Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
Efter at have læst Lars Høgh selvbiografi fik jeg virkelig også dette indtryk.
Vores klub har virkelig manglet sin berettigelse og identitet...
Som fan går jeg altid til hjemme kampe med fast plads og troen om en sejr og starten på noget godt.. Det er bare ikke sket i mere end 10 år. Det sku hårdt..
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægNøjagtig det samme som mig .. den bog gjorde noget ved mit syn på JH og hans tid i klubben, og når kritikken kommer fra indersiden og tilmed legenden over dem alle så må vi lytte anstændigt.
Jeg var stort set fra dag 1 anset JH som værende frygtelig for klubben, Høgh’ens bog bekræftede mig i det, det ændrede til gengæld mit syn på Kent Nielsen voldsomt meget til det værre.Last edited by Magge; 05-08-2022, 08:53.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 3
Comment
-
Vi skal grave ret dybt for at finde noget JH kan være stolt af. Men han handlede bare i tråd med det som bestyrelsen og ejeren forlangte. I virkelig synes jeg endnu engang at pilen peger mest af alt på NT omkring måden vores koryfæer på stribe er røget ud i kulden. Værst af alt står Høgh. Det var skandaløst. Utilgiveligt. Og den historie klistrer til NT nu synes jeg.
Jeg håber nogen fortæller BW den side af historien, så han forstår hvilken uoprettelig skade der er gjort på historien mellem vores største striber og klubben, for det vil nok i nogle tilfælde stadig måske være muligt at reparere på det, men også så vi i fremtiden behandler vores kommende koryfæer med den respekt og hæder de fortjener.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægVi skal grave ret dybt for at finde noget JH kan være stolt af. Men han handlede bare i tråd med det som bestyrelsen og ejeren forlangte. I virkelig synes jeg endnu engang at pilen peger mest af alt på NT omkring måden vores koryfæer på stribe er røget ud i kulden. Værst af alt står Høgh. Det var skandaløst. Utilgiveligt. Og den historie klistrer til NT nu synes jeg.
Jeg håber nogen fortæller BW den side af historien, så han forstår hvilken uoprettelig skade der er gjort på historien mellem vores største striber og klubben, for det vil nok i nogle tilfælde stadig måske være muligt at reparere på det, men også så vi i fremtiden behandler vores kommende koryfæer med den respekt og hæder de fortjener.
Njah jeg det er langt mere sandsynligt, at det var helt en Jesper Hansen beslutning, som Thorborg så har ladet sin underordnede udføre. Koldt og kynisk som den forretningsmand han er. Vi skal huske på, at da Thorborg gik ind i OB anede han ikke ret meget om fodbold. Der var onde tunger, der påstod at han knap nok vidste, der var 2 halvlege i en fodboldkamp.
Onde tunger kunne så også påstå, at han ikke er kommet videre siden da, men jeg mener det er mest sandsynligt, at den beslutning var Jesper Hansens bord, og at Thorborg blot nikkede stiltiende til. Ikke at det fritager Thorborg for medansvar, men jeg tror nok det langt størstedelen af ansvaret ligger på Jesper Hansen. En gennemført katastrofe fra ende til anden.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Bare det at man ikke kunne gå ind og se træningen var horribelt.
Jeg var stort set fra dag 1 anset JH som værende frygtelig for klubben, Høgh’ens bog bekræftede mig i det, det ændrede til gengæld mit syn på Kent Nielsen voldsomt meget til det værre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægDet er næsten helt nostalgisk, at transfervinduetråden igen primært handler om, hvor lidt folk kan lide Jesper Hansen.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment