Glædeligt. Håber AJA, Ryan og Okosun ryger som de næste..
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægEn australsk venstreback lyder enddog meget spændende. JS trænger til konkurrence og Brems må udlejes.
Hvis man så supplerer med en stærk 6er, så er jeg aldeles tilfreds. Som Østrøm vokser i centerforsvaret, så synes jeg man skal lade den position være for nu og tage bestik senere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægEn australsk venstreback lyder enddog meget spændende. JS trænger til konkurrence og Brems må udlejes.
Hvis man så supplerer med en stærk 6er, så er jeg aldeles tilfreds. Som Østrøm vokser i centerforsvaret, så synes jeg man skal lade den position være for nu og tage bestik senere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Vores skandinaviske (- danske) transfers har vel egentlig været blandt de bedre, har de ikke? Grytebust, Thrandarsson, Mickelson og, i hvert fald i starten, Sander har vel alle været over gennemsnittet ift. vores transfers. Måske fordi det faktisk har været nødvendigt med grundig scouting ift. når vi har købt spillere fra Superligaen, hvor det har været baseret på forhåndskendskab.
Jeg er fuldstændigt med på fordelen ved at hente spillere i egen baghave - bedre mulighed for grundig scouting, spillere der kender sprog, klima, mentalitet og spillere som generelt er bedre taktisk skolet end spillere fra mange andre lande bare for at nævne nogle af fordelene. Jeg anfægter slet ikke fidusen i ovenstående, jeg finder det bare skørt at opstille et filter der hedder skandinaver frem for andre nationaliteter. Ikke fordi jeg på nogen måde tolker dette som xenofobi eller lignende, (det er bestemt ikke et forsøg på at trække holdninger ned over noget) men fordi jeg finder at vi efterhånden har hentet så enormt meget ligegyldigt skandinavisk skrammel. Læg dertil at der bestemt også er fordele ved at hente spillere uden for skandinavien - man kan generelt, såfremt man er dygtig, lykkes med at finde langt mere kvalitet for pengene hvis man kigger uden for europa, end hvad vi som en lille uambitiøs dansk klub ellers ville kunne finde.
21 årig australsk landholdsbak vs. JS. ja tak til førstnævnte !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlægBlot en tanke.
men nogle af vores unge gutter det skal have lidt græs under støvlerne, kunne det ikke tænkes at leje nogen ud til hb Thorshavn hvor Kim engstrøm er blevet cheftræner? Evt brems hvis vi for en ny venstre back ind.. tarik kunne også være oplagt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægOphævelsen med Lieder:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-oph...d-mart-lieder/"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægMihajlo Ivancevic er ny mand i stribet. Han kommer fra spartak subotica i Serbien. 22 år og midterforsvar.
Det lyder ret fedt af en 22-årig: kunne godt bruge en kompromisløs, ung midterforsvarer med selvtillid, der går til den.
- Likes 1
Comment
Comment