Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

    Men er Lindegaard pt. bedre end både HC og Sayouba?
    Jeg skal ærligt indrømme og sige at jeg ikke har set nogen af hans kampe, men jeg tror det ikke. Men tanken er smuk .

    Jeg tror ikke den nye keeper er dansk, jeg kan kun se en mulig og det håber jeg ikke, men Jeppe Højbjerg, hvis kontrakt med Esbjerg er løbet ud.
    Jeppe Højbjerg har jeg også kigget på. Ham kan jeg dog godt være i tvivl om. Jeg var IKKE imponeret af ham i Esbjerg tiden..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

      Men er Lindegaard pt. bedre end både HC og Sayouba?
      Jeg skal ærligt indrømme og sige at jeg ikke har set nogen af hans kampe, men jeg tror det ikke. Men tanken er smuk .

      Jeg tror ikke den nye keeper er dansk, jeg kan kun se en mulig og det håber jeg ikke, men Jeppe Højbjerg, hvis kontrakt med Esbjerg er løbet ud.
      Han er uden kontrakt, men det håber jeg godt nok ikke. Så hellere HC eller Mandé
      siden 1887

      Comment


        Lindegaard, 38 år og 2. målmand for Helsingborg der ligger delt sidst i Sverige...
        siden 1887

        Comment


          Nu smider jeg bare et navn, som pt. er transferfri
          Et ordentligt bæst - evnerne tænker jeg passer godt til suppen (tænker ikke på chl finalen).

          Long shot.

          Loris Karius - Player profile | Transfermarkt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
            Nu smider jeg bare et navn, som pt. er transferfri
            Et ordentligt bæst - evnerne tænker jeg passer godt til suppen (tænker ikke på chl finalen).

            Long shot.

            Loris Karius - Player profile | Transfermarkt
            Klokkeklart nej...
            siden 1887

            Comment


              Hvad med Rúnar Alex Rúnarsson? 4. valg i arsenal, så lidt om han var rygtet til Fuckerne.. Ville være en klasse signing for OB og HC, også hvis det bare er lån!
              siden 1887

              Comment


                Det bliver Martin Hansen?

                https://fyens.dk/artikel/han-kommer-...helsing%C3%B8r

                Comment


                  Havde frygtet det. Meget nem løsning. Tvivler på hans niveau er højere end HCs

                  Vi må jo bare håbe at niveauet omkring HC sammenholdt med hans kæmpe rutine kan gøre at vi bliver lidt mere solide defensivt
                  Last edited by fmprOB; 01-08-2022, 14:48.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Havde frygtet det. Meget nem løsning. Tvivler på hans niveau er højere end HCs

                    Vi må jo bare håbe at niveauet omkring HC sammenholdt med hans kæmpe rutine kan gøre at vi bliver lidt mere solide defensivt
                    Kunne godt tænke mig at HC stadig står pokalkampene. Håber de finder frem til den løsning, hvis ikke han også skal udlejes

                    Comment


                      De kilder LR har plejer at holde. Han skriver ikke noget uden belæg for det. Han var desuden også i Ådalen idag og har nok snust det op

                      Så velkommen til Martin Hansen. Efter at have sundet mig lidt er jeg faktisk ok positiv. Masser af rutine og har alligevel spillet 30 kampe de sidste par sæsoner som om min første tanke var at han var en bænkevarmer

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Kunne godt tænke mig at HC stadig står pokalkampene. Håber de finder frem til den løsning, hvis ikke han også skal udlejes
                        Kan jo også være at de finder den løsning sammen med det her Future halløj de har lavet

                        Comment


                          Skriv 2 år med Martin Hansen

                          Forlæng til 2026 med HC

                          Lej HC ud fra næste sommer i et år hvis han ikke har erobret buret

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Havde frygtet det. Meget nem løsning. Tvivler på hans niveau er højere end HCs
                            Har af gode grunde ikke set ham spille de seneste år, men tror jeg nu nok han er. Jeg vil nødig hate på Bernat, men overordnet set synes jeg ikke han har holdt superliganiveau det seneste års tid. Martin Hansen var i mine øjne en solid superligamålmand da han skiftede fra FCN. Det er også mit indtryk, at han har haft en ganske ok karriere i tilsvarende ligaer i udlandet.

                            Han kan næppe blive en profil i ligaen, men jeg har det som udgangspunkt ok med, at man ikke henter en stor og dyr profil ind til målet. Måske bliver Bernat skærpet med mere konkurrence og måske er Magnus Nielsen klar til mere om et par år.

                            Meeeen. Omvendt så har vi bare brug for profiler på holdet. Jeg ville nok helst have dem i form af markspillere til centrale positioner, men vil også snart gerne se os vise, at vi kan og vil hente noget der rykker.
                            Last edited by Agbre; 01-08-2022, 15:06.

                            Comment


                              Ser ud til at blive Martin Hansen, kunne ellers godt ønske mig en Ørjan Håskjold Nyland til Odense måske 2-3 år!
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                                Har af gode grunde ikke set ham spille de seneste år, men tror jeg nu nok han er. Jeg vil nødig hate på Bernat, men overordnet set synes jeg ikke han har holdt superliganiveau det seneste års tid. Martin Hansen var i mine øjne en solid superligamålmand da han skiftede fra FCN. Det er også mit indtryk, at han har haft en ganske ok karriere i tilsvarende ligaer i udlandet.

                                Han kan næppe blive en profil i ligaen, men jeg har det som udgangspunkt ok med, at man ikke henter en stor og dyr profil ind til målet. Måske bliver Bernat skærpet med mere konkurrence og måske er Magnus Nielsen klar til mere om et par år.

                                Meeeen. Omvendt så har vi bare brug for profiler på holdet. Jeg ville nok helst have dem i form af markspillere til centrale positioner, men vil også snart gerne se os vise, at vi kan og vil hente noget der rykker.
                                Lars Bjerring har forhåbentlig fingeren på pulsen ifht hans niveau.

                                Comment

                                Working...
                                X