Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Men er vi så ikke der hvor vi måske endda kan få 2 centrale midtbanespillere tilført?

    Jeg er 99% sikker på at Ejdum får kontrakt. Han var med inde til briefing kl 9.45 da truppen fik Kløve nyheden. Det var Jessen og Augustinus Jensen ikke. Men han skaber ikke mere konkurrence med det samme. Så hvis BW virkelig vil have knivskarp konkurrence på hver plads er man nød til at hente en udefra. Det burde der også være lønkroner til

    Ud/Sparet

    JJ løn ca 125.000
    RJL løn ca 110.000
    Tarik løn ca 35.000
    Brems løn ca 35.000
    Khemdee løn ca 35.000
    Vestergaard løn ca 35.000
    Hylle løn ca 35.000
    Kløve løn ca 100.000

    sparet ca 510.000 kr

    Ind/udgift
    Luca løn ca 35.000
    Grubbe løn ca 50.000
    Kante løn ca 40.000
    Charly løn ca 40.000
    (Max Ejdum løn ca 35.000)
    (Paulsen løn ca 150.000)

    Udgift ca 350.000


    Sparet ialt hver måned 160.000

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Tak for info. Det flugter meget godt med den opfattelse jeg også har på nogle af tingene, især det med at han er frasorteret pga. evnerne med bolden.

      Paulsen og Ivancevic lyder på nogle punkter som en meget fin duo ja, på et hold der har en Michelsen eller Ove P som træner f.eks., men lyder det godt på et Andreas Alm-trænet hold? Det er jeg i tvivl om. Der er jo ikke noget forkert i at have to midterforsvarer der primært er gode defensivt og i duellerne, men de skal også kunne noget mere, sådan som jeg ser Alms koncept. Sidste sæson havde vi 3. mest boldbesiddelse i ligaen og gik fra 47,8% i sæsonen før til 52,1%, og med to tidligere FC Nordsjælland trænere som assistenter, har jeg svært ved at tro, at det ikke også er i den retning vi skal spillemæssigt. Er Paulsen og Ivancevic en god duo til den spillestil? Det må de jo synes de er, men jeg er ikke helt overbevist.
      Nu passer Paulsen rigtig godt til det hvad BW sagde: vi går efter en forsvarsspiller med fokus på den klassiske foesvarsarbejde og han vil vel helt sikker have klaret med AA om hvilken spillertype man kigger. Så er helt tryg med det. Synes det er en god transfer.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Tak for info. Det flugter meget godt med den opfattelse jeg også har på nogle af tingene, især det med at han er frasorteret pga. evnerne med bolden.

        Paulsen og Ivancevic lyder på nogle punkter som en meget fin duo ja, på et hold der har en Michelsen eller Ove P som træner f.eks., men lyder det godt på et Andreas Alm-trænet hold? Det er jeg i tvivl om. Der er jo ikke noget forkert i at have to midterforsvarer der primært er gode defensivt og i duellerne, men de skal også kunne noget mere, sådan som jeg ser Alms koncept. Sidste sæson havde vi 3. mest boldbesiddelse i ligaen og gik fra 47,8% i sæsonen før til 52,1%, og med to tidligere FC Nordsjælland trænere som assistenter, har jeg svært ved at tro, at det ikke også er i den retning vi skal spillemæssigt. Er Paulsen og Ivancevic en god duo til den spillestil? Det må de jo synes de er, men jeg er ikke helt overbevist.
        Jeg anser nu egentlig Ivancevic fornat være ganske fornuftig på bolden, også bedre end KL. Men det er klart, at sammenlignet med et forsvar, hvor Tverskov indgår, vil Bjørn Ivan være svagere på kuglen. Om Paulsen er den rigtige for os på nuværende tidspunkt kan jeg også have mine tvivl om, men vurderingen må vel være at vi primært har manglet hårdhed, koncentration og lederskab i forsvaret og at det er vigtigere pt. end en god boldspiller.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Men er vi så ikke der hvor vi måske endda kan få 2 centrale midtbanespillere tilført?

          Jeg er 99% sikker på at Ejdum får kontrakt. Han var med inde til briefing kl 9.45 da truppen fik Kløve nyheden. Det var Jessen og Augustinus Jensen ikke. Men han skaber ikke mere konkurrence med det samme. Så hvis BW virkelig vil have knivskarp konkurrence på hver plads er man nød til at hente en udefra. Det burde der også være lønkroner til

          Ud/Sparet

          JJ løn ca 125.000
          RJL løn ca 110.000
          Tarik løn ca 35.000
          Brems løn ca 35.000
          Khemdee løn ca 35.000
          Vestergaard løn ca 35.000
          Hylle løn ca 35.000
          Kløve løn ca 100.000

          sparet ca 510.000 kr

          Ind/udgift
          Luca løn ca 35.000
          Grubbe løn ca 50.000
          Kante løn ca 40.000
          Charly løn ca 40.000
          (Max Ejdum løn ca 35.000)
          (Paulsen løn ca 150.000)

          Udgift ca 350.000


          Sparet ialt hver måned 160.000
          Pt. Har vi sagt farvel til 3 CM (4 med Moses), og hentet en ung højre back der måske kan dække pladsen. Vi er ihvertfald sårbare, og det tror jeg også at klubben godt kan se, så jeg forventer helt klart en forstærkning til midtbanen - ud over et eventuelt forfremmet talent. Måske jeg er naiv, men BW kommentar i forbindelse med JJT afgang, “vi vil noget andet med pladsen”, tror jeg stadigvæk betyder at midtbanen er et fokus i transfervinduet.

          Selvom både Moses, Kløve, JJT og Magic ikke var spillere der fik os i top 6 så er det stadigvæk 375, 983, 2197 og 38 superliga minutter i som de 4 stod for i sidste sæson hvor holdet tydeligvis ikke var til top 6. Man kan simpelthen ikke forsvare at holdet skulle være styrket til den kommende sæson så lige nu er der et eller andet der ikke hænger sammen, heller ikke med en eventuelt tilgang af BP.
          Last edited by stonebear; 08-07-2022, 13:58.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Nu passer Paulsen rigtig godt til det hvad BW sagde: vi går efter en forsvarsspiller med fokus på den klassiske foesvarsarbejde og han vil vel helt sikker have klaret med AA om hvilken spillertype man kigger. Så er helt tryg med det. Synes det er en god transfer.
            De må jo vide bedst, hvad vi står og mangler til Alms spillestil, så det skal jeg måske bare stole. Jeg er nok bare miljøskadet ovenpå de eklatante fejlcasts tidligere OB-ledelser har lavet, hvor man gang på gang har forsøgt at få en firkantet figur til at passe i et cirkelformet hul.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              De må jo vide bedst, hvad vi står og mangler til Alms spillestil, så det skal jeg måske bare stole. Jeg er nok bare miljøskadet ovenpå de eklatante fejlcasts tidligere OB-ledelser har lavet, hvor man gang på gang har forsøgt at få en firkantet figur til at passe i et cirkelformet hul.
              Jeg synes det er en legitim bekymring. Det er ikke noget vi har skulle være så bekymrede for i de seneste år, hvor vi har haft Tverskov i forsvaret. Man må stole på de har styr på det. Men kan godt se for mig, at man har været så frustreret over (midter)forsvaret i sidste sæson, at man har for stor fokus på at finde ledertyper, der kan sætte sig igennem, men lidt glemmer, at andre kompetencer også er vigtige.

              Indtil videre har jeg dog rimelig tiltro til Björn. Der er ikke hentet de helt store navne til, men der er tilført mere udviklingspotentiale til truppen samtidig med, at jeg synes man har fundet fornuftige løsninger med udlejninger/salg af talenter og "dødvægt". Der har ikke været valg jeg endnu har tænkt var forkerte.

              Det kan også være Ivancevic har mere at byde på end vi har set ift. at sætte opspillet. Ellers må man jo løse det med godt trænerarbejde. Designe opspilsmønstre så det er Tverskov, der trækker ned og igangsætter opspillet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Jeg anser nu egentlig Ivancevic fornat være ganske fornuftig på bolden, også bedre end KL. Men det er klart, at sammenlignet med et forsvar, hvor Tverskov indgår, vil Bjørn Ivan være svagere på kuglen. Om Paulsen er den rigtige for os på nuværende tidspunkt kan jeg også have mine tvivl om, men vurderingen må vel være at vi primært har manglet hårdhed, koncentration og lederskab i forsvaret og at det er vigtigere pt. end en god boldspiller.
                Man kan da i hvert fald godt være en anelse nervøs for Søren Kroghs ide om at spille trekant mellem keeper og midterforsvarer vil resultere i flere “selvmål”.

                Comment


                  23 mand i truppen iflg hjemmesiden. 3 keepere. 4 unge der aldrig/næsten ikke har fået debut og derudover flere unge, det er svært at se som bærende.

                  Liidt tynd trup til topkamp.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    23 mand i truppen iflg hjemmesiden. 3 keepere. 4 unge der aldrig/næsten ikke har fået debut og derudover flere unge, det er svært at se som bærende.

                    Liidt tynd trup til topkamp.
                    Kanté mangler at komme på. Han er også signet. Og med Bjørn Paulsen rammer vi 25

                    Og Charly kunne godt få noget spilletid hurtigt

                    Comment


                      JJ får 1 år i Nimes

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...asens-nye-klub

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Mystisk, kontrakten er så kort

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          De må jo vide bedst, hvad vi står og mangler til Alms spillestil, så det skal jeg måske bare stole. Jeg er nok bare miljøskadet ovenpå de eklatante fejlcasts tidligere OB-ledelser har lavet, hvor man gang på gang har forsøgt at få en firkantet figur til at passe i et cirkelformet hul.
                          Det kan meget god forstå. Hæfter mig bare ved at BW ved hvad han gør.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Kanté mangler at komme på. Han er også signet. Og med Bjørn Paulsen rammer vi 25

                            Og Charly kunne godt få noget spilletid hurtigt
                            Problemet er vel ikke så meget truppens størrelse, men sammensætningen. Sander, Kadrii, Fenger Luca, Breum, Sabbi, Jebali, Frø, Kanté og Charly skal vel ret beset kæmpe om de 4 forreste pladser. Det efterlader 10 spiller, 11 hvis BP kommer til, til de resterende 6 markpladser. Af de 11 har flere døjet med skader længe, Robin synes ikke at have den store tillid hos Alm og Grubbe er alt andet lige en lidt ubekendt størrelse. Ligaen starter snart, Aron og Ivan er tvivlsomme til første kamp - jeg synes godt nok også at det ser lidt tyndt ud. Selv når vi kan stille med en kompetent start11 er der godt nok ikke mange muligheder fra bænken.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Problemet er vel ikke så meget truppens størrelse, men sammensætningen. Sander, Kadrii, Fenger Luca, Breum, Sabbi, Jebali, Frø, Kanté og Charly skal vel ret beset kæmpe om de 4 forreste pladser. Det efterlader 10 spiller, 11 hvis BP kommer til, til de resterende 6 markpladser. Af de 11 har flere døjet med skader længe, Robin synes ikke at have den store tillid hos Alm og Grubbe er alt andet lige en lidt ubekendt størrelse. Ligaen starter snart, Aron og Ivan er tvivlsomme til første kamp - jeg synes godt nok også at det ser lidt tyndt ud. Selv når vi kan stille med en kompetent start11 er der godt nok ikke mange muligheder fra bænken.
                              Når/Hvis Paulsen kommer mangler vi selvfølgelig en central midtbane spiller efter Kløve. Måske 2
                              Så har vi den perfekte størrelse kvantitativt.

                              Aron er helt klar btw

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-agon-mucolli

                                Comment

                                Working...
                                X