Hørte BW snakke om det var fordi Frø og Jebali var skadet, de er da nok i kampform før Halimi, jeg er ikke tryg.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægEr han ikke 10'er.?!! Hvis de henter endnu en 10'er går jeg fuldstændig Rebekka..
så har vi igen en ledelse der ikke forstår at hente det truppen har brug for, men henter mere af det vi har i forvejen.
skævvridningen fortsætter jo bare så
Comment
-
Er han virkelig ikke ældre?
Godt nok en spøjs karriere han har fået. Synes han var virkelig stærk i BIF. Klart en spiller jeg håbede vi tilknyttede da han røg ud i kulden derovre. Han kunne være spændende, men han kommer jo ikke til at styrke os før til foråret, når han ikke har haft kontrakt siden marts. Den 10'er BW snakker om er vel en der skal gå ind og styrke os nu, hvor Frø og Jebali er ude og ikke en spiller vi skal bruge måneder på at få i form? Der er tydeligvis ikke den store panik over vi spiller af pommeren til og ligner et hold der har brug for en akut vitaminindsprøjtning.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Nej han er måske for meget en luksusspiller, men jeg syntes nu altid han giver sig 110 %.
Lige nu kunne jeg godt “nøjes” med en Makrini , eller en halv Djemba- Djemba… hmm er den mon en Djemba ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ja han er sgu en aldeles fremragende spiller, hvis vi kan finde en der er 10% af ham, så tror jeg også det er en forstærkning.
Lige nu kunne jeg godt “nøjes” med en Makrini , eller en halv Djemba- Djemba… hmm er den mon en Djemba ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Så det er en 10'er de kigger efter. Forstår jeg ikke med Jebali på vej retur. Andre steder der mangler mere"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nej"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment