Mon ikke nogen kommer med en melding om JJ er til træning idag. Det tænker jeg at han er. Så kan vi begrave den. OB er ikke i en position hvor man kan sende sin anfører videre for småpenge. Det ved ledelsen også
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMon ikke nogen kommer med en melding om JJ er til træning idag. Det tænker jeg at han er. Så kan vi begrave den. OB er ikke i en position hvor man kan sende sin anfører videre for småpenge. Det ved ledelsen også
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Kunne selvfølgelig være fedt at foretage skiftet på positionen nu, frem for til sommer og det kunne være fedt om der kom en "Djemba-Djemba".............men jeg synes vi har adresseret nogen vigtige ting i dette vindue og lukker det nu, så tror og håber jeg vi er styrket.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMon ikke nogen kommer med en melding om JJ er til træning idag. Det tænker jeg at han er. Så kan vi begrave den. OB er ikke i en position hvor man kan sende sin anfører videre for småpenge. Det ved ledelsen også
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Tja... Han er den spiller i superligaen med 4. flest tacklinger, har 8. flest blokeringer, er nummer16 på flest dueller langs jorden vundet, nummer 21 på listen over bolderobringer. Det er ikke fantastiske tal, men noget får han da fyldt ud.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg har lige sms`et med min VB kontakt. Han siger de går efter at leje en angriber i FCK men at det ikke er så nemt da flere af dem uden for Top6 også vil leje ham. Også dem med flere penge end os.
Tænker det er Kamil W. Mon også vi er med her? Han vidste det ikke konkret
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg har lige sms`et med min VB kontakt. Han siger de går efter at leje en angriber i FCK men at det ikke er så nemt da flere af dem uden for Top6 også vil leje ham. Også dem med flere penge end os.
Tænker det er Kamil W. Mon også vi er med her? Han vidste det ikke konkret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Er der nogen i Ådalen bare for at tjekke op på hvem der ikk møder op til træning idag ?:)
JJ, Alexander Juel og Okosun træner ikke. Det samme gør sig gældende for Sander, Mickelson, Skjelvik, Brems, HC, Tarik og Aron.
Den eneste der med sikkerhed vides, er skadet, er Aron.siden 1887
Comment
Comment