Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

    Det er stadig ikke den store udskrivning, men jeg havde nok også gået efter en to- eller treårig kontrakt.

    Men måske Mucolli og hans agents førsteprioritet var en klub, der ville give en lang kontrakt, der kunne give noget ro på ift. til udvikling og fremtid. Det ville jeg i givet fald tage som et godt tegn, frem for en Ankersen-type, der mentalt allerede er i den næste klub i karrieren, lige meget hvor de er.
    Hvis det ikke er lykkedes efter 2 sæsoner står man stadig med en 25 årig som burde være nem at sende videre i systemet. Og Bjørn har vist at han er effektiv til den del af gamet. Men lad os nu håbe at han overrasker og bliver det nye sort

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Enig. Jeg tror de ser en god mulighed for en billig penge. Og skulle det gå galt er det ingen problem at sende ham videre.

      Lige nu er Bjørn jo ved at gøre det samme som i FCK og FCM. Fuldstændig at overbooke offensiven for så at se hvem der klarer sig.
      Generelt har FCK/FCM vel også lidt mindre rotation og muligheder jo længere du kommer ned mod meget mål.

      ”Men det er jo centerforsvaret og central midtbane der trænger mest”…
      Jo jo. Men efter sigende er Paulsen på vej til CF og hvem ved hvad der er gang i til den centrale midtbane. Det kan jo være nogle cases der bare tager længere tid.
      På den centrale midt med de 2 stk 6`ere er Tverskov,Aron og Okosun 100% klar. Så jeg tænker ikke at man er i panik på den plads og bruger den tid der skal til.
      Det kniber lidt mere i det centrale forsvar. Men her kan man jo bare håbe at Paulsen er et stenkast væk fra at blive præsenteret. For der er brug for ham
      Præcis. Det er nemmere at hente en ung lottokupon fra Norge end en spiller der kan forstærke start-11, og skal være bedre/på niveau med Tverskov, JJT og Aron.

      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

        Præcis. Det er nemmere at hente en ung lottokupon fra Norge end en spiller der kan forstærke start-11, og skal være bedre/på niveau med Tverskov, JJT og Aron.
        Yep. Og man har pt ikke vildt travlt da alle 3 ser helt klar ud.

        Så alt fokus nu burde ligge i at lukke aftalen med Bjørn Paulsen

        Comment


          Det er ikke fordi, jeg ikke følger lottokuponargumentet. Jeg ser bare fortsat ikke rigtigt den røde (blå!) tråd ifht. den udmeldte strategi.

          Men ok - han er jo også kun 23 år trods alt.

          Og så er han angiveligt mangeårig OB-fan/tilhænger. Det er nu også ret fedt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Han må da have drukket af natpotten.
            Det kan da kun være på baggrund af den helt lige pokalfinale at han melder det her ud.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Steinlein nævner OB og SIF som ydrekandidater til at slås med om guldet hvis man fortsætter udviklingen

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dansk-guldkamp

              jo jo..
              ahrr… det er vist en overfortolkning .. vist tilfældigt hvem han hev frem der ..

              Og Steinlein, der har talt med Discovery+, fortæller, hvordan han ser guldkampen.

              - Før sæsonen tror jeg 100 procent på, at vi kan gøre det. Vi har holdet til det. Men det bliver os og FCK, og så ved man, at der bliver et tredje hjul. Kan Silkeborg fortsætte deres udviklingsrejse? OB sluttede godt af, så er det dem, der kommer, eller hvem er det?


              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                ahrr… det er vist en overfortolkning .. vist tilfældigt hvem han hev frem der ..

                Og Steinlein, der har talt med Discovery+, fortæller, hvordan han ser guldkampen.

                - Før sæsonen tror jeg 100 procent på, at vi kan gøre det. Vi har holdet til det. Men det bliver os og FCK, og så ved man, at der bliver et tredje hjul. Kan Silkeborg fortsætte deres udviklingsrejse? OB sluttede godt af, så er det dem, der kommer, eller hvem er det?

                Okay så da. Men jeg prøver da i det mindste at lave en overskrift på de links jeg smider herinde good or bad

                Comment


                  Jeg var en af de mange i går der kiggede en ekstra gang nå Agon blev præsenteret. Det var ikke en transfer som mange havde set komme, men efter at have tænkt det igennem har jeg kun en logisk grund til at bjørn vil hente ham.
                  Købet af Agon, må være fordi man forsøger at sende Sander videre, hvilke vel endelig også giver god mening, nå man tænker på at Sander har udløb næste sommer og vel ikke har nogen interesse i forlænge hans aftale med klubben efter det forløb han har haft.

                  Jeg vil derudover gætte på at Sanders løn er højere end den Agon får, og hvis man ønsker at Breum skal slå igennem, har han brug for spille tid på kanten og så nytter det ikke noget og have en spiller siddende ud på bænken med en højere løn.

                  Jeg ved ingen ting om Sander er på vej videre, det er kun et gæt :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
                    Jeg var en af de mange i går der kiggede en ekstra gang nå Agon blev præsenteret. Det var ikke en transfer som mange havde set komme, men efter at have tænkt det igennem har jeg kun en logisk grund til at bjørn vil hente ham.
                    Købet af Agon, må være fordi man forsøger at sende Sander videre, hvilke vel endelig også giver god mening, nå man tænker på at Sander har udløb næste sommer og vel ikke har nogen interesse i forlænge hans aftale med klubben efter det forløb han har haft.

                    Jeg vil derudover gætte på at Sanders løn er højere end den Agon får, og hvis man ønsker at Breum skal slå igennem, har han brug for spille tid på kanten og så nytter det ikke noget og have en spiller siddende ud på bænken med en højere løn.

                    Jeg ved ingen ting om Sander er på vej videre, det er kun et gæt :)
                    Sander er med i dagens træningskamp. Jeg ved godt at det pludselig kan gå hurtigt i fodbold, men det skriger ikke af en snarlig afgang. Vi får måske et praj om Alms ideal opstilling i dag, spændende hvor og hvor meget Sander bliver spillet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                      Sander er med i dagens træningskamp. Jeg ved godt at det pludselig kan gå hurtigt i fodbold, men det skriger ikke af en snarlig afgang. Vi får måske et praj om Alms ideal opstilling i dag, spændende hvor og hvor meget Sander bliver spillet.
                      Vil ikke blive overrasket hvis han starter inde idag ud fra det man så igår

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Vil ikke blive overrasket hvis han starter inde idag ud fra det man så igår
                        Nogen der ved om dagens træningskamp bliver streamet ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
                          Jeg var en af de mange i går der kiggede en ekstra gang nå Agon blev præsenteret. Det var ikke en transfer som mange havde set komme, men efter at have tænkt det igennem har jeg kun en logisk grund til at bjørn vil hente ham.
                          Købet af Agon, må være fordi man forsøger at sende Sander videre, hvilke vel endelig også giver god mening, nå man tænker på at Sander har udløb næste sommer og vel ikke har nogen interesse i forlænge hans aftale med klubben efter det forløb han har haft.

                          Jeg vil derudover gætte på at Sanders løn er højere end den Agon får, og hvis man ønsker at Breum skal slå igennem, har han brug for spille tid på kanten og så nytter det ikke noget og have en spiller siddende ud på bænken med en højere løn.

                          Jeg ved ingen ting om Sander er på vej videre, det er kun et gæt :)
                          Jeg har også tænkt lidt over det. Jeg kender desværre ikke manden overhovedet, men kan se BW fremhæver hans x-factor teknisk og omtaler ham som en dygtig dribler. Det får mig til at tænke sidste sæson igennem, hvor Sabbi trods mange ustabile præstationer stort set altid er blandt de første mand på holdkortet. Jeg tror Alm er tilhænger af de her spillere med driblekompetencer. Her er Sabbi groft sagt en enmandshær, selvom Breum også har lidt af det. En spiller som Svendsen har til gengæld ikke særlige kompetencer i den disciplin, så hvis det er hensigten han skal erstatte ham, så kan jeg godt se han typemæssigt passer bedre til det Alm gerne vil have hans kantspillere kan.
                          Man må desuden have en tyrkertro på man kan få det optimale ud af ham, når man skriver 4 år med sådan en spiller og derfor vil jeg også have klare forventninger til at han vil vise os der er lidt krummer i ham. Jeg er bare alvorligt bange for det bliver i samme grad som Frø og Svendsen, der desværre shiner for lidt til at vi bliver mere end det 8. bedste hold i ligaen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Nogen der ved om dagens træningskamp bliver streamet ?
                            Mener de skrev på hjemmesiden.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Mener de skrev på hjemmesiden.
                              Følg striberne fra sidelinjen til lørdagens træningskamp (ob.dk)

                              "Kampen vil også kunne følges via livestream, hvis man ikke har mulighed for at dukke op i Ådalen."

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Tak for info. Det flugter meget godt med den opfattelse jeg også har på nogle af tingene, især det med at han er frasorteret pga. evnerne med bolden.

                                Paulsen og Ivancevic lyder på nogle punkter som en meget fin duo ja, på et hold der har en Michelsen eller Ove P som træner f.eks., men lyder det godt på et Andreas Alm-trænet hold? Det er jeg i tvivl om. Der er jo ikke noget forkert i at have to midterforsvarer der primært er gode defensivt og i duellerne, men de skal også kunne noget mere, sådan som jeg ser Alms koncept. Sidste sæson havde vi 3. mest boldbesiddelse i ligaen og gik fra 47,8% i sæsonen før til 52,1%, og med to tidligere FC Nordsjælland trænere som assistenter, har jeg svært ved at tro, at det ikke også er i den retning vi skal spillemæssigt. Er Paulsen og Ivancevic en god duo til den spillestil? Det må de jo synes de er, men jeg er ikke helt overbevist.
                                Forstår din bekymring og det er også umiddelbart min bekymring, men ser ikke BP som en dårligere boldspiller end KL. Derudover synes jeg også at Ivancevic ser fornuftig ud på bolden og tror han kommer til at udvikler sig på det område.

                                Ser heller ikke at ALM's koncept er at spille den op fra forsvaret hver eneste gang vi har et målspark, som Cifuentes gør i hans spil.

                                Comment

                                Working...
                                X