Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg
    BTs transfervinduet nævner helt kort at der sker noget omkring Sabbi. De ved ikke noget konkret men der er interesse fra udlandet...
    Det nævnes også at FCM kigger lidt på Jebali. Men de snakker så også om at de nok ikke rigtig tror på den……

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg
      BTs transfervinduet nævner helt kort at der sker noget omkring Sabbi. De ved ikke noget konkret men der er interesse fra udlandet...
      Sælg! Hverken vi eller Sabbi får det maksimale ud af ham alligevel.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
        Er der ikke nogle folk der har bare et lille rygte, ved godt vi stadig er tidlig i vinduet. Men måske nogle har hørt noget på et skummelt værtshus i Odense sent om natten
        En der har været nævnt og set som en mulighed kan afskrives … https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-soenderjyske/

        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          En der har været nævnt og set som en mulighed kan afskrives … https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-soenderjyske/
          Tror også det var AGF der var røget med ham hvis det var. Ikke os. Så enten får de ham ikke eller må bruge nogle af deres transfer millioner på en spiller der kostede 1 mill for 1 dag siden

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
            Er der ikke nogle folk der har bare et lille rygte, ved godt vi stadig er tidlig i vinduet. Men måske nogle har hørt noget på et skummelt værtshus i Odense sent om natten
            Ikke et decideret rygte, men har fra en kilde at hvis Bjørn havde ene- og råderet så blev der hentet på den anden side af 11 spillere den sommer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

              Ikke et decideret rygte, men har fra en kilde at hvis Bjørn havde ene- og råderet så blev der hentet på den anden side af 11 spillere den sommer.
              Men han har vel råderet over det på en måde. Han er vel den direktør der bestemmer mest over køb/salg og budget siden Kim Brink. Så han må jo bare sælge/ophæve og hente en masse transferfrie hvis det er hans ambition.
              Jeg er også sikker på at han udskifter minimum 11 spillere incl de 4 der er smuttet. Tror bare der går 2-3 vinduer

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Men han har vel råderet over det på en måde. Han er vel den direktør der bestemmer mest over køb/salg og budget siden Kim Brink. Så han må jo bare sælge/ophæve og hente en masse transferfrie hvis det er hans ambition.
                Jeg er også sikker på at han udskifter minimum 11 spillere incl de 4 der er smuttet. Tror bare der går 2-3 vinduer
                Tricket her vil være at lave de fuldstændigt nødvendige udskiftninger samtidigt med at vi bliver mere og mere attraktive vindue for vindue.

                Hvis vores egen fodbolddirektør mener at vores trup trænger til så massiv en udskiftning, så vil jeg mene, at der er nogen, der måske skal revidere deres vurdering af at OB ikke mangler så meget for at blive rigtigt konkurrencedygtige.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg
                  BTs transfervinduet nævner helt kort at der sker noget omkring Sabbi. De ved ikke noget konkret men der er interesse fra udlandet...
                  Det var da en dejlig nyhed, sælg for guds skyld.

                  Har dog svært ved at forestille mig vi kan hive det helt store økonomi hjem på ham

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                    Ikke et decideret rygte, men har fra en kilde at hvis Bjørn havde ene- og råderet så blev der hentet på den anden side af 11 spillere den sommer.
                    Vild melding. Det håber jeg trods alt ikke han får lov til.
                    Håber ikke vi bliver sådan en transferfabrik for lykkeriddere.
                    Det harmonerer vel heller ikke supergodt med ambitionen om at bruge vores egne unge..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                      Tricket her vil være at lave de fuldstændigt nødvendige udskiftninger samtidigt med at vi bliver mere og mere attraktive vindue for vindue.

                      Hvis vores egen fodbolddirektør mener at vores trup trænger til så massiv en udskiftning, så vil jeg mene, at der er nogen, der måske skal revidere deres vurdering af at OB ikke mangler så meget for at blive rigtigt konkurrencedygtige.

                      MvH ChrisOB
                      Lad os lege med tanken at Kjerrumgaard,Grubbe og Kanté indgår i de 11 mand. Lige nu er vi 25 mand i truppen og han helst ikke have at der skal være for mange. Så lad os sige 24.. Så skal der 9 ud(både ved hjælp af salg,udlejning og ophævning) og 8 ind. Hvilke 9 kunne det evt være? Gider ikke at spekulere i indgående spillere

                      Østrøm
                      Kløve
                      Khemdee
                      Sabbi
                      Mandé
                      Kadrii
                      Brems
                      Skjelvik
                      Vestergaard

                      Det kunne også være et salg af Frø for at finansiere alt det der så skulle hentes. Ikke mange af de øverste jeg ville savne.
                      Mandé vil jeg af med for at der bliver en reel konkurrence om pladsen omkring HC

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                        Ikke et decideret rygte, men har fra en kilde at hvis Bjørn havde ene- og råderet så blev der hentet på den anden side af 11 spillere den sommer.
                        det lyder da som en rimelig antagelse. Der var listen med de 8 spillere sim gerne måtte se sig om efter et nyt sted. Læg dertil 2-3 spillere som får opmærksomhed fra udlandet eller andre klubber, og som skal være med til at skaffe økonomi til de nye der må komme ind

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Vild melding. Det håber jeg trods alt ikke han får lov til.
                          Håber ikke vi bliver sådan en transferfabrik for lykkeriddere.
                          Det harmonerer vel heller ikke supergodt med ambitionen om at bruge vores egne unge..
                          De unge kunne vel sagtens indgå i de 11? At man vil af med de 19-20 årige som måske ikke udvikler sig og ind med 17-18 årige hvor diamanten stadig kan slibes

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Det var da en dejlig nyhed, sælg for guds skyld.

                            Har dog svært ved at forestille mig vi kan hive det helt store økonomi hjem på ham
                            Jeg tror du undervurderer markedet og hvad OB rent faktisk siger nej til en gang imellem. Jeg tænker mellem 5-10 mill. Han er stadig kun 24 og kan klippe en satans god youtube video sammen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                              Tricket her vil være at lave de fuldstændigt nødvendige udskiftninger samtidigt med at vi bliver mere og mere attraktive vindue for vindue.

                              Hvis vores egen fodbolddirektør mener at vores trup trænger til så massiv en udskiftning, så vil jeg mene, at der er nogen, der måske skal revidere deres vurdering af at OB ikke mangler så meget for at blive rigtigt konkurrencedygtige.

                              MvH ChrisOB
                              og for blot et år siden var vores største styrke; kontinuitet...det virkede så ikke så godt.

                              Jeg håber ikke på der skal til at ske SÅ massive udskiftninger konstant, for tror faktisk det kan give genvinst med noget kontinuitet. Men en løbende udskiftning så der kommer nyt blod til truppen bør være målet.

                              Hvor meget der skal til at gøre os konkurrencedygtige? Kommer vel igen an på målet - er man tilfreds med top 6 - så syntes jeg ikke der skal SÅ meget til før vi spiller med om det. Først og fremmest skal Alm have fjernet de der udfaldsperioder hvor vi ikke vinder en kamp ud af 10 eller 11 kampe. Bundniveauet skal altså hæves.

                              - er målet at vi skal være "sikre" i top 6 så er det pludselig en anden sag - det er umiddelbart ret tæt i midten i en kamp om reelt 2-3 pladser, og vi er jo tydeligvis ikke de eneste der forsøger at opgradere - snakken fra sidste år om at vi kan lukke hullet med at arbejde lidt hårdere giver jeg ikke meget for. Det har de andre sgu nok også tænkt på.

                              Ultimativt så håber jeg da at vi går efter at blande os i den rigtige top - at komme i top 6 er sgutte videre ambitiøst. Men det kræver selvsagt nogle helt andre muskler på transfermarkedet, bedre salg osv osv. så det bliver næppe det vi kommer til at se i dette vindue - men hold op hvor jeg håber det er der vi arbejder os henad.

                              For den der pokalfinale - at der var mulighed for faktisk at vinde noget igen - kæft det var lækkert. Mere af det tak

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg tror du undervurderer markedet og hvad OB rent faktisk siger nej til en gang imellem. Jeg tænker mellem 5-10 mill. Han er stadig kun 24 og kan klippe en satans god youtube video sammen
                                5 mill vil godt nok heller ikke være meget - jeg havde da håbet på noget langt mere markant da man hentede ham. Potentialet er der jo. Men det virker bare ikke til det skal være i OB - så få ham endelig sendt afsted.

                                Comment

                                Working...
                                X