Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Jeg tror de ser en god mulighed for en billig penge. Og skulle det gå galt er det ingen problem at sende ham videre.
Lige nu er Bjørn jo ved at gøre det samme som i FCK og FCM. Fuldstændig at overbooke offensiven for så at se hvem der klarer sig.
Generelt har FCK/FCM vel også lidt mindre rotation og muligheder jo længere du kommer ned mod meget mål.
”Men det er jo centerforsvaret og central midtbane der trænger mest”…
Jo jo. Men efter sigende er Paulsen på vej til CF og hvem ved hvad der er gang i til den centrale midtbane. Det kan jo være nogle cases der bare tager længere tid.
På den centrale midt med de 2 stk 6`ere er Tverskov,Aron og Okosun 100% klar. Så jeg tænker ikke at man er i panik på den plads og bruger den tid der skal til.
Det kniber lidt mere i det centrale forsvar. Men her kan man jo bare håbe at Paulsen er et stenkast væk fra at blive præsenteret. For der er brug for ham
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
Præcis. Det er nemmere at hente en ung lottokupon fra Norge end en spiller der kan forstærke start-11, og skal være bedre/på niveau med Tverskov, JJT og Aron.
Så alt fokus nu burde ligge i at lukke aftalen med Bjørn Paulsen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSteinlein nævner OB og SIF som ydrekandidater til at slås med om guldet hvis man fortsætter udviklingen
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dansk-guldkamp
jo jo..
”Og Steinlein, der har talt med Discovery+, fortæller, hvordan han ser guldkampen.
- Før sæsonen tror jeg 100 procent på, at vi kan gøre det. Vi har holdet til det. Men det bliver os og FCK, og så ved man, at der bliver et tredje hjul. Kan Silkeborg fortsætte deres udviklingsrejse? OB sluttede godt af, så er det dem, der kommer, eller hvem er det?”
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
ahrr… det er vist en overfortolkning .. vist tilfældigt hvem han hev frem der ..
”Og Steinlein, der har talt med Discovery+, fortæller, hvordan han ser guldkampen.
- Før sæsonen tror jeg 100 procent på, at vi kan gøre det. Vi har holdet til det. Men det bliver os og FCK, og så ved man, at der bliver et tredje hjul. Kan Silkeborg fortsætte deres udviklingsrejse? OB sluttede godt af, så er det dem, der kommer, eller hvem er det?”
Comment
-
Jeg var en af de mange i går der kiggede en ekstra gang nå Agon blev præsenteret. Det var ikke en transfer som mange havde set komme, men efter at have tænkt det igennem har jeg kun en logisk grund til at bjørn vil hente ham.
Købet af Agon, må være fordi man forsøger at sende Sander videre, hvilke vel endelig også giver god mening, nå man tænker på at Sander har udløb næste sommer og vel ikke har nogen interesse i forlænge hans aftale med klubben efter det forløb han har haft.
Jeg vil derudover gætte på at Sanders løn er højere end den Agon får, og hvis man ønsker at Breum skal slå igennem, har han brug for spille tid på kanten og så nytter det ikke noget og have en spiller siddende ud på bænken med en højere løn.
Jeg ved ingen ting om Sander er på vej videre, det er kun et gæt :)
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlægJeg var en af de mange i går der kiggede en ekstra gang nå Agon blev præsenteret. Det var ikke en transfer som mange havde set komme, men efter at have tænkt det igennem har jeg kun en logisk grund til at bjørn vil hente ham.
Købet af Agon, må være fordi man forsøger at sende Sander videre, hvilke vel endelig også giver god mening, nå man tænker på at Sander har udløb næste sommer og vel ikke har nogen interesse i forlænge hans aftale med klubben efter det forløb han har haft.
Jeg vil derudover gætte på at Sanders løn er højere end den Agon får, og hvis man ønsker at Breum skal slå igennem, har han brug for spille tid på kanten og så nytter det ikke noget og have en spiller siddende ud på bænken med en højere løn.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Sander er med i dagens træningskamp. Jeg ved godt at det pludselig kan gå hurtigt i fodbold, men det skriger ikke af en snarlig afgang. Vi får måske et praj om Alms ideal opstilling i dag, spændende hvor og hvor meget Sander bliver spillet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlægJeg var en af de mange i går der kiggede en ekstra gang nå Agon blev præsenteret. Det var ikke en transfer som mange havde set komme, men efter at have tænkt det igennem har jeg kun en logisk grund til at bjørn vil hente ham.
Man må desuden have en tyrkertro på man kan få det optimale ud af ham, når man skriver 4 år med sådan en spiller og derfor vil jeg også have klare forventninger til at han vil vise os der er lidt krummer i ham. Jeg er bare alvorligt bange for det bliver i samme grad som Frø og Svendsen, der desværre shiner for lidt til at vi bliver mere end det 8. bedste hold i ligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Nogen der ved om dagens træningskamp bliver streamet ?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Mener de skrev på hjemmesiden.
"Kampen vil også kunne følges via livestream, hvis man ikke har mulighed for at dukke op i Ådalen."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Tak for info. Det flugter meget godt med den opfattelse jeg også har på nogle af tingene, især det med at han er frasorteret pga. evnerne med bolden.
Paulsen og Ivancevic lyder på nogle punkter som en meget fin duo ja, på et hold der har en Michelsen eller Ove P som træner f.eks., men lyder det godt på et Andreas Alm-trænet hold? Det er jeg i tvivl om. Der er jo ikke noget forkert i at have to midterforsvarer der primært er gode defensivt og i duellerne, men de skal også kunne noget mere, sådan som jeg ser Alms koncept. Sidste sæson havde vi 3. mest boldbesiddelse i ligaen og gik fra 47,8% i sæsonen før til 52,1%, og med to tidligere FC Nordsjælland trænere som assistenter, har jeg svært ved at tro, at det ikke også er i den retning vi skal spillemæssigt. Er Paulsen og Ivancevic en god duo til den spillestil? Det må de jo synes de er, men jeg er ikke helt overbevist.
Ser heller ikke at ALM's koncept er at spille den op fra forsvaret hver eneste gang vi har et målspark, som Cifuentes gør i hans spil.
Comment
Comment