Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg tænker at han vil væk. Han har virket meget indebrændt på det sidste. Han vil spille fodbold. Hvis det ikke kan lade sig gøre i OB så er der garanteret andre klubber i SL der står med åbne arme.

    Mon ikke at der kommer noget frem i denne uge. Så må vi se om det bliver en konkret udmelding om fremtiden eller det bliver et politikker svar.
    Jeg tager ihverfald i Ådalen i morgen. Glæder mig allerede som et lille barn til jul
    Det er mig bekendt efterhånden længe siden man har indledt træningen efter en sommer/vinterpause med en spritny spiller. Det ville sgu klæde dem at have forberedt det til jer der kommer. Jeg er enormt spændt på om Kadrii vil være der i morgen. Og så håber jeg virkelig du snart kan rapportere om Grubbe bliver en stor gevinst for os. Ham er jeg særligt spændt på at gense, særligt mhp. hvor på banen vi skal regne med at se ham hovedsageligt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Jamen, skal AA indordne sig efter alle spillers ønsker til "drømmetræningen" eller skal den enkelte spiller indordne sig efter trænerens ønsker ?

      Beklager, men synes det er en dårlig undskyldning fra BKs side for at forklare hans manglende niveau!
      Nej det skal han da ikke. Siger heller ikke at han har ret jo

      I min verden passer han bedre ind i et system med 2 angribere

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Det er mig bekendt efterhånden længe siden man har indledt træningen efter en sommer/vinterpause med en spritny spiller. Det ville sgu klæde dem at have forberedt det til jer der kommer. Jeg er enormt spændt på om Kadrii vil være der i morgen. Og så håber jeg virkelig du snart kan rapportere om Grubbe bliver en stor gevinst for os. Ham er jeg særligt spændt på at gense, særligt mhp. hvor på banen vi skal regne med at se ham hovedsageligt.
        Det tvivler jeg sgu på at vi bliver forkælet med i morgen Men jeg glæder mig til at se Grubbe og Kanté.

        Jeg skal nok give en melding men jeg tvivler på at morgendagens træning kommer til at fortælle det store

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det tvivler jeg sgu på at vi bliver forkælet med i morgen Men jeg glæder mig til at se Grubbe og Kanté.

          Jeg skal nok give en melding men jeg tvivler på at morgendagens træning kommer til at fortælle det store
          Jeg, og sikkert mange andre, sætter stor pris på, at du tager ned og ser træningen i morgen. Når det er sagt, så har sikkert også ret i, at der nok ikke sker det helt store i morgen, men bare lidt har jo også ret. Os der ikke bor i O’ense og omegn venter spændt på din udførlige rapport og analyse af oplevelsen. Hellere for meget, end alt for lidt. Måske du kan lege journalist og udspørge nogle centrale personer om status på og om holdet..!
          På forhånd tak for indsatsen so far

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

            Jeg, og sikkert mange andre, sætter stor pris på, at du tager ned og ser træningen i morgen. Når det er sagt, så har sikkert også ret i, at der nok ikke sker det helt store i morgen, men bare lidt har jo også ret. Os der ikke bor i O’ense og omegn venter spændt på din udførlige rapport og analyse af oplevelsen. Hellere for meget, end alt for lidt. Måske du kan lege journalist og udspørge nogle centrale personer om status på og om holdet..!
            På forhånd tak for indsatsen so far
            Jeg skal nok lave en rapport engang over middag, men tænker ikke jeg kommer til at lege journalist. Det lader jeg de gode drenge fra OBstruktion om.
            Jeg er bare OBservatør

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Det tvivler jeg sgu på at vi bliver forkælet med i morgen Men jeg glæder mig til at se Grubbe og Kanté.

              Jeg skal nok give en melding men jeg tvivler på at morgendagens træning kommer til at fortælle det store
              Nej, men man ved aldrig. Han er en fandens karl at se på ham BW, så jeg håber da han kan blive ligeså tjekkede med sine transfers.
              Nej. Første træning giver nok ikke de store prej, men du plejer særligt her i sommermånederne at tage dine ture til ådalen, så vi får nok ret hurtigt et pejlemærke om han blot er reserve/konkurrent til Nico eller hans kvaliteter på midtbanen virkelig rækker til superliganiveau.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Nej, men man ved aldrig. Han er en fandens karl at se på ham BW, så jeg håber da han kan blive ligeså tjekkede med sine transfers.
                Nej. Første træning giver nok ikke de store prej, men du plejer særligt her i sommermånederne at tage dine ture til ådalen, så vi får nok ret hurtigt et pejlemærke om han blot er reserve/konkurrent til Nico eller hans kvaliteter på midtbanen virkelig rækker til superliganiveau.
                Jeg tager derned et par gange de næste dage men så kommer der lige Tinderbox og en tur til Las Vegas i vejen… Så det bliver sgu nok småt med det de næste 14 dage.
                Men i uge 27 og 28 inden turneringen går igang og hvor det bliver rigtig spændende vil jeg prøve at se så meget træning som overhovedet muligt. Det glæder jeg mig rigtig meget til

                Jeg er også spændt på at se hvordan man griber Grubbe an. Bare han ikke ender som Østrøm 2.0. Vi skal have ham udviklet og på U21 landsholdet så vi kan score en stor gevinst om 3 års tid

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg skal nok lave en rapport engang over middag, men tænker ikke jeg kommer til at lege journalist. Det lader jeg de gode drenge fra OBstruktion om.
                  Jeg er bare OBservatør
                  Det var også ment som en spøg eller gimmick

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                    Det var også ment som en spøg eller gimmick

                    Comment


                      Hvad med at leje Jens Odgaard, og hvis han gør det godt, skrive en kontrakt uden transfer, da hans kontrakt udløber næste sommer ?

                      Han har samme agent som Jebali
                      Last edited by Online; 20-06-2022, 09:31.

                      Comment


                        Vi skulle eftersigende have vist konkret interesse for Mads Larsen, der er anfører i Esbjerg. Nogen der kan sætte nogle ord på ham?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                          Vi skulle eftersigende have vist konkret interesse for Mads Larsen, der er anfører i Esbjerg. Nogen der kan sætte nogle ord på ham?
                          Et rygte du har, eller står det nogen steder.?

                          Men spændende, 20 år og anfører i efb. Kender intet til hans evner.
                          Men central midt, så vidt jeg ved. Kunne tyde på, at Grubbe så ses som back, og ikke central midt. Hvis altså de nuværende cm bliver i klubben. Og hvis altså der er noget om det

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Et rygte du har, eller står det nogen steder.?

                            Men spændende, 20 år og anfører i efb. Kender intet til hans evner.
                            Men central midt, så vidt jeg ved. Kunne tyde på, at Grubbe så ses som back, og ikke central midt. Hvis altså de nuværende cm bliver i klubben. Og hvis altså der er noget om det
                            Aaaah nevermind,

                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...om-efb-profil/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Kender intet til mandens evner, så kan godt være jeg drager forhastede konklusioner. Men vi kigger forhåbentlig også efter spillere fra en højere hylde.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                                Vi skulle eftersigende have vist konkret interesse for Mads Larsen, der er anfører i Esbjerg. Nogen der kan sætte nogle ord på ham?
                                Har selv haft ham i tankerne tidligere som en mulighed - en ung central midt med lederegenskaber er vel ikke at kimse ad. Kender dog ikke meget til ham som spiller, udover at han var vældig meget i vælten sidste år, da Hyballa gjorde ham til anfører. At være profil på et nedrykkerhold fra 1. division er jo heller ikke noget, der nødvendigvis lyder ambitiøst, men lige i tilfældet EfB er det nok ikke noget, man bør lægge for meget i, da det vel er meget få mennesker, der ville kunne toppræstere i en sæson, som den, de lige har haft, og det er generelt mit indtryk, at han bliver anset som et solidt talent.

                                Comment

                                Working...
                                X