Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det blev FC Emmen i Holland der får fornøjelsen af Lieder

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

      Australieren giver god mening - omend det må betyde en udlejning af Brems. Serberen giver til gengæld ikke mening, hvis man udlejer Opondo og samtidig vil køre Brems i stilling.
      Serberen Nikola spiller pudsigt nok i samme klub -Spartak Subotica - som vores nye hårde midterforsvarer kommer fra.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Der er opstået en mulighed for Lieder som OB ikke vil stå i vejen for så der er ophævet … ikke engang et salg til et symbolsk beløb man kunne holde internt ..
        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ndske-fc-emmen
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          At melde at der sker noget på et tidspunkt er jo de billigste point i bogen. Det kan alle jo gøre. De fleste vidste jo noget ville ske både ind og ud.. Så det er jo max et kvalificeret gæt
          Jamen det skrev jeg vidst også var nemt at melde. Har læst med folk savnede informationer herinde, hvorfor jeg forsøgte at bidrage med, der blev præsenteret en inden weekenden fordi det var noget jeg havde hørt. Før noget medie skrev om det.
          Nu ville jeg bare fortælle, der sker mere. Jeg beklager hvis din aften blev ødelagt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Der er opstået en mulighed for Lieder som OB ikke vil stå i vejen for så der er ophævet … ikke engang et salg til et symbolsk beløb man kunne holde internt ..
            Jeg tror faktisk ikke der er opstået en mulighed for ham og hvis der er ville de først have ham om 6 måneder.

            Så er han gået ind til BW og sagt at han kan komme til somewhere men de vil vente til sommer, så har BW sagt: 'Vi sparer din løn - du kan komme til ny klub, aftale?'
            Og det siger ML ja tak til.

            Han var ikke dygtig nok til at nogen ville betale for ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

              Jamen det skrev jeg vidst også var nemt at melde. Har læst med folk savnede informationer herinde, hvorfor jeg forsøgte at bidrage med, der blev præsenteret en inden weekenden fordi det var noget jeg havde hørt. Før noget medie skrev om det.
              Nu ville jeg bare fortælle, der sker mere. Jeg beklager hvis din aften blev ødelagt.
              Det er fint. Du skriver bare løs hvis du har noget. Syntes bare det er en tynd kop the at skrive at der nok ser noget i de sidste dage.

              Nej min aften er bestemt ikke ødelagt. En cola, en pose labre larver og en OB signing. Så bliver det ikke meget bedre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Jeg tror faktisk ikke der er opstået en mulighed for ham og hvis der er ville de først have ham om 6 måneder.

                Så er han gået ind til BW og sagt at han kan komme til somewhere men de vil vente til sommer, så har BW sagt: 'Vi sparer din løn - du kan komme til ny klub, aftale?'
                Og det siger ML ja tak til.

                Han var ikke dygtig nok til at nogen ville betale for ham.
                OB har før betalt nogle måneders løn til en spiller der 6 måneder før udløb stod med en anden klub på hånden og ville væk. True shit.. belive or not…

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  OB har før betalt nogle måneders løn til en spiller der 6 måneder før udløb stod med en anden klub på hånden og ville væk. True shit.. belive or not…
                  Ja, men det har næppe været med BW ved roret.

                  Believe it or not ;)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det er fint. Du skriver bare løs hvis du har noget. Syntes bare det er en tynd kop the at skrive at der nok ser noget i de sidste dage.

                    Nej min aften er bestemt ikke ødelagt. En cola, en pose labre larver og en OB signing. Så bliver det ikke meget bedre
                    Er nu uenig med dig i de labre larver men det andet lyder meget godt :D
                    Jeg får af og til lidt løst og fast og vi elsker jo transfertid. Hvis det har interesse med nogle småting vil jeg gerne melde ind, når jeg hører noget

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Ja, men det har næppe været med BW ved roret.

                      Believe it or not ;)
                      Næppe Kan ikke huske om det var PH eller JH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                        Er nu uenig med dig i de labre larver men det andet lyder meget godt :D
                        Jeg får af og til lidt løst og fast og vi elsker jo transfertid. Hvis det har interesse med nogle småting vil jeg gerne melde ind, når jeg hører noget
                        Du skal være hjertelig velkommen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Serberen Nikola spiller pudsigt nok i samme klub -Spartak Subotica - som vores nye hårde midterforsvarer kommer fra.
                          Men hvor meget kød er der på det rygte? Han følger jo “bare” OB på Instagram.
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                            Men hvor meget kød er der på det rygte? Han følger jo “bare” OB på Instagram.
                            Men ville du følge en tilfældig dansk klub på IG.......hvis du spiller i Spartak S

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                              Men hvor meget kød er der på det rygte? Han følger jo “bare” OB på Instagram.
                              Mon ikke han blot er gode venner med Ivancevic? Positionsmæssigt giver det heller ikke meget mening.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Mon ikke han blot er gode venner med Ivancevic? Positionsmæssigt giver det heller ikke meget mening.
                                Også det jeg tænker

                                Comment

                                Working...
                                X