Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCK-OB, 20/2, kl. 18, Parken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Jeg mener det er amatøragtigt at man kommer fra en træningslejr på græs i Tyrkiet, og skal træne på kunststof herhjemme, fordi man ikke har gode nok græsbaner til rådighed på Fyn.
    Alle ved at skaderne kommer som perler på en snor, når man skifter trænings underlag hele tiden.
    Det er ikke en professionel Superliga klub værdigt.
    Det har Okosun senest gjort opmærksom på. Men er nu ikke sikker på hvor mange af disse skader der har noget med underlaget at gøre

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Det bliver JJ og Okosun.

      Ivancevic blev skadet i går og er stærkt tvivlsom.

      King starter inde. Det er jeg meget overrasket over.

      https://fyens.dk/artikel/king-hopper...driller-ob?rss

      Er vi ikke - igen, igen - ramt hårdere af skader, end man med rimelighed kan forvente?

      Edit: vi skrev samtidigt :)
      Holder ikke lige styr på de andre klubbers skader må jeg indrømme. Men hvis Sabbi er klar i morgen syntes jeg nu ikke vi er så hårdt ramt. Det rammer bare ekstra hårdt når det sker for en af vores få profiler

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
        Midtbanen bliver Tverskov og Okosun, JJT har slet ikke niveau til det de skal imorgen. Spiller JJT bliver det et meget grimt resultat, han fylder intet.
        Sorry, men det der er godt nok absurd. JJT har større løbekapacitet end både Tverskov og Okosun, og han fylder langt mere, når det kommer til defensive løb og bolderobringer end Okosun eksempelvis.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Men vi er enige om at JT ikke er så god som Aron på midten?
          Hvis vi er må vi være enig om at OB i forhold til efteråret er svækket på midten uanset hvad OB gør og hvis man flytter Tverskov så også er svækket i forsvaret.
          Og OB var i forvejen ikke ret gode hverken på midten eller i forsvaret..
          Personligt tror jeg bare at man skal æde de to kommende kampes forventede nederlag og så spille JT og Mihajlo sammen til de næste par kampe i grundspillet og resten af foråret fremfor at man så skal til at spille de to sammen bagefter ..
          Ellers skal det være fordi at en kombination af AJA, Larsen og Mihajlo er bedre end en med JT resten af sæsonen … det håber jeg ikke ..
          Vi er helt enige i at Aron er bedre på midten end Tverskov ja, men hvorfor er det relevant? Måske jeg bare ikke fanger din pointe i det indlæg jeg kommentere på, men som jeg læser dig skriver du at vi svækker to kæder ved at spille med Tverskov på midten og det forstår jeg ærlig talt ikke noget af. Såfremt Tverskov på dagen vil være den stærkeste 6’er vi kan stille med, så styrker vi vel netop midtbanen ved at spille ham der?

          Comment


            #65
            Klasse med Breum og glæder mig meget at se King i sted af Skjelvik på banen, men pisseærgerligt med Ivancevic. JJ/Okosun på midtbanen, det er ikke tryg med, de skal ramme dagen på en ekstraordinær måde om at klare det.
            Måske der hjælper med Jebali foran begge, han er giftig og tager også de hårde defensive pligter.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Det bliver JJ og Okosun.

              Ivancevic blev skadet i går og er stærkt tvivlsom.

              King starter inde. Det er jeg meget overrasket over.

              https://fyens.dk/artikel/king-hopper...driller-ob?rss

              Er vi ikke - igen, igen - ramt hårdere af skader, end man med rimelighed kan forvente?

              Edit: vi skrev samtidigt :)
              Vi er ihvertfald hårdt ramt, igen igen. Heldigvis er det ikke fordi at vi har så mange spillere der ser ud til at være ude i længere tid, men hvor gad jeg godt snart at vi prøver at få en mere optimal optakt uden alle de evigt åndsvage skavanker der konstant rammer os og gør at spillerene render rundt på skånekost og aldrig når op og ramme 100%. Hvordan det ser ud i andre klubber har jeg ikke overblik over, men jeg er langt fra imponeret over situationen i OB.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                Jeg mener det er amatøragtigt at man kommer fra en træningslejr på græs i Tyrkiet, og skal træne på kunststof herhjemme, fordi man ikke har gode nok græsbaner til rådighed på Fyn.
                Alle ved at skaderne kommer som perler på en snor, når man skifter trænings underlag hele tiden.
                Det er ikke en professionel Superliga klub værdigt.
                Jeg finder det også kritisabelt.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  JJ spiller i morgen. Den bliver som følge

                  HC Bernat
                  Nico Kasper Tver King
                  JJ Okosun
                  Sabbi Jebali Breum
                  Kadrii
                  King fra start.? Whaaat, det er overraskende for mig. Men virkelig opløftende. Forudsat at Jørgen er klar, må Alm have været næsten lige så træt af ham, som de fleste herinde. Eller også er King bare en stjerne. Begge scenarier er jo bare win-win.

                  Øv med Ivancevic. Gad vide hvem der var røget ud, hvis han var klar. Kasper eller Okosun.?

                  Også overraskende og dejligt med Breum.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    King fra start.? Whaaat, det er overraskende for mig. Men virkelig opløftende. Forudsat at Jørgen er klar, må Alm have været næsten lige så træt af ham, som de fleste herinde. Eller også er King bare en stjerne. Begge scenarier er jo bare win-win.

                    Øv med Ivancevic. Gad vide hvem der var røget ud, hvis han var klar. Kasper eller Okosun.?

                    Også overraskende og dejligt med Breum.
                    Det er også overraskende for mig hvis Joel King får en startplads, jeg troede helt ærligt der skulle bruges lidt længere tid på tilvænning i klubben, dels med spilsystem og med al praktikken med at flytte til Danmark fra en anden verdensdel. Det er som du selv skriver fedt hvis det er fordi han bare allerede nu vurderes bedre end hans direkte konkurrenter.

                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                      Vi er helt enige i at Aron er bedre på midten end Tverskov ja, men hvorfor er det relevant? Måske jeg bare ikke fanger din pointe i det indlæg jeg kommentere på, men som jeg læser dig skriver du at vi svækker to kæder ved at spille med Tverskov på midten og det forstår jeg ærlig talt ikke noget af. Såfremt Tverskov på dagen vil være den stærkeste 6’er vi kan stille med, så styrker vi vel netop midtbanen ved at spille ham der?
                      Det er nok fordi jeg ikke kun kigger på den enkelte kamp mod FCK (eller FCM) hvor vi ikke levnes mange chancer for et godt resultat.
                      Jeg kigger på hvordan holdet samlet set er styrket/svækket og ikke kun på 6’eren.
                      Jeg tror på at svækkelsen er større ved at ændre på to pladser end en uagtet at JT er bedste alternativ på 6’eren.
                      Jeg tror at vi på længere sigt er bedre tjent med at spile JT sammen med Mihajlo end at flytte rundt på dem inden vi skal spille de sidste tre kampe i gruppespillet.

                      Men nu er båden jo blevet rokket igen med Mihajlos skade og Larsen/Tverskov har sjældent været godt .. der er AJA/Larsen eller AJA/Tverskov bedre ..

                      Allerhelst så jeg at Østrøm fik muligheden på den defensive midtbane .. han er måske ikke så god som Tverskov eller endda Okusun men han bliver det heller ikke uden spilletid ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #71
                        Er Hotel Kong Arthur stadig et OB samlingssted? Eller er der bedre bud på opvarming?

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af No_13 Se indlæg
                          Er Hotel Kong Arthur stadig et OB samlingssted? Eller er der bedre bud på opvarming?
                          Om det måske bliver King Joel nu?
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Det er nok fordi jeg ikke kun kigger på den enkelte kamp mod FCK (eller FCM) hvor vi ikke levnes mange chancer for et godt resultat.
                            Jeg kigger på hvordan holdet samlet set er styrket/svækket og ikke kun på 6’eren.
                            Jeg tror på at svækkelsen er større ved at ændre på to pladser end en uagtet at JT er bedste alternativ på 6’eren.
                            Jeg tror at vi på længere sigt er bedre tjent med at spile JT sammen med Mihajlo end at flytte rundt på dem inden vi skal spille de sidste tre kampe i gruppespillet.

                            Men nu er båden jo blevet rokket igen med Mihajlos skade og Larsen/Tverskov har sjældent været godt .. der er AJA/Larsen eller AJA/Tverskov bedre ..

                            Allerhelst så jeg at Østrøm fik muligheden på den defensive midtbane .. han er måske ikke så god som Tverskov eller endda Okusun men han bliver det heller ikke uden spilletid ..
                            Jeg håber også vi får Østrøm at se på den defensive, hvis vi kommer i nedrykningsspillet og redder os relativt hurtigt, så han bliver set an i rigtig kamp som erstatning for jjt, der kan gå igang med at pakke til sit nye eventyr.
                            Nu så jeg Østrøm kommer ind som 6'er imod de her ukrainere vi mødte i seneste træningskamp og her viste han sig desværre lidt for langsom på bolden og stressede når ukrainerne pressede ham. Derfor synes jeg ikke det er med en starter i parken at han skal modne sig på den plads, men testes af mod hold på en lavere hylde i kampe der ikke betyder så vanvittigt meget, når nu vi ser ud til at få sådanne kampe i dette forår.

                            Comment


                              #74
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...rspremieren-2/

                              Truppen. Tug er med som 19. mand. Undrede mig også over at han ikke var med for U19 igår

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...rspremieren-2/

                                Truppen. Tug er med som 19. mand. Undrede mig også over at han ikke var med for U19 igår
                                Hvad er det nu for en position, han spiller? Jeg har endnu ikke helt styr på alle ‘boblerne’ fra u19.

                                Comment

                                Working...
                                X