Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Han er helt sikkert et udviklings projekt. Men stadig en der kan få spilletid hurtigt og gøre sig gældende på superliga holdet
    Det må man gå ud fra er idéen. Han ville næppe få trøjenummer 10, hvis han er tiltænkt en plads i truppens udkant.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jo. Glemte at give dig ret.

      Nu må vi se om vi fortsætter med 4-3-3 eller går tilbage i 4-2-3-1
      Jeg vil jo påstå, at det kun var i AGF- og Brøndby-kampen, at vi har spillet andet end 4-2-3-1. I de seneste to kampe har Jebali været 10'er og Svendsen været på kanten, som jeg har set det. Synes jeg også man kan se på "heatmaps" på superliga.dk.

      Men tænker det er rigtigt han er tiltænkt en af de pladser. Jeg tror også stadig det er planen, at Jebali skal spille 9'er i mange kampe. Og ingen af de andre spillere har jo sat sig rigtigt tungt på en af de tre positioner, så der er muligheder nok.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Det må man gå ud fra er idéen. Han ville næppe få trøjenummer 10, hvis han er tiltænkt en plads i truppens udkant.
        Omar Jebali fik nr 3. Nuff said…

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Men en del af dem ville nok godt kunne blive profiler på deres B-hold i den fjerdebedste række - JJT er trods alt blevet hentet til et hold to rækker længere oppe - og der har han også fået ret begrænset med spilletid. Det kan selvfølgelig skyldes skader eller andet, og jeg tror og håber han bliver en gevinst for os, men det er ikke forkert, at der er nogle indikationer på, at alt ikke er gået efter planen for ham i det franske. Ellers var han selvfølgelig heller ikke aktuel for os.
          Det er rigtigt nok, men nu er han så også i A-holdets trup, og ved ikke om de i Frankrig bare kan bruge ham på andet holdet.
          I Spanien har deres andet hold jo sin egen trup og ved ikke om det er det samme i Frankrig, men hvis det er det er det jo klart han ikke har spillet og så er den sidste kamp han har spillet i Juni hvor han spillede med Italien U-21 landshold og fik 45 min.
          Og træner han med Marseille's første hold så har han nok også noget fart der kunne være sjovt at følge :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

            Jeg vil jo påstå, at det kun var i AGF- og Brøndby-kampen, at vi har spillet andet end 4-2-3-1. I de seneste to kampe har Jebali været 10'er og Svendsen været på kanten, som jeg har set det. Synes jeg også man kan se på "heatmaps" på superliga.dk.

            Men tænker det er rigtigt han er tiltænkt en af de pladser. Jeg tror også stadig det er planen, at Jebali skal spille 9'er i mange kampe. Og ingen af de andre spillere har jo sat sig rigtigt tungt på en af de tre positioner, så der er muligheder nok.
            Syntes ikke der var meget kant i Sander mod SIF og Horsens. Virkede mere som en 8’er

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Omar Jebali fik nr 3. Nuff said…
              Hvem siger han ikke er tiltænkt at være starter?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Hvem siger han ikke er tiltænkt at være starter?
                Jebalis bror som blev hentet efter 12 kampe på et tunesisk bundhold?? Jeg har set ham træne. Jeg tvivler på at han nogensinde får debut

                Comment


                  Så er den ene gode forstærkning på plads. Stort grattis, Bjørn. Tror det er svensk for tak.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Det er rigtigt nok, men nu er han så også i A-holdets trup, og ved ikke om de i Frankrig bare kan bruge ham på andet holdet.
                    I Spanien har deres andet hold jo sin egen trup og ved ikke om det er det samme i Frankrig, men hvis det er det er det jo klart han ikke har spillet og så er den sidste kamp han har spillet i Juni hvor han spillede med Italien U-21 landshold og fik 45 min.
                    Og træner han med Marseille's første hold så har han nok også noget fart der kunne være sjovt at følge :)
                    Han spillede 14 kampe for deres B-hold sidste sæson, hvilket både indikerer, at han kan spille med dem, og at han ikke har været rigtig fast mand. Men ja, vi ved selvfølgelig ikke hvor meget af det, der skyldes alt muligt andet. Det er heller ikke for at tale ham ned, jeg tror han bliver et interessant bekendtskab, men det er ikke sikkert, vi skal forvente han bliver en profil fra starten af.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Omar Jebali fik nr 3. Nuff said…
                      Point taken.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jebalis bror som blev hentet efter 12 kampe på et tunesisk bundhold?? Jeg har set ham træne. Jeg tvivler på at han nogensinde får debut
                        Jaja, lad os nu se :p

                        Bolden er jo rund og alt det der.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Han spillede 14 kampe for deres B-hold sidste sæson, hvilket både indikerer, at han kan spille med dem, og at han ikke har været rigtig fast mand. Men ja, vi ved selvfølgelig ikke hvor meget af det, der skyldes alt muligt andet. Det er heller ikke for at tale ham ned, jeg tror han bliver et interessant bekendtskab, men det er ikke sikkert, vi skal forvente han bliver en profil fra starten af.
                          Men hvis han har trænet med A-truppen også imens han spillede for B-holdet så forventer jeg at han skal spille fra starten af.

                          Comment


                            3 år

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...a-i-marseille/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Jaja, lad os nu se :p

                              Bolden er jo rund og alt det der.
                              Ja selvfølgelig

                              Comment


                                Så blev det officielt:
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...a-i-marseille/
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X