Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det var nemlig lige nøjagtig således at han sandsynligvis fik en opgave med at spare, hvor der spares kunne. At han så fik opbakning til at udelukke en Lars Høgh, at nedlægge old Boys og andre kulturelt essentielle ting i klubben er det mest vanvittigt. Når Niels Thorborg prøver at give udtryk for sine dybe følelser for den klub han ejer, så klinger det altså en smule hult at han har vendt tommelfingeren op på den her slags ting. Det endda på trods af han nok har hældt 300 mio ud i lokummet for at redde klubben af flere omgange. Det er man selvfølgelig taknemmelig for, men at godkende en sportsdirektør bare trumler en traditionsklub kultur over for at spare et par håndører er altså dybt forkasteligt. JH burde selvfølgelig have sat sig mere ind i det job han gik ind til og vidst hvad han kunne pille ved, men folk med større stjerner på skuldrene omkring klubben skulle også have stoppet ham, når det blev for rabiat.
    Jeg er da ikke i tvivl om, at Niels har stærke følelser for OB, det tænker jeg også han har for L’Easy . Konceptet er lidt det samme, at sælge et så skrabet produkt som muligt, i så fin indpakning som muligt.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg

      Efter at have læst Lars Høgh selvbiografi fik jeg virkelig også dette indtryk.
      Vores klub har virkelig manglet sin berettigelse og identitet...

      Som fan går jeg altid til hjemme kampe med fast plads og troen om en sejr og starten på noget godt.. Det er bare ikke sket i mere end 10 år. Det sku hårdt..
      Nøjagtig det samme som mig .. den bog gjorde noget ved mit syn på JH og hans tid i klubben, og når kritikken kommer fra indersiden og tilmed legenden over dem alle så må vi lytte anstændigt.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg

        Den ene skulle være hjemme.
        kan ikke helt forstå der ikke sker mere…..
        Den anden….. afventer.
        Ventetiden er ulidelig for os dødelige.............suk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

          Ventetiden er ulidelig for os dødelige.............suk
          Kunne det måske blive præsenteret på søndag inden kampen mod AGF ?? ⚽️

          Comment


            Hvis det er på plads skal vi ikke vente til søndag. Der er brug for alt vi kan mønstre.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg

              Den ene skulle være hjemme.
              kan ikke helt forstå der ikke sker mere…..
              Den anden….. afventer.
              Lyder som om at der er “lang vej” igen inden det sker

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Lyder som om at der er “lang vej” igen inden det sker
                I see what you did there...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Lyder som om at der er “lang vej” igen inden det sker
                  Tøhø .. godt skrevet

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Nøjagtig det samme som mig .. den bog gjorde noget ved mit syn på JH og hans tid i klubben, og når kritikken kommer fra indersiden og tilmed legenden over dem alle så må vi lytte anstændigt.
                    Bare det at man ikke kunne gå ind og se træningen var horribelt.

                    Jeg var stort set fra dag 1 anset JH som værende frygtelig for klubben, Høgh’ens bog bekræftede mig i det, det ændrede til gengæld mit syn på Kent Nielsen voldsomt meget til det værre.
                    Last edited by Magge; 05-08-2022, 08:53.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Vi skal grave ret dybt for at finde noget JH kan være stolt af. Men han handlede bare i tråd med det som bestyrelsen og ejeren forlangte. I virkelig synes jeg endnu engang at pilen peger mest af alt på NT omkring måden vores koryfæer på stribe er røget ud i kulden. Værst af alt står Høgh. Det var skandaløst. Utilgiveligt. Og den historie klistrer til NT nu synes jeg.

                      Jeg håber nogen fortæller BW den side af historien, så han forstår hvilken uoprettelig skade der er gjort på historien mellem vores største striber og klubben, for det vil nok i nogle tilfælde stadig måske være muligt at reparere på det, men også så vi i fremtiden behandler vores kommende koryfæer med den respekt og hæder de fortjener.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                        Vi skal grave ret dybt for at finde noget JH kan være stolt af. Men han handlede bare i tråd med det som bestyrelsen og ejeren forlangte. I virkelig synes jeg endnu engang at pilen peger mest af alt på NT omkring måden vores koryfæer på stribe er røget ud i kulden. Værst af alt står Høgh. Det var skandaløst. Utilgiveligt. Og den historie klistrer til NT nu synes jeg.

                        Jeg håber nogen fortæller BW den side af historien, så han forstår hvilken uoprettelig skade der er gjort på historien mellem vores største striber og klubben, for det vil nok i nogle tilfælde stadig måske være muligt at reparere på det, men også så vi i fremtiden behandler vores kommende koryfæer med den respekt og hæder de fortjener.
                        Nu tror jeg det er sådan, at Thorborg blot sanktionerede, hvad Jesper Hansen fandt på. Jeg tror ikke Thorborg sådan uden videre kommer på, at man hellere vil have en fuldtidsansat målmandstræner og så siger til JH, gør det!

                        Njah jeg det er langt mere sandsynligt, at det var helt en Jesper Hansen beslutning, som Thorborg så har ladet sin underordnede udføre. Koldt og kynisk som den forretningsmand han er. Vi skal huske på, at da Thorborg gik ind i OB anede han ikke ret meget om fodbold. Der var onde tunger, der påstod at han knap nok vidste, der var 2 halvlege i en fodboldkamp.

                        Onde tunger kunne så også påstå, at han ikke er kommet videre siden da, men jeg mener det er mest sandsynligt, at den beslutning var Jesper Hansens bord, og at Thorborg blot nikkede stiltiende til. Ikke at det fritager Thorborg for medansvar, men jeg tror nok det langt størstedelen af ansvaret ligger på Jesper Hansen. En gennemført katastrofe fra ende til anden.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Bare det at man ikke kunne gå ind og se træningen var horribelt.

                          Jeg var stort set fra dag 1 anset JH som værende frygtelig for klubben, Høgh’ens bog bekræftede mig i det, det ændrede til gengæld mit syn på Kent Nielsen voldsomt meget til det værre.
                          Helt enig, der er ting som bare ikke kan tilgives.

                          Comment


                            Det er næsten helt nostalgisk, at transfervinduetråden igen primært handler om, hvor lidt folk kan lide Jesper Hansen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Det er næsten helt nostalgisk, at transfervinduetråden igen primært handler om, hvor lidt folk kan lide Jesper Hansen.
                              Endeligt kan jeg bruge mit brugernavn til noget så men ej .....sløjt med rygterne

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                                Det er næsten helt nostalgisk, at transfervinduetråden igen primært handler om, hvor lidt folk kan lide Jesper Hansen.
                                Og igen, ligesom sidst, skyldes det vel også primært, at der ikke er ret meget at snakke om, hverken rygter eller actual, succesfulde transfers? ;-)

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X