Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så kom der nok lige 1,7 mill ekstra i OBs kasse da Australien gik videre til VM i Danmarks pulje
    Feeedt

    Er King en fast del af deres landshold.?

    Jeg gætter på, de dygtige journalister vil forbigå dette i tavshed, og i stedet, op til DKs kamp mod Australien, fokusere på, at Brøndbys Joe Bell jo altså er fra New Zealand, som er et af de lande der ligger aller tættest på Australien

    ..og så ellers tale videre om slimane for Tunesien.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Feeedt

      Er King en fast del af deres landshold.?

      Jeg gætter på, de dygtige journalister vil forbigå dette i tavshed, og i stedet, op til DKs kamp mod Australien, fokusere på, at Brøndbys Joe Bell jo altså er fra New Zealand, som er et af de lande der ligger aller tættest på Australien

      ..og så ellers tale videre om slimane for Tunesien.
      Ja det har han ihverfald været. Ved ikke hvorfor han ikke var med igår. Han var med i truppen forleden. Så vi satser på at han er med når det går løs og at vi får 3,4 mill i kassen som minimum til efteråret

      Og ja. Du har ret. Det bliver rent Slimane bonanza

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

        Det var reelt kun King der blev rygtet. Ivancevic startede på forum, da en bemærkede at han fulgte klubben og så blev han præsenteret samme dag.

        Og OB foretrækker desuden at holde kortene tæt -> Tænk over hvor mange/få rygter der har været de seneste par år.
        Ja, det er rigtigt.... savner tiden med Keld Julemand (eller hvad han nu hed)

        Comment


          King har spillet 1 landskamp indtil videre. Han er først ved at blive en del af truppen, så jeg forstår ganske godt hvorfor man satsede på de mere erfarne spillere i går. Men lad os håbe, at både han og Issam bliver udtaget til VM

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
            King har spillet 1 landskamp indtil videre. Han er først ved at blive en del af truppen, så jeg forstår ganske godt hvorfor man satsede på de mere erfarne spillere i går. Men lad os håbe, at både han og Issam bliver udtaget til VM
            Han har spillet dobbelt så mange... fuld tid mod både Vietnam og Japan i kvalifikationen til VM

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Han har spillet dobbelt så mange... fuld tid mod både Vietnam og Japan i kvalifikationen til VM
              Ikke ifølge: https://www.transfermarkt.com/joel-k...spieler/616430

              Men da jeg så kiggede hans kampe igennem, så kunne jeg godt se de 2 landskampe. Men det ændrer ikke ved det faktum at han ikke er fast mand på landsholdet - endnu

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                Ikke ifølge: https://www.transfermarkt.com/joel-k...spieler/616430

                Men da jeg så kiggede hans kampe igennem, så kunne jeg godt se de 2 landskampe. Men det ændrer ikke ved det faktum at han ikke er fast mand på landsholdet - endnu
                Det var Rasmus Nissen Kristensen jo heller ikke for nogle kampe siden

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Det var Rasmus Nissen Kristensen jo heller ikke for nogle kampe siden
                  Nej, men forskellen er vel, at King er kommet længere væk fra holdet efter han skiftede til OB, forståeligt nok med hans svingende præstationer og begrænsede spilletid in mente. Forhåbentlig får han lagt på i opstarten og får for alvor vænnet sig til ligaen, så han kan tilkæmpe sig startpladsen på venstrebacken hos os igen. Gør han det, skal han nok komme med til VM, men med et efteråret i samme dur som foråret tror jeg ikke, han kan føle sig for sikker.

                  Comment


                    Berggren kan købes for 1 mill. Go go go

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...for-en-mio-kr/

                    Står ydeligere også at AGF i år har et transferbudget på 25-40 mill vildt når man er blevet nr 10 og har fyret 40-50 mill af sidste år på ingenting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Berggren kan købes for 1 mill. Go go go

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...for-en-mio-kr/

                      Står ydeligere også at AGF i år har et transferbudget på 25-40 mill vildt når man er blevet nr 10 og har fyret 40-50 mill af sidste år på ingenting
                      Min eneste bekymring er hans skadeshistorik, men til den pris bør vi gå efter ham.

                      Fatter ikke, hvor AGF har midler fra....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Min eneste bekymring er hans skadeshistorik, men til den pris bør vi gå efter ham.

                        Fatter ikke, hvor AGF har midler fra....
                        Ligegyldigt hvis du alternativer. Så kommer der en naturlig rotation

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ja det har han ihverfald været. Ved ikke hvorfor han ikke var med igår. Han var med i truppen forleden. Så vi satser på at han er med når det går løs og at vi får 3,4 mill i kassen som minimum til efteråret

                          Og ja. Du har ret. Det bliver rent Slimane bonanza
                          nu vi snakker penge for at sende spillere til vm...nogen der ved hvordan det forholder sig med - hed det uddannelsespenge? Eriksen står jo skal skifte klub (formentlig) det bliver jo i så fald på fri transfer - falder der noget af der eller er vi for længst over det punkt?

                          - man U skulle have indgivet et offiecielt bud på ham

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            nu vi snakker penge for at sende spillere til vm...nogen der ved hvordan det forholder sig med - hed det uddannelsespenge? Eriksen står jo skal skifte klub (formentlig) det bliver jo i så fald på fri transfer - falder der noget af der eller er vi for længst over det punkt?

                            - man U skulle have indgivet et offiecielt bud på ham
                            Jeg er lidt i tvivl, når det er en "intern" handel !

                            ... og de køber ham jo ikke, så af hvilken sum skal "uddannelsespengene" betales ? Vel ikke hans løn ?
                            Last edited by Online; 14-06-2022, 15:51.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              nu vi snakker penge for at sende spillere til vm...nogen der ved hvordan det forholder sig med - hed det uddannelsespenge? Eriksen står jo skal skifte klub (formentlig) det bliver jo i så fald på fri transfer - falder der noget af der eller er vi for længst over det punkt?

                              - man U skulle have indgivet et offiecielt bud på ham
                              Tror ikke der er noget når det er transferfrit. Og spilleren skifter heller ikke land.

                              Nej det er Casper Nielsen vi skal heppe på nu for at få nogle millioner i kassen.

                              I år bliver det nemlig interessant om BW får lov til at få lidt spender penge. Eller det gør han. Men hvor mange?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Min eneste bekymring er hans skadeshistorik, men til den pris bør vi gå efter ham.

                                Fatter ikke, hvor AGF har midler fra....
                                AGFs sommer var den første i flere år hvor de reelt købte spillere, i den mellemliggende periode har man solgt en masse for OK beløb (Højer, Stage, Bundu og Jovanovic blev solgt for +50 mil i alt) samtidig har man fået skåret en masse af de løntunge spillere - Derudover har de også haft en kæmpe fremgang i sponsorindtægter under David Nielsen.

                                Derfor kan de have sådan et budget.

                                Comment

                                Working...
                                X