Sander etc havde brændt den. Det virker på mig dom om Østrøm ikke føler sig fedtet ind i al modgangen. Han har en stærk psyke der. Men lad ham da få succes i SIF. Alt andet er urimeligt over for en ung spiller.
          Under godt nok Robin noget success. Fint at sende ham afsted, hvis Alm, der vel nærmest på nuværende tidspunkt ikke har nogen bagkant på sin inkompetence eller snor fra ledelsen, ikke vil bruge ham.

          Han er bare et stort talent, og jeg ved han vil blive en fremragende spiller.

          At vi giver klubbens fremtid væk på den måde er vel symptomatisk for tingenes tilstand.
          Fas est et ab hoste doceri.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

            Hmm. Skørt. Han er måske blevet syltet lidt i OB, men har sgu svært ved at se ham som back på det Silkeborg-hold. Det er i hvert fald en helt anden back end Rasmus Carstensen de så vil få sig.
            Ja gad vide om AA, som ikke vil bruge Østrøm, har bedre dømmekraft end KN, som vil hente ham til SIF. Jeg er desværre ikke i tvivl.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

              Vores redning kan blive, at Superligaen er så hamrende ustabil som den er.
              Jeg vil dog også sige, at som det ser ud er det Lyngby, AaB og OB der kommer til at kæmpe om det, og jeg har også en større tro på AaB kan ændre deres situation end vi kan gøre det med vores.
              Jeg synes bestemt heller ikke vi er i en position til at snakke Viborg, egentlig heller ikke Horsens, medmindre vi kan slå dem i næste runde.

              ​​​​​Den bliver så grotesk spændende den kamp.
              Synes det er svært med Aab. Jeg tror de kigger på vores spillere og tænker de da er meget gode, ligesom flere af os tænker Aab har nogen stærke spillere. I virkeligheden har de nok bare fundet ud af at Kramer nok bare er en Bjørn Paulsen, Souza er en Sabbi og Louca Prip er en Frøkjær. De kan være rigtig gode, men for det meste er de det egentlig ikke. Prip ramte den så i røven over en hel sæson sidste år, men det overrasker mig ikke at han er dykket til det ligegyldige. I Aab tror de også de kan erstatte superligaens måske bedste stopper med en ung Hollænder hos en oprykker og så er det hul fyldt ud. Jeg har en kollega i det nordjyske som er ved at brænde sammen over den middelmådighed de kaster penge efter. De vil det samme som os, men investeringerne i truppen står jo slet ikke mål med tidligere tider, hvor de kun lige nøjagtig sneg sig med i top 6 og blev statister. Tidligere var det Rinne, Thelander, Kusk, Lucas A og Fossum, fra store adresser i ind- og udland. Nu henter de spillere fra Vejle, Horsens, Viborg og Hobro. Så er det for dem deroppe også logisk nok, at de nærmere kommer i den gale retning end den rigtige.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Men så skal de nok fyre Alm. Det virker ikke til at han har nogen tro på ham. Ved godt det jo langt fra handler om mål. Men jeg tænker at Østrøm fik pænt med selvtillid af at score. De andres respekt for ham steg sandsynligvis også. I det hele taget: hvornår har vi sidst set en rutineret ob spiller sparke den
                Så køligt ind? Hornemann - nåh nej - han er ikke rutineret. BK, Sander etc havde brændt den. Det virker på mig dom om Østrøm ikke føler sig fedtet ind i al modgangen. Han har en stærk psyke der. Men lad ham da få succes i SIF. Alt andet er urimeligt over for en ung spiller.
                jamen hvorfor har de dog ikke gjort det endnu? tænker umiddelbart der er mere fremtid i østrøm end alm.

                Ryger han hvis vi taber mod Horsens? Jamen så er han jo reelt fyret så venter vi bare på det bliver effektueret. For en sejr ændre jo ikke alverden.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                  Hmm. Skørt. Han er måske blevet syltet lidt i OB, men har sgu svært ved at se ham som back på det Silkeborg-hold. Det er i hvert fald en helt anden back end Rasmus Carstensen de så vil få sig.
                  Østrøm har lidt de samme kvaliteter og mangler som Obbekjær, god med bolden men ikke specielt mobil og ret langsom.
                  Han bliver aldrig en succes på en back.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    KL har indgået leje aftale med den ungarske klub for et år og med købsoption - Alt mulig held og lykke Kasper

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Det er så forkert. vi bruger stadig 6 mest på holdet. Jørgen, BK igen, Kløve, Drachmann, AK osv osv.
                      Jeg vil rigtig gerne udfordre den med 6. mest. Vi er bedste fald 7. AGF, AaB, BIF, FCK, FCN og FCM er foran og så fornemmer jeg at Randers lagt på, mens at vi har brugt mindre. Vi er 7. i bedste fald, 8. i værste fald.

                      Det er stadig småpenge vi har brugt - 3 millioner og under er småpenge.

                      Vi bruger ingen penge på at købe i det store hele. Vi henter fri transfers eller betaler enten symbolske beløb, og vi gør det fordi det er billigt ikke nødvendigvis fordi det er den bedste løsning. Vi er pivelendige til at rekruttere.

                      Hvis vi skal rykke os, skal vi enten oppe vores scouting og rekruttering med 1000% eller investere i spillermateriale - vi er så i den herlige situation at vi står i en lorte situation, ligger sidst og sæsonen her skal blot overstås - Før var gode spillere dyre, nu er de steget med yderlig 80% i pris - Det er ris til egen røv.

                      Vil Thorborg udvikle eller drifte?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                        Jeg vil rigtig gerne udfordre den med 6. mest. Vi er bedste fald 7. AGF, AaB, BIF, FCK, FCN og FCM er foran og så fornemmer jeg at Randers lagt på, mens at vi har brugt mindre. Vi er 7. i bedste fald, 8. i værste fald.

                        Det er stadig småpenge vi har brugt - 3 millioner og under er småpenge.

                        Vi bruger ingen penge på at købe i det store hele. Vi henter fri transfers eller betaler enten symbolske beløb, og vi gør det fordi det er billigt ikke nødvendigvis fordi det er den bedste løsning. Vi er pivelendige til at rekruttere.

                        Hvis vi skal rykke os, skal vi enten oppe vores scouting og rekruttering med 1000% eller investere i spillermateriale - vi er så i den herlige situation at vi står i en lorte situation, ligger sidst og sæsonen her skal blot overstås - Før var gode spillere dyre, nu er de steget med yderlig 80% i pris - Det er ris til egen røv.

                        Vil Thorborg udvikle eller drifte?
                        Er ikke uenig. De andre skruer op og vi er fastlåst.
                        men vil gentage, at NT ikke har været imponeret af de dyreste der er hentet, og nok derfor han er rig. Betaler helst ikke overpris.
                        men dette burde være en hobby, og hvis han kaster en stor sum så tror jeg BW kan holde det omkring nul nogle år.

                        Comment


                          Vi har snakket med Kasper Larsen om hans skifte til Ungarn.
                          Om skiftet generelt, lidt om den kritik han har været udsat for, og om hvor hurtigt det gik med at komme til Fehervar.

                          Kasper Larsen var genstand for kritik i OB - Nu glæder han sig til muligheden i Ungarn - OBstruktion

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Er ikke uenig. De andre skruer op og vi er fastlåst.
                            men vil gentage, at NT ikke har været imponeret af de dyreste der er hentet, og nok derfor han er rig. Betaler helst ikke overpris.
                            men dette burde være en hobby, og hvis han kaster en stor sum så tror jeg BW kan holde det omkring nul nogle år.
                            > NT ikke har været imponeret af de dyreste der er hentet.


                            Og det dyreste har stadig været en billig omgang - Hvis man helt seriøst tror at Okosun til 3mil rykker noget, så skal man have tjekket sine fodboldbriller.

                            Der skal i min optik 30-40 millioner til i det vindue hvis OB skal i top 6.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                              > NT ikke har været imponeret af de dyreste der er hentet.


                              Og det dyreste har stadig været en billig omgang - Hvis man helt seriøst tror at Okosun til 3mil rykker noget, så skal man have tjekket sine fodboldbriller.

                              Der skal i min optik 30-40 millioner til i det vindue hvis OB skal i top 6.
                              Selvfølgelig er det ikke de 3 millioner for Okosun, der rykker noget - eller der hentydes til. OB har i mange år (altid) haft en strategi/politik for ikke at betale store transfersummer. Til gengæld har vi ofte betalt lidt højere lønninger end de direkte konkurrenter. Det er så nogle år siden nu - fordi Thorborg i hvert fald langt sjældnere lægger de ekstra millioner til det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Østrøm har lidt de samme kvaliteter og mangler som Obbekjær, god med bolden men ikke specielt mobil og ret langsom.
                                Han bliver aldrig en succes på en back.
                                Min øjesten er ikke langsom, han har bare ikke antrittet til at spille back. Han er også fint mobil.

                                Hans mangler er hans duelstyrke i hovedspillet og hans antrit, det ene kan han lære det andet kan han kompensere for.

                                Hans styrker er hans overblik, tempoet der ligger i hans afleveringer han vil gerne spille bolden hurtigt rundt og hans blik for spillet. På bolden er han ganske fornuftig.

                                Han minder lidt om en ung Tverskov.
                                ​​​
                                Last edited by Striwetforlivet!; 15-08-2022, 20:35.

                                Comment

                                Working...
                                X