Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Det er den største storm i et glas vand, som jeg længe oplevet her på Forum. Selvfølgelig skal vi have noget andet, som Bjørn siger. Det er der intet odiøst i. Luk den og lad komme videre til noget med substans.
    Ja, men meget sigende om folks nerver og deres tillid til at OB/OSE ikke jokker spinaten på den ene eller den anden måde. Hvis ikke der var præcedens for elendig kommunikation, så ville denne situation aldrig opstå.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

      Det er den største storm i et glas vand, som jeg længe oplevet her på Forum. Selvfølgelig skal vi have noget andet, som Bjørn siger. Det er der intet odiøst i. Luk den og lad komme videre til noget med substans.
      Jeg et 100% helt og aldeles enig med dig. Hvor mange sider er der efterhånden på dette Forum om netop dette emne, som jo så flere gange er blevet anført ikke er et reelt problem, for JJT har jo selv i tv fortalt, at der er INGEN sag. Var afklaret med JH ved seneste kontraktforhandling, og derfor slutter samarbejdet. NU.

      Hvis vi nu alle brugere tager os lidt sammen, kan vi så ikke blive enige om, at der ikke skal koges mere suppe på den “kylling”..?

      Solen skinner og der er snart bold igen..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Passer han bedre til det hold Alm vil skabe og spille med?

        Det ved vi ikke men vi er jo i hvert fald blevet fortalt at hver plads på banen har for hver plads fået beskrevet hvilke kompetencer spilleren skal have. Han skal så ikke have det JJT har men måske det Vigen har …
        Kan ske at jeg husker helt forkert, men er Lasse Vigen ikke også 8er? I så fald vil det være en kæmpe fejl at spilde kostbare transfer- og lønkroner på ham. Vi skal have en fuldblods 6er.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

          Kan ske at jeg husker helt forkert, men er Lasse Vigen ikke også 8er? I så fald vil det være en kæmpe fejl at spilde kostbare transfer- og lønkroner på ham. Vi skal have en fuldblods 6er.
          Måske, måske ikke… jeg tror faktisk at det er meningen at OB skal spille med to “defensive” 8’ere, boks-til-boks spillere bag 10’eren .. tilmed to 8’ere med en spidskompentence som hovedspil a la Aron eller overblik a la JJT med en følt fod ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

            Jeg et 100% helt og aldeles enig med dig. Hvor mange sider er der efterhånden på dette Forum om netop dette emne, som jo så flere gange er blevet anført ikke er et reelt problem, for JJT har jo selv i tv fortalt, at der er INGEN sag. Var afklaret med JH ved seneste kontraktforhandling, og derfor slutter samarbejdet. NU.

            Hvis vi nu alle brugere tager os lidt sammen, kan vi så ikke blive enige om, at der ikke skal koges mere suppe på den “kylling”..?

            Solen skinner og der er snart bold igen..
            Det er trods alt et debatforum så folk skal da have alt mulig lov til at give udtryk for deres manglende tillid til klubben som de lyster - også selvom at grænserne mellem almindelig kildekritisk sund fornuft og sølvpapirshat af og til flyder sammen herinde

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Måske, måske ikke… jeg tror faktisk at det er meningen at OB skal spille med to “defensive” 8’ere, boks-til-boks spillere bag 10’eren .. tilmed to 8’ere med en spidskompentence som hovedspil a la Aron eller overblik a la JJT med en følt fod ..
              I så fald er det vel grænsende til idioti at hente en træner der tidligere har sværget til at spille med 2 “klassiske” 6’ere?
              To 8ere kan måske godt fungere, men så kan man vist også endegyldigt opgive både Sabbi og Frøkjær, idet balancen eller er helt til lokummet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Kan ske at jeg husker helt forkert, men er Lasse Vigen ikke også 8er? I så fald vil det være en kæmpe fejl at spilde kostbare transfer- og lønkroner på ham. Vi skal have en fuldblods 6er.
                Jo - Vigen er mest af alt en 8-type, men er brugbar på 6er pladsen og venstre midt. Han har så vidt jeg husker en go' stor motor og dækker store områder. Jeg er ikke ubetinget uenig i at der er mere end nogensinde brug for en ren 6er især når JJT er ude af billedet, men det må jo vurderes at det er en type som Vigen der søges efter, når der før har været snak om interesse for Jon Dagur som dækker den samme offensive midtbaneplads som Vigen gør.

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  I så fald er det vel grænsende til idioti at hente en træner der tidligere har sværget til at spille med 2 “klassiske” 6’ere?
                  To 8ere kan måske godt fungere, men så kan man vist også endegyldigt opgive både Sabbi og Frøkjær, idet balancen eller er helt til lokummet.
                  Jeg skal ikke kunne sige det … jeg syntes bare at det tidligere er blevet nævnt at 6’eren i hvert fald også skulle kunne evne at tage del i opspillet ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Jeg skal ikke kunne sige det … jeg syntes bare at det tidligere er blevet nævnt at 6’eren i hvert fald også skulle kunne evne at tage del i opspillet ..
                    Jeg vil heller ikke sige at Alm version af 6'ere af den klassiske art. Altså ikke typer ligesom Drachmann f.eks. De skal være mere dynamiske end det

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                      Det klip beviser da netop at det er Onsides tolkning og at Wesström siger "vi kan/skal finde noget andet til positionen", ikke at vi kan finde noget bedre.
                      Men det var måske også din pointe?
                      øhhhh jeg har ingen pointe. Jeg videregav bare et link

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Det er den største storm i et glas vand, som jeg længe oplevet her på Forum. Selvfølgelig skal vi have noget andet, som Bjørn siger. Det er der intet odiøst i. Luk den og lad komme videre til noget med substans.
                        Har stort set ikke blandet mig i debatten da jeg er af samme mening. Jeg postede bare et link på efterspørgsel

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Det er trods alt et debatforum så folk skal da have alt mulig lov til at give udtryk for deres manglende tillid til klubben som de lyster - også selvom at grænserne mellem almindelig kildekritisk sund fornuft og sølvpapirshat af og til flyder sammen herinde
                          Sammenlignet med mange andre kloge hoveder, der både herinde og i pressen og på t har analyseret og vurderet OBs spillere, trænere, ledelser og muligheder, så har dette forum nærmest været et slaraffenland af orakler...

                          OBs ledelse ligger aldeles som de har redt og har ikke fortjent en flig af hverken tillid eller "tvivlen kommen til gode". At holde med et fodboldhold er ikke rationelt og derfor gælder almindelige rationelle konventioner ikke her. Og det er helt okay.

                          Spekulationer og bombastiske udmeldinger er okay. Det kan du så kalde flyden sammen af sølvpapirshatteri og sund fornuft. Jeg kalder det passion, uanset hvor usagligt noget kan være. Du har heldigvis også retten til at sige folk imod.

                          Og jeg har retten til at kalde OSE for en virkelighedsfjern kommerciel bastard, der ikke fortjener at varetage OBs interesser. Og fuldt ud forstå dem, der hopper på hver en mulighed for at kritisere den samling amatører, der blev nødt til at outsource deres rekruttering af sportslig ledelse, fordi de dem selv ikke var og er kompetente.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oh.. my… god…

                            Har man hørt det før???

                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...er-noget-andet

                            “Han kan endnu ikke sige, hvor på banen OB regner med at forstærke sig.

                            - Det må vi også se. Det er ikke noget, vi spekulerer i. Når vinduet åbner, så ser vi, hvilke muligheder der er”.

                            Og her troede jeg at der kom en mand med en plan eller i hvert fald erfaringen til at lave en plan for et vindue …

                            Skriv venligst at det er typisk ringe OB kommunikation (hvilket jeg troede st han også ville være bedre til) og at jeg overreagerer…
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Oh.. my… god…

                              Har man hørt det før???

                              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...er-noget-andet

                              “Han kan endnu ikke sige, hvor på banen OB regner med at forstærke sig.

                              - Det må vi også se. Det er ikke noget, vi spekulerer i. Når vinduet åbner, så ser vi, hvilke muligheder der er”.

                              Og her troede jeg at der kom en mand med en plan eller i hvert fald erfaringen til at lave en plan for et vindue …

                              Skriv venligst at det er typisk ringe OB kommunikation (hvilket jeg troede st han også ville være bedre til) og at jeg overreagerer…
                              Det vil overraske mig meget hvis ikke BW har en helt klar plan, tror bare ikke at han fortæller pressen alt. Hvorfor skulle han også det?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                                Det vil overraske mig meget hvis ikke BW har en helt klar plan, tror bare ikke at han fortæller pressen alt. Hvorfor skulle han også det?
                                Det stoler jeg også på. Det bliver ikke som i gamle dage hvor JH, TC eller Hemme købte hvad der faldt ned i tasken fra agenter, eller kendte danske navne som havde toppet.

                                Comment

                                Working...
                                X