Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Sagde Bjørn virkelig i optakten, at vi kan finde noget bedre end JJT.?!

    Hvis han tænker det - Fedt, han er ambitiøs!
    Men hvis han siger det, savner man jo nærmest hemmes kkommunikation. Det synes jeg er helt skævt. Respektløst overfor en trofast spiller.

    Det lyder jo mere som en forsmået eks-kæreste, der er blevet slået op med.

    Lad os håbe de misforstod hans svenske
    Så ikke den optakt Sagde han virkelig det?(selv om det er sandt..)

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kuhn og Frimann ikke fans af vores rekrutteringsproces

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-og-irriteret
      Men de forsøger vel mest at forsvare træneren mht. beføjelser han normalt har. Virker ikke som om de har sat sig ind i, at det er hans eget valg, at han ikke vil have indflydelse på det.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja for det passer ikke..
        Hvis han vil have en lille smule ære af det, kunne han have nøjedes med at sige det var en fælles beslutning.
        Men igen kommunikation i OB..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #64
          Hvad er det helt konkret, BW har sagt? Jeg så ikle optakten.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Hvis han vil have en lille smule ære af det, kunne han have nøjedes med at sige det var en fælles beslutning.
            Men igen kommunikation i OB..
            Han må åbenbart have brug for at spille stærk mand og banke sig lidt på brystet. Men i bund og grund er jeg ligeglad. Bare han begynder at levere
            For posen kommer til at blive rystet en del

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Han må åbenbart have brug for at spille stærk mand og banke sig lidt på brystet. Men i bund og grund er jeg ligeglad. Bare han begynder at levere
              For posen kommer til at blive rystet en del
              Enig. Bliver spændende at se on han kan flytte OB ud af positionen som værende Horsens look alike
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Så ikke den optakt Sagde han virkelig det?(selv om det er sandt..)
                Jeg så heller ikke optakt. Jeg reagerede kun på KEP udtalelse efter kampen. KEP sagde, at det var det Bjørn sagde. Og KEP var rystet.

                Men hvis kep er den eneste der har hørt det, tager jeg det mere roligt. Han er jo stadig rasende på OB og hele dens eksistens.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Hvad er det helt konkret, BW har sagt? Jeg så ikle optakten.
                  Direkte adspurgt siger han at det er hans beslutning at JJ ikke skal have forlænget. Selvom det har været en offentlig hemmelighed siden sidste forlængelse, at JJ skulle videre senest ved kontraktudløb.

                  Måske en bagatel, men med den manglende troværdighed og generelle delitantiske kommunikation fra OB er det alligevel lidt et irritationsmoment at der kommer forskellige udtalelser fra hhv træner, sportsdirektør og spiller.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Sagde Bjørn virkelig i optakten, at vi kan finde noget bedre end JJT.?!

                    Hvis han tænker det - Fedt, han er ambitiøs!
                    Men hvis han siger det, savner man jo nærmest hemmes kkommunikation. Det synes jeg er helt skævt. Respektløst overfor en trofast spiller.

                    Det lyder jo mere som en forsmået eks-kæreste, der er blevet slået op med.

                    Lad os håbe de misforstod hans svenske
                    Måske skal vi lige have ro på…! Jeg “hører” BW sige, at vi kan få noget, der er bedre - “for de samme penge”, tror jeg han mente. Mit gæt, og jeg håber og tror ikke, at BW er så politisk ukorrekt, men til gengæld er der ikke plads til sentimentalitet.

                    Comment


                      #70
                      Der kan vel også være en sprogbarriere i forhold til interviewet?

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                        Men de forsøger vel mest at forsvare træneren mht. beføjelser han normalt har. Virker ikke som om de har sat sig ind i, at det er hans eget valg, at han ikke vil have indflydelse på det.


                        Alm har gang på gang udtalt, at han ikke vil have noget med spillertransfers at gøre, men blot er ansat til at træne de spillere, som er i truppen. Det vil jo sige, at hvis spillertruppen og resultaterne ikke et gode nok, kan han risikere at blive fyret uden at have haft indflydelse på truppens kvalitet og sammensætning.
                        Det er det glade vanvid efter min mening.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                          [/COLOR]

                          Alm har gang på gang udtalt, at han ikke vil have noget med spillertransfers at gøre, men blot er ansat til at træne de spillere, som er i truppen. Det vil jo sige, at hvis spillertruppen og resultaterne ikke et gode nok, kan han risikere at blive fyret uden at have haft indflydelse på truppens kvalitet og sammensætning.
                          Det er det glade vanvid efter min mening.
                          Det er jo reelt sådan rollefordelingen er når man har en cheftræner og en sportsdirektør. I bund og grund kan jeg godt lide, at han forholder sig sådan til det. Jeg tror ikke altid det er sundt for de indre linjer hvis en træner blander sig for meget i det, eller måske endda lægger lidt pres på sportsdirektøren i medierne.

                          Jeg tror også han har haft indirekte indflydelse på, at der ikke forlænges med JJ. Selvom Alm ikke blander sig i transfers/kontrakter er det jo klart, at de har haft diskussioner om truppens styrker og mangler ift. spillestilen. Hvis Alm mente JJ havde alle nødvendige kvaliteter og passede som fod i hose til spillestilen, var Wesström nok klar over det. Og så havde det måske set anderledes ud.

                          Hvis de overhovedet kunne blive enige. Med JJ's alder og anførerstatus tror jeg da han og hans agent ville kræve en løn helt i toppen af lønhierakiet.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Direkte adspurgt siger han at det er hans beslutning at JJ ikke skal have forlænget. Selvom det har været en offentlig hemmelighed siden sidste forlængelse, at JJ skulle videre senest ved kontraktudløb.

                            Måske en bagatel, men med den manglende troværdighed og generelle delitantiske kommunikation fra OB er det alligevel lidt et irritationsmoment at der kommer forskellige udtalelser fra hhv træner, sportsdirektør og spiller.
                            Blev JJT ikke tilbudt forlængelse? Da han ikke underskrev inden 31.01 kan det jo godt være BW’s beslutning at han ikke får tilbudt forlængelse igen ..

                            Lød som om der var en “pakke” fra OB ..

                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-op-til-skifte
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Blev JJT ikke tilbudt forlængelse? Da han ikke underskrev inden 31.01 kan det jo godt være BW’s beslutning at han ikke får tilbudt forlængelse igen ..

                              Lød som om der var en “pakke” fra OB ..

                              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-op-til-skifte
                              Hvis jeg giver dig et tilbud på at udføre et stykke arbejde for mig, og du siger nej tak.


                              Er det så min, eller din beslutning at du ikke vil arbejde for mig?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Hvis jeg giver dig et tilbud på at udføre et stykke arbejde for mig, og du siger nej tak.


                                Er det så min, eller din beslutning at du ikke vil arbejde for mig?
                                Det er min men det er vel også kun et tilbud der har løbet til 31.01, altså i vintervinduet hvor MH havde ansvaret.
                                Derefter overgik ansvaret til BW og så har han ikke villet give tilbuddet igen …

                                Men Hemme burde burde have hentet en ny kvalitetsspiller ind centralt på midten da der manglede og det er vel kun af den grund at Hemme ikke formåede det at man har ladet JJT spille ..

                                Det er i mine øjne den plads der markant mest har brug for at blive styrket og det formåede Hemme ikke ligesom han ikke formåede at hverken forlænge eller sælge JJT.

                                Der forsvinder mange akademiminutter der så skal hentes et andet sted for at leve op til strategien og når man samtidig siger farvel til et par stykker mere der vel har været tæt på flere minutter bliver det spændende at se hvad og hvem der kommer op ..

                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X