Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Alm startede sæsonen med at spille Frø og Jebali på venstrekanten. Han spillede også Jebali på venstrekanten i sidste weekend, jeg tror det er fordi han gerne vil kunne sætte spillet fra kanten og det kan Corlu bare på højrekanten.

    Corlu er bedre end Sabbi på den højrekant i en 433. Sabbi har vi intet fået ud af hele sæsonen, og det projekt har varet alt for længe, er der efterhånden nogle tilbage der tror på en Sabbi forløsning på en højrekant position?
    Corlu lider lidt af frø syndromet højt topniveau og et ikke eksisterende bundniveau. Hvis vi kun havde en af den type i truppen, så kan det gå, men vi har nogle stykker i forvejen.

    Comment


      Berggren har en frikøb på 1 million. Agf er efter ham,. En tænker han kunne dele spilletid mez Fenger. EB er bedre, men ofte skadet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Berggren har en frikøb på 1 million. Agf er efter ham,. En tænker han kunne dele spilletid mez Fenger. EB er bedre, men ofte skadet
        Han ville pynte gevaldigt. Men det er bare et kæmpe sats med hans skadeshistorik in mente

        Comment


          Skriv nu med Bohidar Kraev, tror han vil passe perfekt ind i AA og BWs verden

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Skriv nu med Bohidar Kraev, tror han vil passe perfekt ind i AA og BWs verden
            Hvad har han som vil bringe os frem i tabellen?
            Kan ikke huske hvordan han spillede i de kampe han fik i Herning
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Horsens millimeter fra Superligaen. Dermed burde der også ske en transfer på Opondo på omkring 1 mill.
              Opondo scorede i første halvleg

              Comment


                Nu bliver der skudt med spredehagl ..

                https://www.transfermarkt.com/guven-...spieler/341019

                https://www.transfermarkt.com/lee-bu...spieler/532539

                https://www.transfermarkt.com/pepelu...spieler/328480

                https://www.transfermarkt.com/jimmy-...spieler/250907

                https://www.transfermarkt.com/kays-r...spieler/538045

                https://www.transfermarkt.com/mamado...spieler/456467

                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Når JJ smutter så sidder jeg sgu lidt og savner Greve, hvor skidt ser det ud derovre på blæstegnen?

                  Han er meget den type af spiller vi mangler til at ligge foran vores bold spillende 6'er.

                  Pasningssikker, løbestærk og duelstærk. Han kunne være en ret stor gevinst og en klar opgradering fra flere af de spillere vi har på positionen.

                  Og så kan jeg godt lide at han er ob'er kender klubben, fordi det kommer til at blive et hektisk transfervindue så der må der gerne komme noget ind der ikke skal bruge for lang tid på at falde til.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Når JJ smutter så sidder jeg sgu lidt og savner Greve, hvor skidt ser det ud derovre på blæstegnen?

                    Han er meget den type af spiller vi mangler til at ligge foran vores bold spillende 6'er.

                    Pasningssikker, løbestærk og duelstærk. Han kunne være en ret stor gevinst og en klar opgradering fra flere af de spillere vi har på positionen.

                    Og så kan jeg godt lide at han er ob'er kender klubben, fordi det kommer til at blive et hektisk transfervindue så der må der gerne komme noget ind der ikke skal bruge for lang tid på at falde til.
                    Han er ikke bedre end JJ set over en sæson. Det er bare et skridt til side og ikke frem.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Han er ikke bedre end JJ set over en sæson. Det er bare et skridt til side og ikke frem.
                      Jeg mener han er mere dynamisk i spillet og har en bedre fysik, men er vel ikke så meget en dirigerende spiller til en 6'er position som vi jo åbenlyst mangler nu ..hvis ikke Tverskov rykkes op på den plads så er jeg i tvivl om vi skal have en mere til pladsen.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Han er ikke bedre end JJ set over en sæson. Det er bare et skridt til side og ikke frem.

                        ​​​Nu er jeg jo ret begejstret for JJ, men skulle jeg pege på en ting hvor det kunne være bedre så er det hans fysik, der har Greve lidt mere at byde ind med.

                        Jeg tænker også at det er en fordel at hente spillere ind der kender klubben, især når vi står overfor så store udskiftninger som vi gør. Jeg synes vores eget forsvar i foråret har vist at det tager tid og spille noget nyt ind og det tager tid for folk at falde til.

                        Jeg vil mene at Greve er en klar opgradering i forhold til Okosun på midten eksempelvis.

                        Og så kan jeg godt lide Greve, fordi han giver os flere taktiske muligheder når vi gerne vil spille 433, det må være en tanke der skal ligge i det når vi henter spillere. Greve kan jo spille samtlige midtbanepladser og henter man en solid 9'er kan han også spille højrekanten.
                        ​​​​​​

                        ​​​​​
                        ​​​​
                        ​​​​​​

                        Comment


                          Greve er 8er. Alm spiller med 2 6ere og ingen 8ere. Vi skal hente rendyrkede 6ere - ikke folk der ikke passer klart ind i systemet.

                          Comment


                            Vores midterakse burde bestå af Tverskov og Aron (som begge to også meget gerne må få forlænget deres kontrakt snart, tak).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Greve er 8er. Alm spiller med 2 6ere og ingen 8ere. Vi skal hente rendyrkede 6ere - ikke folk der ikke passer klart ind i systemet.
                              Præcis, det skal simpelthen være slut med at hente spillere der ikke er skræddersyet til spillestilen, blot fordi de er dygtige spillere og muligheden lige byder sig. Det er sportsligt og økonomisk en helt igennem dårlig forretning. Man kommer aldrig til at bygge noget op hvis man konstant skal ryde op efter egne fejlskud, hvad klubben efterhånden har gjort i mere end 10 år. Alt det bedste til Greve, jeg elsker knægten, men han skal ikke tilbage til OB i denne her omgang.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Greve er 8er. Alm spiller med 2 6ere og ingen 8ere. Vi skal hente rendyrkede 6ere - ikke folk der ikke passer klart ind i systemet.
                                Arghh?? Nu er en af fordelene ved at spille en 433 at det er ret fleksibelt system, hvilket vi også har set i OB.

                                Alm har det seneste stykke tid spillet med Tverskov som dybtliggende playmaker, der falder ned i en treback kæde når vi bygger op.

                                ​​​​​​Ovenover det ligger der en JJ, der laver løbearbejdet på midten, holder på bolden, tager duelspillet, samt trækker modstanderen til sig så han ikke får lov til at sætte spillet, både Tverskov og JJ ligger og fordeler spillet og holder tempoet og vi er klart bedst når de to spiller.

                                Over det ligger Frø, som til tider spiller forreste og andre gange falder dybt i banen, han har også spillet JJs position af og til bliver han lagt ud på venstrekanten for at skulle sætte spillet derfra.

                                Og på toppen ligger Jebali der falder ned i banen som falsk 9'er der giver plads til vores kanter der skal skære ind i feltet og modtage bolden i fart.

                                ​​​​​Man skal være meget lidt kreativ for ikke at kunne se at Greve godt kan spille i det der system,
                                duelstærk, løbestærk og pasningssikker og så kan han faktisk også skabe chancer og score mål.

                                Greve kan spille JJs position, Frøs og højrekant, jeg ville dog ikke være tryg ved at lade ham falde ned i en trebackkæde, så jeg ville ikke lade ham spille Tverskovs.
                                ​​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X