Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCK-OB, 20/2, kl. 18, Parken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ser godt nok tyndt ud på midtbanen, og det selvom de er i topform og spiller over evne. OB bliver trukket ned i bundstriden, forventer et grimt forår.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      Ser godt nok tyndt ud på midtbanen, og det selvom de er i topform og spiller over evne. OB bliver trukket ned i bundstriden, forventer et grimt forår.
      Vi kan jo håbe at Ivan og King kan dække op. Hvis de kan så er forsvaret styrket. Kan de ikke og vi skal spille med AJA/Larsen og Jørgen så bliver det alt afgørende at vi ikke sætter point til til Haderslev i den 3 kampe mod dem.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
        Ser godt nok tyndt ud på midtbanen, og det selvom de er i topform og spiller over evne. OB bliver trukket ned i bundstriden, forventer et grimt forår.
        Til gengæld ser vi ud til at blive godt besat på tribunen :) Virker som om der kommer mange striwer i Parken.

        Comment


          #19
          Nogen der har et kvalificeret bud på, hvor mange der dukker op i Parken søndag?

          Ser ud til at komme 4 (eller er det 5 nu?) busser fra Odense, plus vi gerne plejer at møde op med samme antal eksil-fynboer bosat på Sjælland. Er det helt urealistisk at vi kan blive tæt på 1000?

          Comment


            #20
            Kløve og JJ trænede begge med i dag, og er vel et meget godt bud på de to startende på den centrale midt.
            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...l-til-fck-kamp

            Comment


              #21
              Hej.

              Fuld disclaimer: Jeg er blot en FCK-fan der læser lidt med herinde når vi skal møde jer i ligaen.

              Nogen der har et kvalificeret bud på, hvor mange der dukker op i Parken søndag?
              Jes Mortensen der er pressemand i Parken har tweetet dette, her onsdag aften:



              Der er solgt lidt over 25k i alt, men vejret bliver rigtig dårligt hele dagen, og ekstraordinært dårligt i prognosen for kamptidspunktet. Det kan forhåbentlig nå at ændre sig.

              God tur til alle der tager turen, og god kamp.

              Mvh.
              En FCK'er på afveje

              Comment


                #22
                Lige over - dejligt med besøg!

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerPåBesøg Se indlæg
                  Hej.

                  Fuld disclaimer: Jeg er blot en FCK-fan der læser lidt med herinde når vi skal møde jer i ligaen.



                  Jes Mortensen der er pressemand i Parken har tweetet dette, her onsdag aften:



                  Der er solgt lidt over 25k i alt, men vejret bliver rigtig dårligt hele dagen, og ekstraordinært dårligt i prognosen for kamptidspunktet. Det kan forhåbentlig nå at ændre sig.

                  God tur til alle der tager turen, og god kamp.

                  Mvh.
                  En FCK'er på afveje
                  Cool, tak for svar!

                  500 solgt for nuværende. Jeg tror at de fleste eksiler afventer med at købe billet til på dagen, eftersom man jo stadig kan nå at teste positiv op til (med det fortsat høje antal daglige cases in mente), og så selvfølgelig andre omstændigheder som vejret, om familiearrangementet slutter tidligt nok på dagen og sikkert også en masse andet.

                  Et bud må være en 800 stykker så, hvilket er mere end acceptabelt. Opfølgende spørgsmål: Hvor mange pladser er der i D1-afsnittet?

                  Comment


                    #24
                    Nå fandt ud af, at der er 3900 pladser på hele D-tribunen, som er inddelt i 3 blokke. Det må betyder 1300 i hver, minus at der sikkert bliver taget nogle rækker væk mellem familietribunens fans og udeholdets. Så vi har nok 11-1200 pladser må være mit bud.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Nå fandt ud af, at der er 3900 pladser på hele D-tribunen, som er inddelt i 3 blokke. Det må betyder 1300 i hver, minus at der sikkert bliver taget nogle rækker væk mellem familietribunens fans og udeholdets. Så vi har nok 11-1200 pladser må være mit bud.
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/hoejes...e-away-i-2018/

                      Comment


                        #26
                        Kæft hvor fedt. Jeg glæder mig fandme. Vi taber nok 4-0, men det er ligegyldigt!

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                          Kæft hvor fedt. Jeg glæder mig fandme. Vi taber nok 4-0, men det er ligegyldigt!
                          Arghhhh helt ligegyldigt er det så ikke Men jeg forstår hvad du mener

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Arghhhh helt ligegyldigt er det så ikke Men jeg forstår hvad du mener
                            Det kommer i hvert fald ikke til at betyde noget for min søndagsbrandert!

                            Comment


                              #29
                              Jeg så et indslag fra SFÅ, hvor de var til dagens træning. JJ træner fuldt med. Både Tver og Okosun prøves af som makker. Breum starter måske; Sander trak - måske - lidt på baglåret.

                              Så nok noget a la dette:

                              NM - Ivancevic - Tver/KL - JS
                              JJ - Tver/Okosun
                              Sabbi - Jebali - Breum/Sander
                              Fenger.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Jeg så et indslag fra SFÅ, hvor de var til dagens træning. JJ træner fuldt med. Både Tver og Okosun prøves af som makker. Breum starter måske; Sander trak - måske - lidt på baglåret.

                                Så nok noget a la dette:

                                NM - Ivancevic - Tver/KL - JS
                                JJ - Tver/Okosun
                                Sabbi - Jebali - Breum/Sander
                                Fenger.
                                Var Jørgen starter? Ikke Joel?

                                Comment

                                Working...
                                X