Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    det er jeg sådan set enig i - meeen det kunne jo også tænkes at høegh foretrak FCM over OB - om vi kan lide det eller ej er de væsenligt mere attraktive; tophold der spiller europæisk og er med i kampen om titler - og mon ikke også lønningerne er bedre. Så at give hemme skylden for det er måske lige i overkanten
    Vi spørgte Hemme om Daniel Høegh under en virtuel fanmøde og han virkede fuldstændig overrasker om tanken. Og DH tilbud sig mere eller mindre faktisk til OB før han kom tilbage til Danmark. Er overbevist at det går på Hemmes konto.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Vi søger "centerforsvarere, der er vældigt defensivt indstillede" i følge BW.

      By the way:
      JJ om stadion: J"eg har lært, at ting tager tid, store ting tager lang tid, og rigtig store ting tager rigtig lang tid. Så vi må væbne os med tålmodighed. En skønne dag sker der noget, for det skal der, men vi må også sande, at kommunen fattes penge..."

      https://fyens.dk/artikel/de-m%C3%A6r...ob-truppen?rss
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Vi spørgte Hemme om Daniel Høegh under en virtuel fanmøde og han virkede fuldstændig overrasker om tanken. Og DH tilbud sig mere eller mindre faktisk til OB før han kom tilbage til Danmark. Er overbevist at det går på Hemmes konto.
        ok - det var jeg så ikke klar over

        Comment


          Folk på tæt på DH ved at han ville takke ja til OB, hvis han fik tilbudet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
            Folk på tæt på DH ved at han ville takke ja til OB, hvis han fik tilbudet.
            Jamen, så er han da helt oplagt !

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
              Folk på tæt på DH ved at han ville takke ja til OB, hvis han fik tilbudet.
              Jeg krydser hvert enkel lille ledbånd i min splejsede krop for, at det ikke sker. Ham om KL har på intet tidspunkt været overbevisende

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                Folk på tæt på DH ved at han ville takke ja til OB, hvis han fik tilbudet.
                Så håber BW kommer i gang. Ville være klasse og ville købe en træje ned der samme. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Jamen, så er han da helt oplagt !
                  Høegh til OB sker ikke. Ved faktisk ikke en gang om jeg håber på det.
                  Selvom han er en af de fortabte sønner, så er hans alder bare et issue for mig.

                  Det eneste scenarie hvor jeg kunne se det for mig, er hvis vi afskibber Kasper L og fcm slipper Daniel mere eller mindre gratis. Ingen af de to kommer til at ske.

                  Synes også Bjørns foreløbige signinger peger i en noget anden retning end en knap 32-årig. Vi har vel ikke hentet en over 22 i Bjørns 'regeringstid'

                  Comment


                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...uden-kontrakt/

                    Hvis selv ikke Horsens kan bruge ham, så så AA / BW nok rigtigt !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...uden-kontrakt/

                      Hvis selv ikke Horsens kan bruge ham, så så AA / BW nok rigtigt !
                      Teksten du kommer med, er noget negativt vrøvl.
                      Vi sender jo Brems til prøvetræning et andet sted i håb om, at han kan få spilletid og udvikle sig. Fordi OB ikke ser muligheder for ham pt.

                      Så, at sige; “ så så AA / BW nok rigtigt !”

                      Måske er jeg smålig, men dit vrøvl og negative input, kan ingen bruge til noget. Sorry

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...uden-kontrakt/

                        Hvis selv ikke Horsens kan bruge ham, så så AA / BW nok rigtigt !
                        Tja, og så forklarer det vel hvorfor AA holdt fast i Skjelvik hele sidste efterår hvor nordmanden leverede mange sløje kampe. Faktisk var der ja ingen konkurrent i truppen... Tillykke med dertidige trupsamnensætning (ironi anvendes) og fint at vi til mindst i vintervinduet hentede en konkurrent. At er langt fra begejstret om en spiller som leverer kun 100% hvis han skal frygte at tabe startpladsen skal vel ikke uddybe...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                          Teksten du kommer med, er noget negativt vrøvl.
                          Vi sender jo Brems til prøvetræning et andet sted i håb om, at han kan få spilletid og udvikle sig. Fordi OB ikke ser muligheder for ham pt.

                          Så, at sige; “ så så AA / BW nok rigtigt !”

                          Måske er jeg smålig, men dit vrøvl og negative input, kan ingen bruge til noget. Sorry
                          Forstår desværre ikke dit indlæg, beklager !

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Forstår desværre ikke dit indlæg, beklager !
                            Det forventede jeg nok heller ikke…

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                              Det forventede jeg nok heller ikke…
                              Flot kommentar

                              Han var jo ikke i Horsens pga. at OB ville leje ham ud, men fordi han (klubben) håbede at Horsens ville skrive kontrakt med ham.

                              De fandt ham for let.... ligesom OB (AA/BW).... men du er åbenbart klogere ? !



                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Flot kommentar

                                Han var jo ikke i Horsens pga. at OB ville leje ham ud, men fordi han (klubben) håbede at Horsens ville skrive kontrakt med ham.

                                De fandt ham for let.... ligesom OB (AA/BW).... men du er åbenbart klogere ? !


                                Mon ikke de håber at kontrakten bliver revet over, så de kan få ham gratis. Horsens fattes penge.

                                Comment

                                Working...
                                X