Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCK-OB, 20/2, kl. 18, Parken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Var Jørgen starter? Ikke Joel?
    Det nævnte de ikke. Så det er bare mit bud. Jeg tror, Joel lige skal spille sig ind i varmen.

    Det lød som, at det var Fenger, der var på det startende hold, men de var lidt tvetydige der. Ville dog give mening. BK fylder for lidt i presset mod FCK.

    Mon ikke vi kan se den endelige opstilling ved lørdagens træning!

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Det nævnte de ikke. Så det er bare mit bud. Jeg tror, Joel lige skal spille sig ind i varmen.

      Det lød som, at det var Fenger, der var på det startende hold, men de var lidt tvetydige der. Ville dog give mening. BK fylder for lidt i presset mod FCK.

      Mon ikke vi kan se den endelige opstilling ved lørdagens træning!
      Kunne være en fin idé at starte med Max og lad ham løbe og kæmpe med FCKs forsvar og gøre dem møre også sætte Bashkim ind fra anden halvlegs start

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Jeg så et indslag fra SFÅ, hvor de var til dagens træning. JJ træner fuldt med. Både Tver og Okosun prøves af som makker. Breum starter måske; Sander trak - måske - lidt på baglåret.

        Så nok noget a la dette:

        NM - Ivancevic - Tver/KL - JS
        JJ - Tver/Okosun
        Sabbi - Jebali - Breum/Sander
        Fenger.
        Jeg er så sikker som man kan være, uden at have konkret viden, på at Jørgen starter.
        Mit spinkle håb er bare at det er på lånt tid, og Joel kan slå ham af i løbet af foråret.
        Hvis der er reel mulighed for kamp om pladsen, kan det ikke være et voldsomt højt niveau Joel skal opnå, før vb er hans.

        Er ivancevic foran Kasper til cenforsvar eller hvad.? Håber virkelig han er noget af det vi mangler dernede.

        Jeg tror (ikke håber) på

        Hc
        Nico KL/ivan tver jørgen
        JJT Okosun
        Sabbi jebali Sander
        Kadrii

        Lad os undgå en snitter der går alt for hårdt ud over selvtilliden.
        Hvis vi rammer dagen, tror jeg på 1-1

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Jeg er så sikker som man kan være, uden at have konkret viden, på at Jørgen starter.
          Mit spinkle håb er bare at det er på lånt tid, og Joel kan slå ham af i løbet af foråret.
          Hvis der er reel mulighed for kamp om pladsen, kan det ikke være et voldsomt højt niveau Joel skal opnå, før vb er hans.

          Er ivancevic foran Kasper til cenforsvar eller hvad.? Håber virkelig han er noget af det vi mangler dernede.

          Jeg tror (ikke håber) på

          Hc
          Nico KL/ivan tver jørgen
          JJT Okosun
          Sabbi jebali Sander
          Kadrii

          Lad os undgå en snitter der går alt for hårdt ud over selvtilliden.
          Hvis vi rammer dagen, tror jeg på 1-1
          Jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi nok skal bruge start opstilling fra sidste testkamp mere end hvad vi tror og håber.

          Ivan er klart foran KL, da KL stort set ikke har spillet i opstarten. KL spiller kun hvis JT rykkes op på midten, men bliver nok Okosun med JJT.

          Fenger starter nok på toppen ligesom i sidste træningskamp og Joel spiller nok på VB ligesom i sidste træningskamp.

          Er ret sikker på at start opstillingen fra sidste træningskamp minus midtbanen vil være 100 % identisk hvis ingen af dem får skader.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Jeg er så sikker som man kan være, uden at have konkret viden, på at Jørgen starter.
            Mit spinkle håb er bare at det er på lånt tid, og Joel kan slå ham af i løbet af foråret.
            Hvis der er reel mulighed for kamp om pladsen, kan det ikke være et voldsomt højt niveau Joel skal opnå, før vb er hans.

            Er ivancevic foran Kasper til cenforsvar eller hvad.? Håber virkelig han er noget af det vi mangler dernede.

            Jeg tror (ikke håber) på

            Hc
            Nico KL/ivan tver jørgen
            JJT Okosun
            Sabbi jebali Sander
            Kadrii

            Lad os undgå en snitter der går alt for hårdt ud over selvtilliden.
            Hvis vi rammer dagen, tror jeg på 1-1
            Man kan håbe. Ud af 100 kampe i Parken ville vi med de nuværende hold maks vinde10 og få 20 uafgjort. Så det er overvejende sandsynligt at fuck får 3 point

            Comment


              #36
              FCK forventer udsolgt i vores afsnit søndag

              https://twitter.com/FCKobenhavn/stat...89797830176778

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Jeg er så sikker som man kan være, uden at have konkret viden, på at Jørgen starter.
                Mit spinkle håb er bare at det er på lånt tid, og Joel kan slå ham af i løbet af foråret.
                Hvis der er reel mulighed for kamp om pladsen, kan det ikke være et voldsomt højt niveau Joel skal opnå, før vb er hans.

                Er ivancevic foran Kasper til cenforsvar eller hvad.? Håber virkelig han er noget af det vi mangler dernede.

                Jeg tror (ikke håber) på

                Hc
                Nico KL/ivan tver jørgen
                JJT Okosun
                Sabbi jebali Sander
                Kadrii

                Lad os undgå en snitter der går alt for hårdt ud over selvtilliden.
                Hvis vi rammer dagen, tror jeg på 1-1
                Det ville ikke chokere mig, hvis Jørgen går ud og spiller et par fine kampe. Han har i perioder (desværre for få) vist noget klasse særligt offensivt. Jeg synes bare Han ligner en spiller der ikke giver den mere end Han skal. Nogen spillere lilles i søvn, når pladsen på holdet er givet på forhånd.

                jeg tror Alm kommer til fornuft og spiller med tverskov på midtbanen ved siden af jjt. Jeg tror også Fenger starter, fordi han fylder mere end Kadrii defensivt.

                jeg håber pausen og en masse arbejde med mekanismerne i Alm's system har spredt noget optimisme imod et fck-hold der har en række nye spillere med, der næppe har fundet hinanden endnu, så vi kan få en kamp ala premieren imod fcm, hvor kombinationen af fine tendenser i vores spil og manglende struktur i fcm's spil gav os 3 point. Jeg lever også fint med 1

                Comment


                  #38
                  Isoleret vil jeg også enormt meget hellere have Tver på 6eren end Okosun.

                  Spørgsmålet er så, hvordan det efterlader vores forsvar? Er Ivancevic hurtigere end KL? Ellers stiller vi med et uhyggeligt langsomt midterforsvar. Ikke at Tver er ret hurtig, men han flytter dog fødderne hastigere end KL.

                  Har Ivancevic bare lidt fart, så er det for mig helt givet, at Tver skal spille 6er. Okosun kan slet ikke følge med på den plads. Heldigvis er Falk nok ikke klar og Zeca stadig ude.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Isoleret vil jeg også enormt meget hellere have Tver på 6eren end Okosun.

                    Spørgsmålet er så, hvordan det efterlader vores forsvar? Er Ivancevic hurtigere end KL? Ellers stiller vi med et uhyggeligt langsomt midterforsvar. Ikke at Tver er ret hurtig, men han flytter dog fødderne hastigere end KL.

                    Har Ivancevic bare lidt fart, så er det for mig helt givet, at Tver skal spille 6er. Okosun kan slet ikke følge med på den plads. Heldigvis er Falk nok ikke klar og Zeca stadig ude.
                    Men hvorfor svække holdet i to rækker ved at hive JT op på midten? Holdes han i forsvaret er det i det mindste kun i en række at det er dårligere end muligt …
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Men hvorfor svække holdet i to rækker ved at hive JT op på midten? Holdes han i forsvaret er det i det mindste kun i en række at det er dårligere end muligt …
                      Okosun svækker midtbanen gevaldigt. Han er for mig at se helt håbløs derinde.

                      Men det går heller ikke med er ekstremt langsomt midterforsvar. Og igen - jeg ved ikke, om Ivancevic er langsom.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Okosun svækker midtbanen gevaldigt. Han er for mig at se helt håbløs derinde.

                        Men det går heller ikke med er ekstremt langsomt midterforsvar. Og igen - jeg ved ikke, om Ivancevic er langsom.
                        Vi er ikke uenige omkring Okusun men jeg tror ikke at OB står stærkere samlet set ved at svække to rækker frem for at stå svækket på midten ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Vi er ikke uenige omkring Okusun men jeg tror ikke at OB står stærkere samlet set ved at svække to rækker frem for at stå svækket på midten ..
                          Vi står kun svækket i forsvaret, hvis Ivancevic (i en duo med KL) er langsom. Det ved jeg ikke, om han er. Jeg lufter bare tanken. Og i så fald kan der være en pointe i at spille med Tver og Ivancevic i forsvaret og JJ og Okosun som 6ere.

                          Comment


                            #43
                            Der er den gode grund til at lade Tver og Ivan spille sammen - at de er forårets foretrukne par og vi skal kunne holde nullet og tanke tro. Det værste der kan ske er at undervurdere Viborg, Haderslev og Vejle. Jeg tror desværre at Farum banegård har købt for godt ind til at rykke ud.

                            Comment


                              #44
                              Er I også allerede ret meget oppe at køre i forventningens glæde?

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
                                Er I også allerede ret meget oppe at køre i forventningens glæde?
                                Det r nok lidt farligt at forvente noget fra OB i parken - men håbet har jeg da. Jeg frygter en grim og usammenhængende kamp hvor vi kommer under pres i meget store dele af kampen og at vi skal være mere end lidt heldig for at få noget med hjem til Odense.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X