Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Lars Bjerring har forhåbentlig fingeren på pulsen ifht hans niveau.
    Det er 8-9 år siden han har trænet ham. Så mon dog

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Har af gode grunde ikke set ham spille de seneste år, men tror jeg nu nok han er. Jeg vil nødig hate på Bernat, men overordnet set synes jeg ikke han har holdt superliganiveau det seneste års tid. Martin Hansen var i mine øjne en solid superligamålmand da han skiftede fra FCN. Det er også mit indtryk, at han har haft en ganske ok karriere i tilsvarende ligaer i udlandet.

      Han kan næppe blive en profil i ligaen, men jeg har det som udgangspunkt ok med, at man ikke henter en stor og dyr profil ind til målet. Måske bliver Bernat skærpet med mere konkurrence og måske er Magnus Nielsen klar til mere om et par år.

      Meeeen. Omvendt så har vi bare brug for profiler på holdet. Jeg ville nok helst have dem i form af markspillere til centrale positioner, men vil også snart gerne se os vise, at vi kan og vil hente noget der rykker.
      Enig. Men jeg brækker mig hvis GFerne om ganske få dage henter Løssl.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        Enig. Men jeg brækker mig hvis GFerne om ganske få dage henter Løssl.
        De henter en 32-33 hollænder. Det bliver ikke Løssl

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
          Det er jeg godt nok ikke særligt imponeret af...
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

            Det er jeg godt nok ikke særligt imponeret af...
            så meget har jeg ikke fulgt med i hans bedrifter - men tænker det er en erfaren målmand som forhåbentlig kan komme ind og give lidt ro på bagsmækken, give HC en pause hvorefter han så må tage kampen op.
            Og en 32 årig vil alt andet lige ikke komme til at stå i vejen for de unge der er på vej frem alt for lang tid.

            Imponeret er jeg nok heller ikke - men syntes det passer meget godt ind med hvad der ellers er blevet hentet denne sommer. OB er desværre ikke særligt attrativ lige pt - og pengene til at hente på en højere hylde er der bare ikke.

            jeg er positiv over at man ser ud til at agere så relativt hurtigt. Bare ufatteligt at man igen skal helt derhen hvor det bliver nødvendigt.

            Comment


              Bliver vist officiel inden længe: https://twitter.com/Odense_Boldklub/...C179EA1OBLR8nQ

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                Håber han kan give os det vi har brug for nu og at HC så kan få bygget på så han er 100% klar til at tage over om et års tid.
                Han er da ihvertfald rimelig målfarlig:
                https://youtu.be/7v4ZirKQJ6c

                Comment


                  Der kommer snart en udmelding:
                  https://twitter.com/Odense_Boldklub/...qornxPtKQ&s=19
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    https://www.youtube.com/watch?v=7v4ZirKQJ6c

                    Comment


                      Her lidt fra hans tid i DK - det er jo mange år siden. Men han var godt nok reaktionsstærk og god med fødderne. Forhåbentligt er han ikke blevet for rusten.
                      https://www.youtube.com/watch?v=Hph1_Y7sqLY

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Jeg skulle lige til at poste det samme link, men du var lidt hurtigere. Jeg husker Martin Hansen som en teknisk dygtig målmand som er forholdsvis temperamentsfuld og verbal. Jeg kender selvf. heller ikke hans nuværende niveau, men jeg kan huske at jeg i 2015, hvor han lavede dette vanvittige mål, godt kunne tænke mig at han måtte afløse Høghen da han stoppede karrieren. Det blev så Falkesgård i stedet for, men det er jo en helt anden historie

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          https://twitter.com/UsmntD/status/1553754154094546946

                          Kunne sgu være mere end fint hvis vi kunne få Sabbi solgt!
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Jeg kender ham ikke specielt godt. Synes, det virker ok. HC skal samles op nu. Jeg tror på ham på sigt. For nu er det nødvendigt med en pause og noget fokus mentalt.

                              Comment


                                Husker særligt han attitude. Han var en herlig bramfri ung målmand, som vil vinde. Han råber og skriger inde på den kasse, så det bliver en lidt anden virkelighed KL og BP (hvis han er klar) vågner op til fremadrettet ift. Bernat.
                                Kan læse mig frem til han jo gjorde det rigtig godt herhjemme inden han tog til Holland og fortsatte med at gøre det godt. Siden ligner det han er vadet fra klub til klub uden at finde et fast ståsted, men kampe har han spillet i alle sine klubber. Jeg tror han er en fin signing. Han kommer med noget attitude til de bagerste og det savner vi i hvert fald.

                                Comment

                                Working...
                                X