Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Mon ikke de håber at kontrakten bliver revet over, så de kan få ham gratis. Horsens fattes penge.
    Jo, det har du nok ret i, da vinduet er langt.

    Dog har Horsens faktisk en pæn økonomi, men vil selvfølgelig ikke "sprænge banken" for en OB reserve.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Flot kommentar

      Han var jo ikke i Horsens pga. at OB ville leje ham ud, men fordi han (klubben) håbede at Horsens ville skrive kontrakt med ham.

      De fandt ham for let.... ligesom OB (AA/BW).... men du er åbenbart klogere ? !

      Med hensyn til det sidste, ja.
      Jeg anfægtede bare, at det ikke gav meget mening det du skrev, og det lidt meningsfyldte, var bare dybt nedværdigende og negativt..!
      Vi må stoppe alle disse negative kommentarer om klubben og dens beslutninger, for der er helt sikkert en årsag til, at der træffes beslutninger, som måske ikke er 100% i fans øjne.
      Og ja, Brems er sikkert vejet og fundet for let, og det kunne du konstruktivt bare have skrevet, uden at nedgøre personer eller klubben…

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Jo, det har du nok ret i, da vinduet er langt.

        Dog har Horsens faktisk en pæn økonomi, men vil selvfølgelig ikke "sprænge banken" for en OB reserve.
        Ikke at skulle nedgøre mandens niveau, men han har jo ikke for alvor kunne presse Skjelvik. Man så jo ret hurtigt da Joel King kom til at Skjelvik steppede op når han fik chancen - Selvom Horsens har brugt Lubambo Musonda og Mikkel Lassen som 2 alternativer på deres venstre-wingback/fløj, så tror jeg SL er er hel/halv tand for højt niveau. 1.Division vil være et fint sted at tage hen og få den kontinuerlige spilletid som han har brug for.

        Comment


          "Jeg anfægtede bare, at det ikke gav meget mening det du skrev, og det lidt meningsfyldte, var bare dybt nedværdigende og negativt..!"

          Hvad skrev jeg, der var det


          Jeg skrev "Hvis selv ikke Horsens kan bruge ham, så så AA / BW nok rigtigt !"

          Personligt betragter jeg Horsens som en mindre klub end OB på alle parametre. Man vurderede, at han ikke umiddelbart havde en chance for at komme på holdet og prøvede at sende ham videre. Horsens fandt ham også for let, hvilket vel indikerer, at AA/BW umiddelbart så rigtigt.

          Jeg kan intet dybt nedværdigende og/eller negativt se i det.

          Lyder mere som et surt opstød over, at vi satser på Skjelvik og King !
          Last edited by Online; 29-06-2022, 07:48.

          Comment


            Nogen der har kendskab til ham ?

            Sebastian Kristensen træner med i Ådalen (ob.dk)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Jeg har desværre ikke noget kendskab, så beklager at jeg svarer på dit spørgsmål.
              Men jeg er lige nødt til at sige 'hold da op, hvor jeg synes der blæser nye vinde i Ådalen'.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                Jeg har desværre ikke noget kendskab, så beklager at jeg svarer på dit spørgsmål.
                Men jeg er lige nødt til at sige 'hold da op, hvor jeg synes der blæser nye vinde i Ådalen'.
                Intet at beklage

                Fuldstændig enig med dig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Jeg kender ham heller ikke. Men det er jo godt nok den position vi angiveligt leder efter en spiller til.

                  Men Bjørn gør da alt hvad han kan for at tale det ned. "Opstod spillerbehov, da akademispillerne er på ferie".
                  Han siger jo mere eller mindre at knægten her er træningskegle

                  Men mon ikke man gerne lige vil se hvad han kan også

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Jeg kender ham heller ikke. Men det er jo godt nok den position vi angiveligt leder efter en spiller til.

                    Men Bjørn gør da alt hvad han kan for at tale det ned. "Opstod spillerbehov, da akademispillerne er på ferie".
                    Han siger jo mere eller mindre at knægten her er træningskegle

                    Men mon ikke man gerne lige vil se hvad han kan også
                    Vi leder angiveligt efter en erfaren midtstopper som kan gå direkte ind i startopstillingen, så jeg tænker ikke vi skal lægge så meget i denne prøvetræning.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                      Vi leder angiveligt efter en erfaren midtstopper som kan gå direkte ind i startopstillingen, så jeg tænker ikke vi skal lægge så meget i denne prøvetræning.
                      Nej enig, men hvis han er go nok, kan han sikkert godt få en kontrakt til u-19

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Nej enig, men hvis han er go nok, kan han sikkert godt få en kontrakt til u-19
                        Det kan han vel ikke, når han er 19 år

                        Comment


                          Har en smule kendskab til den unge mand, men ikke noget indgående. Umiddelbart vurderer jeg ham som en spiller der er meget intelligent i sine defensive aktioner. Jeg tror ikke man tilbyder kontrakt til ham. Kun hvis han vil godtage en “lav” løn. Trods dette er det jo spændende led lidt nyheder

                          Comment


                            Lidt fra Evertons hjemmeside

                            https://www.evertonfc.com/players/74...ian-kristensen


                            OT: fedt initiativ

                            https://www.evertonfc.com/news/26448...ting-shortlist

                            https://www.evertonfc.com/club/fans-...-notes-archive
                            Last edited by Online; 29-06-2022, 10:05.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Jeg kender ham heller ikke. Men det er jo godt nok den position vi angiveligt leder efter en spiller til.

                              Men Bjørn gør da alt hvad han kan for at tale det ned. "Opstod spillerbehov, da akademispillerne er på ferie".
                              Han siger jo mere eller mindre at knægten her er træningskegle

                              Men mon ikke man gerne lige vil se hvad han kan også
                              BW siger jo decideret det er en prøvetræning, så selvom han så også taler det lidt ned, så er det da en vi vil veje og vurdere. Jeg tænker dog han godt nok skal vise sig at være rigtig god, hvis han skal spille sig til en kontrakt, når vi i forvejen har Khemdee og Østrøm som unge til den position samt Vestergaard udlejet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                BW siger jo decideret det er en prøvetræning, så selvom han så også taler det lidt ned, så er det da en vi vil veje og vurdere. Jeg tænker dog han godt nok skal vise sig at være rigtig god, hvis han skal spille sig til en kontrakt, når vi i forvejen har Khemdee og Østrøm som unge til den position samt Vestergaard udlejet.
                                Er Khemdee ikke på vej og Østrøm ser sig selv som 6'er ?

                                Comment

                                Working...
                                X