Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Fin fyr, men ikke 5 potter pis værd på en fodboldbane, så isoleret set er det fint nok at sende ham afsted.
    Men hold nu kæft, hvor er det typisk retarderede OB ikke at have hente noget andet først...
    Altså Sander overtager vel hans plads i truppen som venstrekant/Højrekant. Og nu er Breum tættere på spilletid(som forhåbentlig fører til U21 landsholdet og et stort salg om 2-3 år). Jeg ser intet problem i Opondo er smuttet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

      Fordi selvom han er tæt på uduelig, så er det nok bedre at kunne stille med 11 mand end 10...
      Så manden havde trods alt værdi for truppen, godt så.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Så manden havde trods alt værdi for truppen, godt så.
        I forhold til dig og mig, så var han måske en tånegl foran, ja....

        Comment


          Arghhh. Det var sådan nogle handler jeg gerne så at vi lavede i Odense

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...a-vej-til-agf/

          Hvorfor er det lige at vi ikke kan finde ud af disse leje med forkøbsret på lovende spillere?(Skjelvik gælder ikke her da den var aftalt på forhånd)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Arghhh. Det var sådan nogle handler jeg gerne så at vi lavede i Odense

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...a-vej-til-agf/

            Hvorfor er det lige at vi ikke kan finde ud af disse leje med forkøbsret på lovende spillere?(Skjelvik gælder ikke her da den var aftalt på forhånd)
            Fordi det ville give 0% mening, når vi har skrevet tre år med Kjerrumgaard fra sommer?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

              Fordi det ville give 0% mening, når vi har skrevet tre år med Kjerrumgaard fra sommer?
              Tjaa. Tjooo. Det kan man godt argumentere for. Det var nu også mere alment jeg tænkte på. Og ikke kun ham her.

              Comment


                Har aldrig set Kjerrumgaard eller Silkeborg-knægten spille, men de kunne jo have forskeliget niveau, den ene kunne være bedre end den anden eller omvendt....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Har aldrig set Kjerrumgaard eller Silkeborg-knægten spille, men de kunne jo have forskeliget niveau, den ene kunne være bedre end den anden eller omvendt....
                  Ja, bestemt. Det er heller ikke fordi, jeg er blæst bagover af Kjerrumgaard, men med de udmeldinger der er kommet, så ville det godt nok være et dårligt signal at skrive tre år med en af vores egne, og så hente en på samme alder udefra, inden den kontrakt overhovedet er trådt i kraft.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Har aldrig set Kjerrumgaard eller Silkeborg-knægten spille, men de kunne jo have forskeliget niveau, den ene kunne være bedre end den anden eller omvendt....
                    Et forsigtigt gæt er at Eskild er et niveau eller 2 over Luca. Ellers var han nok ikke havnet i AJAX i første omgang. Jeg syntes at Kjerrumgaard er langt fra spilletid i OB når jeg ser ham træne. Men han er selvfølgelig heller ikke fuldtidsprof endnu og kan sagtens komme efter det

                    Comment


                      CE trænerer ny med Ahax-reserve:
                      https://wsau.com/2022/01/25/soccer-d...d-up-fitness/ø
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Arghhh. Det var sådan nogle handler jeg gerne så at vi lavede i Odense

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...a-vej-til-agf/

                        Hvorfor er det lige at vi ikke kan finde ud af disse leje med forkøbsret på lovende spillere?(Skjelvik gælder ikke her da den var aftalt på forhånd)
                        Imponerende at lave en artikel, uden at skrive hvor på banen, spilleren spiller. Men jeg kan gætte mig til han er angriber.

                        Lige den her kan jeg godt overleve, hvis det er pga. strategien og at luca skal have chancen. Hvis han som så mange andre af vores talenter, aldrig kommer i nærheden af førsteholdet, så synes jeg vi burde have været med. Man har forhåbentlig allerede en fornemmelse af lucas niveau. Og burde være derfor han har fået en kontrakt.

                        PS. Nej skjelvik aftalen kan ikke sammenlignes - han var bestemt ikke lovende med sine 29 år.

                        Comment


                          Der er en på bold.dk der skriver følgende:
                          Den Agent der i 2020 var med til at få ham til Ajax er nu talentchef i GF, så det giver jo mening at han har kontakt til ham endnu.
                          Er det sandt giver det jo fin mening at det er AGF han ender i.
                          Lidt loyalitet kan der trods alt være i fodbold.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Der er en på bold.dk der skriver følgende:
                            Den Agent der i 2020 var med til at få ham til Ajax er nu talentchef i GF, så det giver jo mening at han har kontakt til ham endnu.
                            Er det sandt giver det jo fin mening at det er AGF han ender i.
                            Lidt loyalitet kan der trods alt være i fodbold.
                            Ja okay. Så havde vi nok heller ikke en chance i dette tilfælde alligevel

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ja okay. Så havde vi nok heller ikke en chance i dette tilfælde alligevel
                              Nej det er jo det.
                              Og ved slet ikke om han er så meget bedre end Luca.

                              Han har jo ikke brændt Ajax af.
                              Han spiller kun på U-18 holdet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Arghhh. Det var sådan nogle handler jeg gerne så at vi lavede i Odense

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...a-vej-til-agf/

                                Hvorfor er det lige at vi ikke kan finde ud af disse leje med forkøbsret på lovende spillere?(Skjelvik gælder ikke her da den var aftalt på forhånd)
                                Var det ikke sådan vi gjorde med Gudjohnsen og i sin tid gjorde med Zohore. Godt nok havde de hver deres historie og var måske også et år eller to ældre, men tænker ellers ikke modellen er så fremmed for OB. Det vil dog altid være et sats i de her tilfælde, for det vil jo altid være unge mennesker i modgang vi kan tilknytte under de her omstændigheder, så de skal jo helst være rasende billige, før de er risikoen værd.

                                Comment

                                Working...
                                X