Velkommen til Agon! Dejligt med lidt frisk blod i truppen. Jeg tænker man har scoutet ham rigtig grundigt og dermed bliver en værdifuld spiller for OB. Til alle jer der gerne vil se mere spilletid til Frø og Breum. Altså Breum er jeg helt enig i, han skal bare spille. Men Frø? Manden er håbløs 9 ud af 10 kampe. Desuden er han ikke just et talent længere. Han bliver ikke ret meget bedre.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Er det Agon, OB eller begge der er så kedelig, trist og grå at hverken EB eller BT gider ofre plads på at nævne denne transfer?
Ligner vi har måttet slås med en Nordic Bet liga klub om ham?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ur-til-danmark
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægJeg tænker man har scoutet ham rigtig grundigt og dermed bliver en værdifuld spiller for OB.
Indtil videre er BW god til at tale. Jeg har endnu ikke set det store på handlingens front, der imponerer?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tænker det siger noget om transferen. En ganske ordinær en. Jo længere tid der går jo mindre fatter jeg noget af den.
Men jeg prøver at være positiv og klar til at lade mig positivt overraske.
Men hvis dette er på bekostning af en central midtbane spiller(Max Ejdum excluderet) så er jeg for første gang helt lost i det puslespil BW prøver at samle..
Forstår den heller ikke, men lader mig gerne overraske.
Fuck hvor er det længe siden OB har hentet en spiller, hvor man har tænkt “ ham her kan rykke noget”
Om endnu længere tid siden man har tænkt” Whau en vanvittig signing”817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg holder fast i at Tom snak ikke giver flere point, selvom det nu er på svensk.
Forstår den heller ikke, men lader mig gerne overraske.
Fuck hvor er det længe siden OB har hentet en spiller, hvor man har tænkt “ ham her kan rykke noget”
Om endnu længere tid siden man har tænkt” Whau en vanvittig signing”
Charly,Kanté,Grubbe. Måske endda Luca også. Alle giver mening på hver sin måde.
Men vi mangler de større signings. Og den første skulle gerne komme med Paulsen. Der er jo næsten 2 måneder tilbage af vinduet og dem vi vil have er måske ikke mulige for de få penge vi har. Men Agon er ikke en af dem. Specielt ikke når han er købt fri. Men de må jo have set noget
En lille note til Luca. Jeg har fulgt ham lidt over noget tid. Han har ikke særlig god kondi og hans teknik knapt god nok til 1.div.
Men for satan hvor har han en god afslutningsfod. Han får altså virkelig banket nogle syge kasser ind med den sparketeknik og målnæse til træning.
Det har virkelig imponeret mig
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSteinlein nævner OB og SIF som ydrekandidater til at slås med om guldet hvis man fortsætter udviklingen
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dansk-guldkamp
jo jo..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke troede vi vil komme så højt op - og jeg tror faktisk ikke at Rasmus Nissen var medregnet i +11 jeg har hørt.
JJ løn ca 125.000
RJL løn ca 110.000
Tarik løn ca 35.000
Brems løn ca 35.000
Khemdee løn ca 35.000
Vestergaard løn ca 35.000
Hylle løn ca 35.000
Kløve løn ca 100.000
Comment
-
Hm. Det stinker af en Alm-signing. det var Alm, der fik Agon på holdet i Vejle, og efter Alm røg, så røg Agon også kort efter. Har vi ikke rigeligt med primadonnaer oppe foran? Jeg håber dælme, at Agon er modnet efter sin karusseltur, hvor han måtte stå med hatten i hånden overfor 3-4 klubber (han var i Esbjerg, fik ikke kontrakt, samme i Silkeborg og vistnok Vendsyssel), og så tog fredericia ham til sidst. Han er faldet totalt med hele holdet oppe i Norge, så håber godt nok ikke det er en dyr signing.
Det lugter også af, at vi er ved at skibe nogen af i angrebet - der er simpelthen for mange, truppen er ret ubalanceret pt. Sabbi er næppe til at sælge, men måske en MLS-klub vil give lidt? Der kunne også komme et bud på Breum, som man ikke vil sige nej til af økonomiske hensyn.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Indtil videre har jeg det også kun til 8stk. Nissen var jo væk for længst
JJ løn ca 125.000
RJL løn ca 110.000
Tarik løn ca 35.000
Brems løn ca 35.000
Khemdee løn ca 35.000
Vestergaard løn ca 35.000
Hylle løn ca 35.000
Kløve løn ca 100.000
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Jeg forestiller mig ikke at hverken Kolding, Næstved eller Sønderjyske betaler fuld løn for henholdsvis vestergaard, khemdee eller Kløve. Men en del lønkroner må der være sparet, ja.
Kløve er lidt mere svær. Det kan der godt være noget om når det er 2 års leje i stedet for en ren transfer. Måske vi betaler noget i kommende sæson men at de så overtager fuldt ud når/hvis de rykker op
Comment
Comment