Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Jeg er også enig i JJT spiller forfærdeligt, og jeg glemte i mit tidligere opslag at jeg faktisk ville rose Opondo for sin måde at spille centralt ved siden af Kløve/Aron. Det er selvfølgelig nemmere at se god ud, når der ikke er pres på ham som boldholder, eftersom fcn begravede sig i eget felt, men jeg synes han er god til at holde tempo i bolden. Han forsøger ikke som Frø at gøre det svære, men spiller bare hurtige sikre pasninger, som var rigtig gode ift. at flytte fcn-spillerne rundt så de til sidst sad med krampe flere af dem allerede i ordinær tid. Det kunne man sagtens forsøge igen fordi Opondo så også har lidt fysik og kan drive bolden i fart.
Projektet skal langt fra begraves på nogen måde. Vi kan ikke kontinuerligt spille god fodbold på den måde her, med de spillere vi har, men når vi momentvis rammer den store klinge som f.eks. i vejlekampen og imod Brøndby, så er det præcis sådan jeg vil se OB. Der skal bare købes ind til at vi kan få slibet kanterne og det får vi forhåbentlig en kompetent mand til i Bjørn
Comment