Det blev FC Emmen i Holland der får fornøjelsen af Lieder
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Australieren giver god mening - omend det må betyde en udlejning af Brems. Serberen giver til gengæld ikke mening, hvis man udlejer Opondo og samtidig vil køre Brems i stilling.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Der er opstået en mulighed for Lieder som OB ikke vil stå i vejen for så der er ophævet … ikke engang et salg til et symbolsk beløb man kunne holde internt ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
At melde at der sker noget på et tidspunkt er jo de billigste point i bogen. Det kan alle jo gøre. De fleste vidste jo noget ville ske både ind og ud.. Så det er jo max et kvalificeret gæt
Nu ville jeg bare fortælle, der sker mere. Jeg beklager hvis din aften blev ødelagt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Der er opstået en mulighed for Lieder som OB ikke vil stå i vejen for så der er ophævet … ikke engang et salg til et symbolsk beløb man kunne holde internt ..
Så er han gået ind til BW og sagt at han kan komme til somewhere men de vil vente til sommer, så har BW sagt: 'Vi sparer din løn - du kan komme til ny klub, aftale?'
Og det siger ML ja tak til.
Han var ikke dygtig nok til at nogen ville betale for ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
Jamen det skrev jeg vidst også var nemt at melde. Har læst med folk savnede informationer herinde, hvorfor jeg forsøgte at bidrage med, der blev præsenteret en inden weekenden fordi det var noget jeg havde hørt. Før noget medie skrev om det.
Nu ville jeg bare fortælle, der sker mere. Jeg beklager hvis din aften blev ødelagt.
Nej min aften er bestemt ikke ødelagt. En cola, en pose labre larver og en OB signing. Så bliver det ikke meget bedre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Jeg tror faktisk ikke der er opstået en mulighed for ham og hvis der er ville de først have ham om 6 måneder.
Så er han gået ind til BW og sagt at han kan komme til somewhere men de vil vente til sommer, så har BW sagt: 'Vi sparer din løn - du kan komme til ny klub, aftale?'
Og det siger ML ja tak til.
Han var ikke dygtig nok til at nogen ville betale for ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det er fint. Du skriver bare løs hvis du har noget. Syntes bare det er en tynd kop the at skrive at der nok ser noget i de sidste dage.
Nej min aften er bestemt ikke ødelagt. En cola, en pose labre larver og en OB signing. Så bliver det ikke meget bedre
Jeg får af og til lidt løst og fast og vi elsker jo transfertid. Hvis det har interesse med nogle småting vil jeg gerne melde ind, når jeg hører noget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
Er nu uenig med dig i de labre larver men det andet lyder meget godt :D
Jeg får af og til lidt løst og fast og vi elsker jo transfertid. Hvis det har interesse med nogle småting vil jeg gerne melde ind, når jeg hører noget
Comment
Comment