Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen til Agon! Dejligt med lidt frisk blod i truppen. Jeg tænker man har scoutet ham rigtig grundigt og dermed bliver en værdifuld spiller for OB. Til alle jer der gerne vil se mere spilletid til Frø og Breum. Altså Breum er jeg helt enig i, han skal bare spille. Men Frø? Manden er håbløs 9 ud af 10 kampe. Desuden er han ikke just et talent længere. Han bliver ikke ret meget bedre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Er det Agon, OB eller begge der er så kedelig, trist og grå at hverken EB eller BT gider ofre plads på at nævne denne transfer?


      Ligner vi har måttet slås med en Nordic Bet liga klub om ham?

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ur-til-danmark
      Hvor står der, at vi har sloges om ham med en anden klub ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Jeg tænker man har scoutet ham rigtig grundigt og dermed bliver en værdifuld spiller for OB.
        Hvorfor tænker du det? Er der noget i OBs historik, der indikerer grundig scouting?

        Indtil videre er BW god til at tale. Jeg har endnu ikke set det store på handlingens front, der imponerer?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Kan det betyde Sabbi’s afgang?
          Jeg ville hellere beholde Sander end Sabbi af hensyn til relationerne i angrebet. Sabbi er kæmpeegoist, og bliver i min

          vurdering aldrig holdspiller i OB - desværre.
          Last edited by pnl; 08-07-2022, 21:14.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Tænker det siger noget om transferen. En ganske ordinær en. Jo længere tid der går jo mindre fatter jeg noget af den.
            Men jeg prøver at være positiv og klar til at lade mig positivt overraske.
            Men hvis dette er på bekostning af en central midtbane spiller(Max Ejdum excluderet) så er jeg for første gang helt lost i det puslespil BW prøver at samle..
            Jeg holder fast i at Tom snak ikke giver flere point, selvom det nu er på svensk.

            Forstår den heller ikke, men lader mig gerne overraske.
            Fuck hvor er det længe siden OB har hentet en spiller, hvor man har tænkt “ ham her kan rykke noget”
            Om endnu længere tid siden man har tænkt” Whau en vanvittig signing”
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

              Jeg ville hellere beholde Sander end Sabbi af hensyn til relationerne i angrebet. Sabbi er kæmpeegoist, og bliver i min vurdering aldrig holdspiller
              i OB - desværre.
              Jeg er aldeles enig.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Vi har prøvet at lege fck light, Horsens light og Aab light, jeg tror på at Vejle light bliver lykken.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Jeg holder fast i at Tom snak ikke giver flere point, selvom det nu er på svensk.

                  Forstår den heller ikke, men lader mig gerne overraske.
                  Fuck hvor er det længe siden OB har hentet en spiller, hvor man har tænkt “ ham her kan rykke noget”
                  Om endnu længere tid siden man har tænkt” Whau en vanvittig signing”
                  Jo jo.. Ja ja.. Men vi er bare ikke der økonomisk. Og indtil Agon har det hele givet mening for mening.

                  Charly,Kanté,Grubbe. Måske endda Luca også. Alle giver mening på hver sin måde.
                  Men vi mangler de større signings. Og den første skulle gerne komme med Paulsen. Der er jo næsten 2 måneder tilbage af vinduet og dem vi vil have er måske ikke mulige for de få penge vi har. Men Agon er ikke en af dem. Specielt ikke når han er købt fri. Men de må jo have set noget


                  En lille note til Luca. Jeg har fulgt ham lidt over noget tid. Han har ikke særlig god kondi og hans teknik knapt god nok til 1.div.
                  Men for satan hvor har han en god afslutningsfod. Han får altså virkelig banket nogle syge kasser ind med den sparketeknik og målnæse til træning.
                  Det har virkelig imponeret mig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så ender vi også snart ud i de 11+ spillere som BW gerne ville have ud jvf bjerghest i sidste måned
                    Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke troede vi vil komme så højt op - og jeg tror faktisk ikke at Rasmus Nissen var medregnet i +11 jeg har hørt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                      Vi har prøvet at lege fck light, Horsens light og Aab light, jeg tror på at Vejle light bliver lykken.
                      Crazy ejer og 20 forskellige nationaliteter i truppen?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Steinlein nævner OB og SIF som ydrekandidater til at slås med om guldet hvis man fortsætter udviklingen

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dansk-guldkamp

                        jo jo..
                        Han må da have drukket af natpotten.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                          Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke troede vi vil komme så højt op - og jeg tror faktisk ikke at Rasmus Nissen var medregnet i +11 jeg har hørt.
                          Indtil videre har jeg det også kun til 8stk. Nissen var jo væk for længst

                          JJ løn ca 125.000
                          RJL løn ca 110.000
                          Tarik løn ca 35.000
                          Brems løn ca 35.000
                          Khemdee løn ca 35.000
                          Vestergaard løn ca 35.000
                          Hylle løn ca 35.000
                          Kløve løn ca 100.000

                          Comment


                            Hm. Det stinker af en Alm-signing. det var Alm, der fik Agon på holdet i Vejle, og efter Alm røg, så røg Agon også kort efter. Har vi ikke rigeligt med primadonnaer oppe foran? Jeg håber dælme, at Agon er modnet efter sin karusseltur, hvor han måtte stå med hatten i hånden overfor 3-4 klubber (han var i Esbjerg, fik ikke kontrakt, samme i Silkeborg og vistnok Vendsyssel), og så tog fredericia ham til sidst. Han er faldet totalt med hele holdet oppe i Norge, så håber godt nok ikke det er en dyr signing.

                            Det lugter også af, at vi er ved at skibe nogen af i angrebet - der er simpelthen for mange, truppen er ret ubalanceret pt. Sabbi er næppe til at sælge, men måske en MLS-klub vil give lidt? Der kunne også komme et bud på Breum, som man ikke vil sige nej til af økonomiske hensyn.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Indtil videre har jeg det også kun til 8stk. Nissen var jo væk for længst

                              JJ løn ca 125.000
                              RJL løn ca 110.000
                              Tarik løn ca 35.000
                              Brems løn ca 35.000
                              Khemdee løn ca 35.000
                              Vestergaard løn ca 35.000
                              Hylle løn ca 35.000
                              Kløve løn ca 100.000
                              Jeg forestiller mig ikke at hverken Kolding, Næstved eller Sønderjyske betaler fuld løn for henholdsvis vestergaard, khemdee eller Kløve. Men en del lønkroner må der være sparet, ja.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Jeg forestiller mig ikke at hverken Kolding, Næstved eller Sønderjyske betaler fuld løn for henholdsvis vestergaard, khemdee eller Kløve. Men en del lønkroner må der være sparet, ja.
                                Vestergaard og Khemdee får ikke meget mere end en håndværker løn i OB og kan sagtens være gået lidt ned i løn for at prøve lykken. Det føler jeg mig overbevist om
                                Kløve er lidt mere svær. Det kan der godt være noget om når det er 2 års leje i stedet for en ren transfer. Måske vi betaler noget i kommende sæson men at de så overtager fuldt ud når/hvis de rykker op

                                Comment

                                Working...
                                X