Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nok kun hvis man har 2 andre midtbanespillere på vej som er sikre. Ellers ville det være hovedløst i vores situation at sende spillere den anden vej.
    Men nogengange ser vi spillere have en ekstra fridag. Okosun har haft det før. Vi ser om han er der igen i morgen
    Ja det kan selvfølgelig godt tænkes. Jeg tænker bare at med så mange skader, så er der brug for alle mand til træning. Så ikke så smart tidspunkt at holde fridag.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

      Ja det kan selvfølgelig godt tænkes. Jeg tænker bare at med så mange skader, så er der brug for alle mand til træning. Så ikke så smart tidspunkt at holde fridag.
      Man får umiddelbart heller ikke en fridag uden der er noget vigtigt. Kan jo også være at han er syg eller lidt maveonde. Hvis han ikke er der i morgen så kan vi spekulere videre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Man får umiddelbart heller ikke en fridag uden der er noget vigtigt. Kan jo også være at han er syg eller lidt maveonde. Hvis han ikke er der i morgen så kan vi spekulere videre
        Jeg hører dig. Vi må se hvad morgendagen bringer. Kan desværre ikke selv nå at se træningen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

          Jeg hører dig. Vi må se hvad morgendagen bringer. Kan desværre ikke selv nå at se træningen.
          Hvis alt går vel når jeg forbi i 30 min tid. Skal nok lige opdatere det mest væsentlige hvis der er noget nyt at berette

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
            Okusun var fraværende til træning i dag. Kunne han være på vej videre? Tror med hans særlige kompetencer godt Horsens eller en anden klub med samme koncept kunne bruge ham.
            Synes jeg hørte han var blevet skadet... (no joke)
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

              Synes jeg hørte han var blevet skadet... (no joke)
              YMBFKM…. Det vil jo være helt til grin hvis det var rigtigt..

              Comment


                Sender vi Okosun videre så tror jeg også på at vi har to på til midten på vej ind. Vi er altså ved at være der med de skader at vi efterhånden får svært ved at stille et hold.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Sender vi Okosun videre så tror jeg også på at vi har to på til midten på vej ind. Vi er altså ved at være der med de skader at vi efterhånden får svært ved at stille et hold.
                  Det SKAL vi i så fald have. Jeg tror dog ikke vi sender en som ham videre nu. Han kommer ikke til at indbringe noget særligt, så i en skadesplaget trup er han god at have. Han kan gardere på flere pladser og i en tid, hvor det for alt i verden handler om at få nogen point på bogen, der kan hans forcer i luften bruges i slutningen af kampe, hvor den skal køres hjem eller vi skal jagte noget. Sabbi kan jeg se for mig vi skiller os af med. Vi har en lidt usleben Sabbi i Charly som gør det fint og han burde kunne indbringe 7-10 mio. Ikke fordi han har været vanvittig giftig, men fordi han har potentialet til at blive rigtig god på hold der passer bedre til han kan bruge sin fart. De millioner skal så også investeres 100% i førsteholdstruppen.

                  Comment


                    Okosun og sabbi ud, og 2 stærke centrale midt ind - så hejser jeg sgu en statue af Bjørn wess i min lille have.

                    Meeen, hvis han får penge for sabbi og hiver én stærk cm ind, vil jeg også være glad. Ved dog ikke om vi så bliver for tynde på kanterne uden Sabbi.

                    Comment


                      Kunne Okosun ikke være på vej til Horsens. Mon ikke det ville være rart for ham at komme et sted hen med styr på tingene, som han kender.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Kunne Okosun ikke være på vej til Horsens. Mon ikke det ville være rart for ham at komme et sted hen med styr på tingene, som han kender.
                        Tvivler. Han spiller fast. Så hvorfor skulle han skifte? En ond tunge siger jo at han også er blevet skadet

                        Comment


                          Har meget svært ved at forestille mig, at vi sælger Okosun pt. Kan slet ikke se, hvorfor vi skulle gøre det i den situation, vi er i. Selvom jeg personligt ikke mener, Okosun er den ideelle spiller i Alms system, så er han vel en af dem, der har spillet allermest siden januar, og har vel ret beset også været en af vores bedre i den tid. Når vi så samtidig er ramt af endnu et skadeshelvede ville det imo være hovedløs timing, hvis vi sælger ham nu. Det er jo ikke fordi en klub som Horsens eksempelvis vil komme med et tilbud, der økonomisk er for godt til at afvise, så hvis vi skulle sende ham videre til en klub i det lag ville det være med oprydning for øje, og det giver ikke mening, når nu Okosun som sagt har været ganske central for os det sidste halve års tid.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Har meget svært ved at forestille mig, at vi sælger Okosun pt. Kan slet ikke se, hvorfor vi skulle gøre det i den situation, vi er i. Selvom jeg personligt ikke mener, Okosun er den ideelle spiller i Alms system, så er han vel en af dem, der har spillet allermest siden januar, og har vel ret beset også været en af vores bedre i den tid. Når vi så samtidig er ramt af endnu et skadeshelvede ville det imo være hovedløs timing, hvis vi sælger ham nu. Det er jo ikke fordi en klub som Horsens eksempelvis vil komme med et tilbud, der økonomisk er for godt til at afvise, så hvis vi skulle sende ham videre til en klub i det lag ville det være med oprydning for øje, og det giver ikke mening, når nu Okosun som sagt har været ganske central for os det sidste halve års tid.
                            Det skulle være i den sammenhæng, at der skulle være en ny på vej ind. Men hvis han er skadet, er det jo nok bare grunden til fraværet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Kunne Okosun ikke være på vej til Horsens. Mon ikke det ville være rart for ham at komme et sted hen med styr på tingene, som han kender.
                              Hvad skal et tophold med ham ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Hvad skal et tophold med ham ?
                                Hehe. Han passer nok bedre ind i deres mere fysiske stil, hvor de sætter en dyd i at forsvare med masser af hovedstødsdueller.

                                Comment

                                Working...
                                X