Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCK-OB, 20/2, kl. 18, Parken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Men hvorfor svække holdet i to rækker ved at hive JT op på midten? Holdes han i forsvaret er det i det mindste kun i en række at det er dårligere end muligt …
    Man svækker ikke midtbanen ved at sætte JT på midten frem for Okosun, man styrker den. Så kan det godt være at man svækker forsvaret, men jeg kan ikke se at vi skulle svække to kæder - JT på midten vil netop styrke os i maskinrummet hvor vi pt. står absolut svagest.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Man svækker ikke midtbanen ved at sætte JT på midten frem for Okosun, man styrker den. Så kan det godt være at man svækker forsvaret, men jeg kan ikke se at vi skulle svække to kæder - JT på midten vil netop styrke os i maskinrummet hvor vi pt. står absolut svagest.
      Men vi er enige om at JT ikke er så god som Aron på midten?
      Hvis vi er må vi være enig om at OB i forhold til efteråret er svækket på midten uanset hvad OB gør og hvis man flytter Tverskov så også er svækket i forsvaret.
      Og OB var i forvejen ikke ret gode hverken på midten eller i forsvaret..
      Personligt tror jeg bare at man skal æde de to kommende kampes forventede nederlag og så spille JT og Mihajlo sammen til de næste par kampe i grundspillet og resten af foråret fremfor at man så skal til at spille de to sammen bagefter ..
      Ellers skal det være fordi at en kombination af AJA, Larsen og Mihajlo er bedre end en med JT resten af sæsonen … det håber jeg ikke ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #48
        Det er jo ikke, Aron du skal sammenligne Tver med. Det handler ret simpelt om, hvem der her og nu er bedst som makker til JJ - Tver eller Okosun. Det mener jeg, at Tver er. Både fordi han kan noget på den 6er - og så fordi Okosun slet ikke har niveauet.

        Min eneste potentielle anke er speed i forsvaret ved duoen KL-Ivancevic, og det skyldes, at jeg ikke har kunne bedømme, hvorvidt der er fart i vores nyindkøb.

        Ligegyldigt hvad er det en kabale, og vi stiller suboptimalt op mod FCK. Jeg forventer bestemt, at vi taber. Håber egentlig bare at kunne se noget potentiale i spillet.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Det er jo ikke, Aron du skal sammenligne Tver med. Det handler ret simpelt om, hvem der her og nu er bedst som makker til JJ - Tver eller Okosun. Det mener jeg, at Tver er. Både fordi han kan noget på den 6er - og så fordi Okosun slet ikke har niveauet.

          Min eneste potentielle anke er speed i forsvaret ved duoen KL-Ivancevic, og det skyldes, at jeg ikke har kunne bedømme, hvorvidt der er fart i vores nyindkøb.

          Ligegyldigt hvad er det en kabale, og vi stiller suboptimalt op mod FCK. Jeg forventer bestemt, at vi taber. Håber egentlig bare at kunne se noget potentiale i spillet.
          Jepper er langsoooom så det er ikke et argument. Han har truppens bedste placeringerne men fart har han ikke.
          vi har 2 gratis kampe nu ( hvis den slags kampe findes)
          dem vil jeg hellere bruge på at spille Ivan og Jeppe sammen end spille 2 kampe med en opstilling som ikke skal benyttes på den lange bane.
          hvis Østrøm ikke vurderes god nok til at spille 6’er, så må vi erkende at de unge ikke er så gode endnu.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Jepper er langsoooom så det er ikke et argument. Han har truppens bedste placeringerne men fart har han ikke.
            vi har 2 gratis kampe nu ( hvis den slags kampe findes)
            dem vil jeg hellere bruge på at spille Ivan og Jeppe sammen end spille 2 kampe med en opstilling som ikke skal benyttes på den lange bane.
            hvis Østrøm ikke vurderes god nok til at spille 6’er, så må vi erkende at de unge ikke er så gode endnu.
            Enig
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Jepper er langsoooom så det er ikke et argument. Han har truppens bedste placeringerne men fart har han ikke.
              vi har 2 gratis kampe nu ( hvis den slags kampe findes)
              dem vil jeg hellere bruge på at spille Ivan og Jeppe sammen end spille 2 kampe med en opstilling som ikke skal benyttes på den lange bane.
              hvis Østrøm ikke vurderes god nok til at spille 6’er, så må vi erkende at de unge ikke er så gode endnu.
              Tver er langsom; det skrev jeg også. Vurderer ham fortsat til at vende hurtigere end KL. Men fart er i det hele taget et problem i centerforsvaret.

              Den står helt sikkert mellem Tver og Okosun. Måske nogen har set træning i dag - der burde vi få svaret.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Tver er langsom; det skrev jeg også. Vurderer ham fortsat til at vende hurtigere end KL. Men fart er i det hele taget et problem i centerforsvaret.

                Den står helt sikkert mellem Tver og Okosun. Måske nogen har set træning i dag - der burde vi få svaret.
                Nu er jeg lidt usikker på fck efter deres markante udskiftninger i transfervinduet, men sædvanligvis stiller de vel med en tank på toppen og på den måde tror jeg det ødelægger mere for fck's spil, hvis vi kan udmanøvrerer deres angriber fysisk. Det vigtigste i mine øjne er at vi har to på midten, der dels fylder noget når vi ikke har bolden, men også får fordelt boldene, så vi får gode passager i kampen, hvor vi har fast i kuglen. Det sværeste for et hold som fck's med deres mange nye, er at få sat presspillet ordentligt sammen, for det kræver mange træningstimer sammen. Kan vi derfor formå at holde bolden fornuftigt i egne rækker, så får vi også pillet noget af den der ekstra kvalitet ud af fck'erne som de nok har med bolden for fødderne, men helt sikkert i mindre grad har uden bold endnu.
                Her er jeg ligesom dig helt sikker på Okosun ikke har kvalitet nok til vi får holdt bolden.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Nu er jeg lidt usikker på fck efter deres markante udskiftninger i transfervinduet, men sædvanligvis stiller de vel med en tank på toppen og på den måde tror jeg det ødelægger mere for fck's spil, hvis vi kan udmanøvrerer deres angriber fysisk. Det vigtigste i mine øjne er at vi har to på midten, der dels fylder noget når vi ikke har bolden, men også får fordelt boldene, så vi får gode passager i kampen, hvor vi har fast i kuglen. Det sværeste for et hold som fck's med deres mange nye, er at få sat presspillet ordentligt sammen, for det kræver mange træningstimer sammen. Kan vi derfor formå at holde bolden fornuftigt i egne rækker, så får vi også pillet noget af den der ekstra kvalitet ud af fck'erne som de nok har med bolden for fødderne, men helt sikkert i mindre grad har uden bold endnu.
                  Her er jeg ligesom dig helt sikker på Okosun ikke har kvalitet nok til vi får holdt bolden.
                  Jeg er meget enig. Jeg frygter dog nogle af de nye hurtige kanter - og så deres vidunderbarn på 16 år. Han er for vild. Lavt tyngdepunkt, snævre vendinger, hurtig og teknisk glimrende. Han trækker ind i banen fra højre og han skal altså bare snøre Skjelvik (…) og så er han alene med vores lidt tunge midterforsvar.

                  Den bliver grov. Men ved ikke, hvor meget til eller fra Tver kan gøre dér, og det er meget væsentlig - som du skriver - at vi også kan holde i bolden, og det kan Okosun bare slet ikke.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                    Cool, tak for svar!

                    500 solgt for nuværende. Jeg tror at de fleste eksiler afventer med at købe billet til på dagen, eftersom man jo stadig kan nå at teste positiv op til (med det fortsat høje antal daglige cases in mente), og så selvfølgelig andre omstændigheder som vejret, om familiearrangementet slutter tidligt nok på dagen og sikkert også en masse andet.

                    Et bud må være en 800 stykker så, hvilket er mere end acceptabelt. Opfølgende spørgsmål: Hvor mange pladser er der i D1-afsnittet?
                    Jeg ser først dit spørgsmål nu. Kapaciteten i afsnittet er 1.000.
                    SLO

                    Comment


                      #55
                      Jebali tror på sejr:
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jebali...nder-i-parken/
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Midtbanen bliver Tverskov og Okosun, JJT har slet ikke niveau til det de skal imorgen. Spiller JJT bliver det et meget grimt resultat, han fylder intet.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                          Midtbanen bliver Tverskov og Okosun, JJT har slet ikke niveau til det de skal imorgen. Spiller JJT bliver det et meget grimt resultat, han fylder intet.
                          JJ spiller i morgen. Den bliver som følge

                          HC Bernat
                          Nico Kasper Tver King
                          JJ Okosun
                          Sabbi Jebali Breum
                          Kadrii

                          Comment


                            #58
                            Det bliver JJ og Okosun.

                            Ivancevic blev skadet i går og er stærkt tvivlsom.

                            King starter inde. Det er jeg meget overrasket over.

                            https://fyens.dk/artikel/king-hopper...driller-ob?rss

                            Er vi ikke - igen, igen - ramt hårdere af skader, end man med rimelighed kan forvente?

                            Edit: vi skrev samtidigt :)

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Det bliver JJ og Okosun.

                              Ivancevic blev skadet i går og er stærkt tvivlsom.

                              King starter inde. Det er jeg meget overrasket over.

                              https://fyens.dk/artikel/king-hopper...driller-ob?rss

                              Er vi ikke - igen, igen - ramt hårdere af skader, end man med rimelighed kan forvente?

                              Edit: vi skrev samtidigt :)
                              Jeg mener det er amatøragtigt at man kommer fra en træningslejr på græs i Tyrkiet, og skal træne på kunststof herhjemme, fordi man ikke har gode nok græsbaner til rådighed på Fyn.
                              Alle ved at skaderne kommer som perler på en snor, når man skifter trænings underlag hele tiden.
                              Det er ikke en professionel Superliga klub værdigt.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Det bliver JJ og Okosun.

                                Ivancevic blev skadet i går og er stærkt tvivlsom.

                                King starter inde. Det er jeg meget overrasket over.

                                https://fyens.dk/artikel/king-hopper...driller-ob?rss

                                Er vi ikke - igen, igen - ramt hårdere af skader, end man med rimelighed kan forvente?

                                Edit: vi skrev samtidigt :)
                                Jørgen sat af? Styrker holdet, men surt med Ivan.
                                Sælger den gerne for en pind også selvom isam siger vi vinder.

                                Comment

                                Working...
                                X