Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Alt held og lykke til KL, håber både for ham og OB det lykkes. Og så vil jeg tillade mig at antage han er sendt i armene på den unavngivne klub af OB. Måske til en exceptionel pris. Desværre frigør det i så fald ikke transferkroner men kun en relativt beskeden lønsum. Så måske OB vil leje en midterstopper sæsonen ud?

    Comment


      Igen sover OB i timen.. Hvorfor har man ikke hentet Daniel Høegh til de 700.000 så Randers betalte? Kan vel ikke være pga tre-fire kampe, at man vælger at afskriver Kasper Larsen?!
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Igen sover OB i timen.. Hvorfor har man ikke hentet Daniel Høegh til de 700.000 så Randers betalte? Kan vel ikke være pga tre-fire kampe, at man vælger at afskriver Kasper Larsen?!
        Rolig, Omar kommer og brænder ligaen af.........

        Comment


          Men det viser jo også, at BW ikke er idiot. Han kan jo godt se, hvor vores største svagheder er. Kan meget vel være, at han har sagt til KL, at han ikke indgår i planerne det næste års tid og at de derfor opfordrer ham til at finde en anden klub, hvis han ikke vil sidde på bænken resten af året, når Ivan forhåbentligt snart er klar.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Har en fornemmelse af, at det mere er midt/bund i Belgien/Nederlandene... men kun en fornemmelse
            Der har han sikkert også et måske forholdsvis godt navn stadigvæk så det vil egentlig være et ganske naturligt træk .. de var jo også ret glade for ham i Sverige og Marco Lund er på vej væk fra Norkøbing så måske et comeback lurer der.


            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Men det viser jo også, at BW ikke er idiot. Han kan jo godt se, hvor vores største svagheder er. Kan meget vel være, at han har sagt til KL, at han ikke indgår i planerne det næste års tid og at de derfor opfordrer ham til at finde en anden klub, hvis han ikke vil sidde på bænken resten af året, når Ivan forhåbentligt snart er klar.
              Bytte-byte købmand. Vi mangler fart og duelstyrke i cf så måske Marco Lund er på tilbage .. det rygtes i hvert fald han på vej væk fra Norkøbing


              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg

                Pokalfinalen for eksempel - der spillede han da en glimrende kamp. Han var i det hele taget okay sammen med Ivančević, mens det aldrig rigtig har fungeret med Tverskov som makker.. Det har godt nok ikke været hans sæson indtil videre, gad vide om han har været ramt mentalt af det brændte straffespark, eller det bare er tilfældigheder at han har lavet så mange fejl.. Men den rigtige makker, og i en forsvarslinie der ikke står alt for højt kan han være en fin stopper. Svært i Alms system. Det kræver nok noget mere fart.
                Enig. Han har nogle kvaliteter, de kommer bare ikke til sin ret i OB. Tror også godt det kunne være en svensk klub, jeg tror stadigvæk han har et ganske fint ry der efter sin tid i Norköping.

                Der er vel ingen tvivl om, at et skifte ville være det rigtige både for os og Kasper, som det ser ud nu, især hvis et åbner op for at vi kan hente en ny spiller til positionen. Når det er sagt er det altid trist, når klubbens egne ikke lykkes. Der er ingen tvivl om, at KL brænder for klubben, så selvom det er det rigtige at gøre, er det på alle mulige måder trist, at/hvis hans tid i OB ender på den måde.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Der har han sikkert også et måske forholdsvis godt navn stadigvæk så det vil egentlig være et ganske naturligt træk .. de var jo også ret glade for ham i Sverige og Marco Lund er på vej væk fra Norkøbing så måske et comeback lurer der.

                  Bestemt en god mulighed

                  Spændt på om BW har noget i ærmet, hvis handlen går igennem

                  Comment


                    Pludselig rammes jeg af en form for melankoli. For det er virkelig en OB-dreng vi har med at gøre. En spiller som burde have været en profil og kulturbærer.

                    Og så mistanken om, at han blomstrer op ved afgang fra OB.

                    Men præstationerne har ikke været til det det burde. Som Kasper spiller pt. og har spillet noget tid, vil det ikke være et voldsomt tab. Jeg tror bare der er mere i ham, end det vi har set.

                    Hvis det lykkes, så god vind og tak for alt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Der har han sikkert også et måske forholdsvis godt navn stadigvæk så det vil egentlig være et ganske naturligt træk .. de var jo også ret glade for ham i Sverige og Marco Lund er på vej væk fra Norkøbing så måske et comeback lurer der.

                      Men… Hvor er ambitionerne? Er Marco Lund vildere end BP? Jeg synes det ikke. Hvilken anden top-6 klub ville hente ML? Ingen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                        Men… Hvor er ambitionerne? Er Marco Lund vildere end BP? Jeg synes det ikke. Hvilken anden top-6 klub ville hente ML? Ingen.
                        Tror han hentyder til et comeback for KL in Norköping, men kan være jeg misforstår

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                          Alt held og lykke til KL, håber både for ham og OB det lykkes. Og så vil jeg tillade mig at antage han er sendt i armene på den unavngivne klub af OB. Måske til en exceptionel pris. Desværre frigør det i så fald ikke transferkroner men kun en relativt beskeden lønsum. Så måske OB vil leje en midterstopper sæsonen ud?
                          OB skriver selv at en udenlandske klub har henvendt sig .. sådeeeh

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                            Men… Hvor er ambitionerne? Er Marco Lund vildere end BP? Jeg synes det ikke. Hvilken anden top-6 klub ville hente ML? Ingen.
                            Helt helt enig. De må have forstået, at lokummet brænder og vi får det ikke slukket før vi får en stopper som kan sætte prop i.

                            Comment


                              Jeg tror ikke der kommer en anden forsvarsspiller ind hvis Kasper forsvinder, da vi jo også har Østrøm som kan spille der, samt Omar og Ivan.
                              Der bliver i stedet løn, og plads til den midtbanespiller som BW efter sigende kigger efter, evt. Mads Larsen fra Esbjerg.

                              Comment


                                Sønderjyske.... De er glade for vores spillere - Og det er jo nærmest i udlandet :-)

                                Comment

                                Working...
                                X