Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg krydser alt hvad jeg har for at han er svaret på vores defensive kvaler
    Tror og håber på at det er svaret på vores defensive kvaler, specielt med BP og Ivan som makkerpar i det centrale forsvar

    Comment


      Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

      Tror og håber på at det er svaret på vores defensive kvaler, specielt med BP og Ivan som makkerpar i det centrale forsvar
      Så mangler vi bare den rigtige makker til Tverskov på midten. Aron kunne muligvis være svaret. En midterakse med Tver, Aron og Jebali lyder godt i mine øre. Okosun er ikke svaret. Føler vi burde forsøge at afsætte ham til Horsens eller lignende mens han er varm

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Så mangler vi bare den rigtige makker til Tverskov på midten. Aron kunne muligvis være svaret. En midterakse med Tver, Aron og Jebali lyder godt i mine øre. Okosun er ikke svaret. Føler vi burde forsøge at afsætte ham til Horsens eller lignende mens han er varm
        Uenig med dig i, at Okosun skal afskibes. Ham kan vi sagtens bruge set ift nogle andre, og med de kompetencer han besidder

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Om 6 dage er det 2 måneder siden vi præsenterede Kefing Kanté……
          Udlændingestyrelsen melder, at de i øjeblikket er gået fra 1 måneds behandlingstid til 3 - 4 måneder uden at nævne hvorfor

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

            Uenig med dig i, at Okosun skal afskibes. Ham kan vi sagtens bruge set ift nogle andre, og med de kompetencer han besidder
            Aron er først god når banerne er tunge og når han er kommer godt i gang. Han er mere en fighter. Okosun er heller ikke noget teknisk vidunder og i det bedste af alle verdner havde vi råd til bedre makker til JT. Lige nu er de rigtige vindere på holdet Max, Jebali, Aron og Ivan (skadet igen) - det er dem der fighter, mens de andre mest er tændt mod tophold.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Udlændingestyrelsen melder, at de i øjeblikket er gået fra 1 måneds behandlingstid til 3 - 4 måneder uden at nævne hvorfor
              De har et fast-track program for essentielle medarbejdere. Det koster penge, men jeg håber da virkelig at OB bruger de penge. Det er, så vidt jeg husker, under 10.000 om året.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                De har et fast-track program for essentielle medarbejdere. Det koster penge, men jeg håber da virkelig at OB bruger de penge. Det er, så vidt jeg husker, under 10.000 om året.
                OB er en del af det system (OSE er en certificeret virksomhed), men det er fast-track programmet, som melder om forlængede behandlingstider !

                Edit: Kan se at de har opdateret behandlingstiderne, så de er "nede" på 44 dage. Så mon ikke udfordringen ligger i hans hjemland ?
                Last edited by Online; 12-07-2022, 11:01.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  OB er en del af det system (OSE er en certificeret virksomhed), men det er fast-track programmet, som melder om forlængede behandlingstider !

                  Edit: Kan se at de har opdateret behandlingstiderne, så de er "nede" på 44 dage.
                  Så mon ikke udfordringen ligger i hans hjemland ?
                  Av!
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Så mangler vi bare den rigtige makker til Tverskov på midten. Aron kunne muligvis være svaret. En midterakse med Tver, Aron og Jebali lyder godt i mine øre. Okosun er ikke svaret. Føler vi burde forsøge at afsætte ham til Horsens eller lignende mens han er varm
                    Mener også at der gerne må investeres i 8'er type som makker til Tverskov. Hvem ved? Måske de arbejder på noget der?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                      Av!
                      Uden at skulle kloge mig på det, men så vidt jeg ved har Danmark ikke en ambassade i Guinea. Så hvis han skal have tage biometri (ansigtsfoto og fingeraftryk) skal det ske på konsulatet (hvis de kan det) eller ved en norsk repræsentation (som jeg heller ikke ved om er i landet). Hvis det først sker 14 dage efter OB har sendt ansøgningen til SIRI bliver den afvist.

                      Aner ikke om det forklarer "ventetiden", men reelt eneste mulighed, jeg ser i øjeblikket, at OB ikke helt har styr på procedurerne.

                      Edit: Så lige denne "Dansk repræsentation i Guinea Danmark har ingen ambassade i Guinea. Henvendelser kan ske til Danmarks Ambassade i Ghana." (som ligger 1.000 km væk).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                        Mener også at der gerne må investeres i 8'er type som makker til Tverskov. Hvem ved? Måske de arbejder på noget der?
                        Det tvivler jeg meget på. Tror ikke det er glemt, hvor god Aron var sidste efterår. Han var med afstand vores bedste spiller og lå helt i toppen i ligaen når det gjaldt bolderobringer, vundne dueller og tacklinger. Samtidig stepped Okosun op i hans fravær i foråret, så tror man er glade nok for dækningen der.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Det tvivler jeg meget på. Tror ikke det er glemt, hvor god Aron var sidste efterår. Han var med afstand vores bedste spiller og lå helt i toppen i ligaen når det gjaldt bolderobringer, vundne dueller og tacklinger. Samtidig stepped Okosun op i hans fravær i foråret, så tror man er glade nok for dækningen der.
                          Vi har vel i princippet kun 3 spillere til 2 pladser på den centrale midtbane. Tverskov, Okuson og Aron. Bevares Frø kan jo spille 8'er, så lad os sige 4 spillere. BP er jo købt til forsvaret.
                          Jeg håber at man kigger på en 8'er, for der er ikk ret meget konkurrence til de 2 Pladser.

                          Comment


                            Jeg tror det er klogt af BW først at løfte holdet til bedre placeringer og et hold med et bedre ry for så at kunne købe bedre spillere til en ok pris.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Aron er først god når banerne er tunge og når han er kommer godt i gang. Han er mere en fighter. Okosun er heller ikke noget teknisk vidunder og i det bedste af alle verdner havde vi råd til bedre makker til JT. Lige nu er de rigtige vindere på holdet Max, Jebali, Aron og Ivan (skadet igen) - det er dem der fighter, mens de andre mest er tændt mod tophold.
                              Uenig. Aron er mindst på niveau med Okosun på bolden. Aron i efteråret > Okosun i foråret. Okosun har dog andre styrker. Dødbolde med Okosun og Bjørn Paulsen på banen bør gøre os til de farligste i ligaen på den front.

                              Tror så også du kan tilføje Bjørn Paulsen til din liste af "vindere". Jeg er spændt på hans defensive niveau i en etableret defensiv, men det jeg i hvert fald tror man kan forvente er et højt tændingsniveau.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                                Vi har vel i princippet kun 3 spillere til 2 pladser på den centrale midtbane. Tverskov, Okuson og Aron. Bevares Frø kan jo spille 8'er, så lad os sige 4 spillere. BP er jo købt til forsvaret.
                                Jeg håber at man kigger på en 8'er, for der er ikk ret meget konkurrence til de 2 Pladser.
                                Enig i, at vi er tynde centralt. Jeg synes dog problemet primært er, at vi reelt ikke har et alternativ til Tverskov på 6'eren.

                                En ny 8'er (gerne lidt hurtigere - vi har mange langsomme spillere centralt på banen) ville også være rart, men ser det mere som en "luksusforstærkning".

                                Comment

                                Working...
                                X