Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Man skulle næsten tro at vi tabte igår med alt den elendighed der er herinde.. Hold da op..

    Ja første halvleg var ikke super god. FCN scorer et lidt heldigt men også fantastisk lavet af Myremanden. Det må man bare løfte hatten af for. Det var sgu godt lavet.
    Så havde vi JJ der havde sin dårligste dag i OB trøjen måske og det ødelagde hele vores kamp. Jeg syntes faktisk den ligger mest på ham igår. Den må han bare tage på sin kappe.
    Men derfra var der jo kun 1 hold på banen. Jeg har set nogle OB kampe hvor vi har været i overtal. Men aldrig hvor vi var så suværene som denne. Nuvel de gav os også lidt lov men det var vel en 95/5 halvleg. De havde 1 godt minut. Ja vi havde svært ved at score, men de stod også godt dybt i forsvaret med en målmand der var god ude i feltet..

    Og er de fleste virkelig allerede klar til at dømme Alms projekt færdigt? Det lyder sådan. Kan vi ikke blive enige om at Alm projektet stadig er i sin spæde dage??
    Det halve af holdet passer ikke ind i spillestilen. Det kan man næppe klandre ham for. Kun ledelsen
    Planen er en fast spillestil og det vil nok tage 0,5-1 år mere inden vi rigtig kan tillade os at bedømme Alm udfra den trup han overtog.
    Han kommer ikke til at ændre spillestilen. Spillerne må ændres til spillestilen eller videre i karrieren et andet sted. Det har Okosun allerede måtte føle.

    Så må vi håbe at ledelsen har modet, evnerne og pengene til at give ham det hold der kan indløse forventningerne. Både med indkøb,salg og skrive med de rigtige akademispillere.
    For pt når jeg skal af med frustrationerne er de kun rettet mod ledelsen. Ikke trænerne. Ikke endnu
    Jeg er på linje med dig. OB viser klart at de vil overtage kampen og også får det gjort efter det røde kort. De stresser fcn i genpresset og især Tverskov får skudt godt op som ekstra midtbanespiller og laver bl.a. en kongeassist man ikke må heade forbi.
    Jeg er også enig i JJT spiller forfærdeligt, og jeg glemte i mit tidligere opslag at jeg faktisk ville rose Opondo for sin måde at spille centralt ved siden af Kløve/Aron. Det er selvfølgelig nemmere at se god ud, når der ikke er pres på ham som boldholder, eftersom fcn begravede sig i eget felt, men jeg synes han er god til at holde tempo i bolden. Han forsøger ikke som Frø at gøre det svære, men spiller bare hurtige sikre pasninger, som var rigtig gode ift. at flytte fcn-spillerne rundt så de til sidst sad med krampe flere af dem allerede i ordinær tid. Det kunne man sagtens forsøge igen fordi Opondo så også har lidt fysik og kan drive bolden i fart.

    Projektet skal langt fra begraves på nogen måde. Vi kan ikke kontinuerligt spille god fodbold på den måde her, med de spillere vi har, men når vi momentvis rammer den store klinge som f.eks. i vejlekampen og imod Brøndby, så er det præcis sådan jeg vil se OB. Der skal bare købes ind til at vi kan få slibet kanterne og det får vi forhåbentlig en kompetent mand til i Bjørn


    ​​​​​
    ​​​​​​

    Comment


      Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

      Et gæt..

      FCM/Aab - OB
      Hvidovre - Brøndby/Aalborg-freja
      Kolding - Vejle
      Randers - Nordtyskerne (SDR)
      Vi kan tabe til dem alle. Hvidovre og Kolding kan vi slå i forlænget spilletid. Men så taber vi næste kamp i Superligaen.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

        Vi kan tabe til dem alle. Hvidovre og Kolding kan vi slå i forlænget spilletid. Men så taber vi næste kamp i Superligaen.
        Dit gæt tror jeg ikke på. OB møder Kolding eller Vejle

        Comment


          Er der nogle steder man kan se målene fra igår?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            JJ gik åbenbart ud med en knæskade

            https://fyens.dk/artikel/ob-s-islænd...gave-til-sidst
            - Han havde problemer med knæet, og det vidste han og vi allerede før kampen, så vi spillede med ham, så længe det rakte. Jeg er glad for vores rest-forsvar, der gjorde det muligt for os at presse på og prøve alt mod deres ti mand. Det gør spillerne pissegodt. De fortsætter bare uden at blive frustrerede, der roste Jakob Breum for fint indhop.

            Han må ikke have meget tillid til andre siden han absolut skal spille.. ps så intet der berettigede JJT spillede den kamp. Tværtimod..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

              - Han havde problemer med knæet, og det vidste han og vi allerede før kampen, så vi spillede med ham, så længe det rakte. Jeg er glad for vores rest-forsvar, der gjorde det muligt for os at presse på og prøve alt mod deres ti mand. Det gør spillerne pissegodt. De fortsætter bare uden at blive frustrerede, der roste Jakob Breum for fint indhop.

              Han må ikke have meget tillid til andre siden han absolut skal spille.. ps så intet der berettigede JJT spillede den kamp. Tværtimod..
              Enig. JJ er jo desværre næsten aldrig rent fysisk på 100% I givet fald han ikke er klar mod AGF, havde jeg gerne set Tver på midten. Men så hedder centerforsvaret jo nok CL, og AJA. Det skal vi ikke ud i.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                Vi kan tabe til dem alle. Hvidovre og Kolding kan vi slå i forlænget spilletid. Men så taber vi næste kamp i Superligaen.
                Nu er det jo over 2 kampe. Hjemme og Ude. Det er der fidusen er..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
                  Er der nogle steder man kan se målene fra igår?
                  https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...k-i-fcn-nedtur

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Man skulle næsten tro at vi tabte igår med alt den elendighed der er herinde.. Hold da op..

                    Ja første halvleg var ikke super god. FCN scorer et lidt heldigt men også fantastisk lavet af Myremanden. Det må man bare løfte hatten af for. Det var sgu godt lavet.
                    Så havde vi JJ der havde sin dårligste dag i OB trøjen måske og det ødelagde hele vores kamp. Jeg syntes faktisk den ligger mest på ham igår. Den må han bare tage på sin kappe.
                    Men derfra var der jo kun 1 hold på banen. Jeg har set nogle OB kampe hvor vi har været i overtal. Men aldrig hvor vi var så suværene som denne. Nuvel de gav os også lidt lov men det var vel en 95/5 halvleg. De havde 1 godt minut. Ja vi havde svært ved at score, men de stod også godt dybt i forsvaret med en målmand der var god ude i feltet..

                    Og er de fleste virkelig allerede klar til at dømme Alms projekt færdigt? Det lyder sådan. Kan vi ikke blive enige om at Alm projektet stadig er i sin spæde dage??
                    Det halve af holdet passer ikke ind i spillestilen. Det kan man næppe klandre ham for. Kun ledelsen
                    Planen er en fast spillestil og det vil nok tage 0,5-1 år mere inden vi rigtig kan tillade os at bedømme Alm udfra den trup han overtog.
                    Han kommer ikke til at ændre spillestilen. Spillerne må ændres til spillestilen eller videre i karrieren et andet sted. Det har Okosun allerede måtte føle.

                    Så må vi håbe at ledelsen har modet, evnerne og pengene til at give ham det hold der kan indløse forventningerne. Både med indkøb,salg og skrive med de rigtige akademispillere.
                    For pt når jeg skal af med frustrationerne er de kun rettet mod ledelsen. Ikke trænerne. Ikke endnu
                    Tja indtil udligningen i det 89. Minut, der var vi kun en Bernat albue fra at komme bagud med 0-2 mod et hold, hvor halvdelen af spillerne var krampefærdige allerede efter en time, så man kunne faktisk sige, at selv om vi lagde et tryk, så var det faktisk Nordsjælland der var tættest på scoring indtil Aron headede den ind. Havde deres målmand egentligt nogle store redninger? Ud over en masse grebede indlæg og kamikaze aktioner?

                    Jeg sad ikke med en fornemmelse af, at vi kunne score når som helst, før udligningen kom.

                    Der skal mere end 4-1 sejr over et udvisnings og kramperamt ungdomshold efter forlænget spilletid til at dulme en indgroet frustration.

                    Jeg var mere lettet end glad igår. For jeg sidder stadig med en fornemmelse af, at uden det røde kort, så havde vi tabt lige så klart, som vi gjorde sidste gang vi var i Farum.

                    Det burde ikke komme bag på dig, at udtryk også har en del at sige, om hvor vidt man udelukkende får positive vibes af en sejr. Og jeg synes vi over 90 minutter, 35 før udvisningen og godt 54 minutter efter ikke var alt for overbevisende. Også selv om vi havde dem i et jerngreb.

                    En sejr nulstiller ikke alle problemer. For nu skal vi gøre noget, som vi faktisk har været blandt Superligaens dårligste til de seneste sæsoner; At vinde to kampe i træk.

                    Undskyld mig, hvis jeg i det lys ikke render jublende rundt over en sejr i forlænget spilletid, der sandsynligvis havde været et klart nederlag, hvis ikke, der havde været et dumt rødt kort.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Tak men bor i u’landet så kan ikke se det der..øv

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
                        Tak men bor i u’landet så kan ikke se det der..øv
                        Bold har også .. lagde et link i går ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
                          Tak men bor i u’landet så kan ikke se det der..øv
                          https://fyens.dk/artikel/fynboerne-l...e-%C3%B8jeblik

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Nu er det jo over 2 kampe. Hjemme og Ude. Det er der fidusen er..
                            Nå ja. Det er fra nu af.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Man skulle næsten tro at vi tabte igår med alt den elendighed der er herinde.. Hold da op..

                              Ja første halvleg var ikke super god. FCN scorer et lidt heldigt men også fantastisk lavet af Myremanden. Det må man bare løfte hatten af for. Det var sgu godt lavet.
                              Så havde vi JJ der havde sin dårligste dag i OB trøjen måske og det ødelagde hele vores kamp. Jeg syntes faktisk den ligger mest på ham igår. Den må han bare tage på sin kappe.
                              Men derfra var der jo kun 1 hold på banen. Jeg har set nogle OB kampe hvor vi har været i overtal. Men aldrig hvor vi var så suværene som denne. Nuvel de gav os også lidt lov men det var vel en 95/5 halvleg. De havde 1 godt minut. Ja vi havde svært ved at score, men de stod også godt dybt i forsvaret med en målmand der var god ude i feltet..

                              Og er de fleste virkelig allerede klar til at dømme Alms projekt færdigt? Det lyder sådan. Kan vi ikke blive enige om at Alm projektet stadig er i sin spæde dage??
                              Det halve af holdet passer ikke ind i spillestilen. Det kan man næppe klandre ham for. Kun ledelsen
                              Planen er en fast spillestil og det vil nok tage 0,5-1 år mere inden vi rigtig kan tillade os at bedømme Alm udfra den trup han overtog.
                              Han kommer ikke til at ændre spillestilen. Spillerne må ændres til spillestilen eller videre i karrieren et andet sted. Det har Okosun allerede måtte føle.

                              Så må vi håbe at ledelsen har modet, evnerne og pengene til at give ham det hold der kan indløse forventningerne. Både med indkøb,salg og skrive med de rigtige akademispillere.
                              For pt når jeg skal af med frustrationerne er de kun rettet mod ledelsen. Ikke trænerne. Ikke endnu
                              jeg er enig med dig så langt at det klart er ledelsen der skal peges mest fingre af. Man lancere en "ny" strategi, bringer en ny træner ind til at implementere den - og så overlader man ham en trup der er dårligt sammensat og slet slet ikke passer til det man vil.

                              MEN - jeg forventer altså at se lidt mere fremdrift, et eller andet der indikere at vi bevæger os fremad. Det kunne være noget så grundlæggende som indstilling, vilje og tempo- fra starten af kampen - for syntes godt nok det har set sølle ud flere gange. Omvendt så skal de da have at holdet ved flere lejligheder har reddet sig ved ikke at give op - så plus i bogen der.

                              Men relationerne spillerne imellem - et hold man ikke har skiftet ud på fordi man ville "styrke" holdet ved kontinuitet...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

                                Et gæt..

                                FCM/Aab - OB
                                Hvidovre - Brøndby/Aalborg-freja
                                Kolding - Vejle
                                Randers - Nordtyskerne (SDR)
                                Det vil ikke overraske mig.
                                En skam man ikke kan oddse på det

                                Edit.. Fedt AaB fik udlignet .. og styrer lydbilledet hvilket er med til at understrege den usmagelige medløber kultur der er i den gennemsyrede vamle pisklub i det Vest/nord-vestjyske
                                Last edited by Magge; 28-10-2021, 20:50.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X