Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I følge Dahlslykke forhandler OB og JJ ikke mere om forlængelse. Men han ser gode chancer at Fenger og OB fortsætter sammenarbejde:
    https://obstemmer.dk/blog-fokus-paa-...ansfers-1-del/
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      I følge Dahlslykke forhandler OB og JJ ikke mere om forlængelse. Men han ser gode chancer at Fenger og OB fortsætter sammenarbejde:
      https://obstemmer.dk/blog-fokus-paa-...ansfers-1-del/
      JJT er vel næppe en kæmpe overraskelse hvis han ikke forlænges. Talentet er der nok ingen der tvivler på, men det ser ikke ud som Alms gode forsøg på at hive 5-10% mere ud af ham ved at gøre ham til anfører lykkes helt. Fenger håber jeg selvf. fortsætter, han er stærk som første forsvarsspiller med et højt og hårdt presspil og han er bestemt ikke langsom i dybdeløb og han afslutter fornuftigt, selv om der plads til forbedring her.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        JJT er vel næppe en kæmpe overraskelse hvis han ikke forlænges. Talentet er der nok ingen der tvivler på, men det ser ikke ud som Alms gode forsøg på at hive 5-10% mere ud af ham ved at gøre ham til anfører lykkes helt. Fenger håber jeg selvf. fortsætter, han er stærk som første forsvarsspiller med et højt og hårdt presspil og han er bestemt ikke langsom i dybdeløb og han afslutter fornuftigt, selv om der plads til forbedring her.
        Kan ikke se hvor han skulle kunne komme et niveau højere op end OB men det samme tænkte jeg om f.eks. Greve..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Kan ikke se hvor han skulle kunne komme et niveau højere op end OB men det samme tænkte jeg om f.eks. Greve..
          Hvis han lander et sted med en Aron type, som er teknisk bedre så vil JJ få mere plads. Men hvis han vil videre måske udenlands så er alderen ret god.
          Last edited by tOrnBjerg; 12-12-2021, 14:49.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Hvis han lander et sted med en Aron type, som er teknisk bedre så vil JJ få mere plads. Men hvis han vil videre måske udenlands så er alderen ret god.
            Alder er vel ok men det er stabilt niveau, kvalitet og skadesfrekvens vel næppe.
            Ville han få så meget tid andre steder hvis ikke han var egen avl?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Vores midtbane er blevet overspillet mange gange i år. I det billede har JJ ofte set halvskidt ud, og har spillet et par virkeligt dårlige kampe. Men jeg har en fornemmelse af, at svaret på midtbanens problemer ikke udelukkende ligger på midtbanen. Frø og Sabbis defensive arbejde er simpelthen så ringe , at modstanderne har utroligt nemt ved at spille sig i overtalt på kanten og på midten. Det sætter altså JJ og Aron under unødigt stort pres. Jeg kunne godt ønske mig en spiller til 9'eren som arbejdede meget mere i begge retninger.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Kan ikke se hvor han skulle kunne komme et niveau højere op end OB men det samme tænkte jeg om f.eks. Greve..
                Min (og Alms, måske) tanke er JJT med anførehvervet kunne træde mere i karakter verbalt og måske også fysisk, og ad den vej hæve sit niveau .. det synes jeg dog ikke er sket, så jeg vil ikke blive overrasket hvis der sker et skifte på hans position. Jeg skal ikke kunne sige om hans måske kommende klub er på et højere niveau end OB, men det var egentlig heller ikke der jeg ville hen.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                  Vores midtbane er blevet overspillet mange gange i år. I det billede har JJ ofte set halvskidt ud, og har spillet et par virkeligt dårlige kampe. Men jeg har en fornemmelse af, at svaret på midtbanens problemer ikke udelukkende ligger på midtbanen. Frø og Sabbis defensive arbejde er simpelthen så ringe , at modstanderne har utroligt nemt ved at spille sig i overtalt på kanten og på midten. Det sætter altså JJ og Aron under unødigt stort pres. Jeg kunne godt ønske mig en spiller til 9'eren som arbejdede meget mere i begge retninger.
                  Enig. Synes især Frø udstiller midtbanen meget med sin lade attitude - faktisk ret problematisk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Enig. Synes især Frø udstiller midtbanen meget med sin lade attitude - faktisk ret problematisk.
                    Det føles som om vi spiller en mand i undertal når frø har en off day, som desværre er for ofte

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                      Det føles som om vi spiller en mand i undertal når frø har en off day, som desværre er for ofte
                      Enig. Når han ikke arbejder nok defensivt, så bliver Skjelviks svagheder også ekstra udstillet. Det samme så vi så også med Sabbi i går; de kunne lige så godt have lagt en rød løber ud i vores højre side, hvor Mickelson blev efterladt i håbløse situationer gang på gang. Det er virkeligt problematisk at have dygtige, unge offensivspillere, der ikke fylder noget bagud - det er vores hold bare ikke godt nok til. Det var også ekstremt tydeligt i går, at Randers var godt forberedt på det; de startede med at trække ekstra mand ud i vores højreside gang på gang, og det kunne vi slet ikke håndtere. Så skifter de til vores venstreside senere i kampen, og der var nærmest lige så åbent, de løb bare tør for kræfter.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                        Enig. Når han ikke arbejder nok defensivt, så bliver Skjelviks svagheder også ekstra udstillet. Det samme så vi så også med Sabbi i går; de kunne lige så godt have lagt en rød løber ud i vores højre side, hvor Mickelson blev efterladt i håbløse situationer gang på gang. Det er virkeligt problematisk at have dygtige, unge offensivspillere, der ikke fylder noget bagud - det er vores hold bare ikke godt nok til. Det var også ekstremt tydeligt i går, at Randers var godt forberedt på det; de startede med at trække ekstra mand ud i vores højreside gang på gang, og det kunne vi slet ikke håndtere. Så skifter de til vores venstreside senere i kampen, og der var nærmest lige så åbent, de løb bare tør for kræfter.
                        Fuldstændig enig!
                        Vores defensiv er bare ikke god nok til at kunne klare det ekstra pres det giver at man har minimum to spillere der ikke bidrager defensivt, det hjælper selvfølgelig heller ikke at man stiller op i en relativ offensiv formation.
                        Synes faktisk Jebali arbejder hvad man kan forvente af en spiller som ham, det samme med Kadrii.
                        Sabbi tilbagelægger jo faktisk ret mange meter, men det er som om at han føler det er ''nok'' når han har lavet det defensive løb, slet slet ikke OBS nok på egen banehalvdel
                        Frø altså det defensive er ikke eksisterende.

                        Vi mangler nogle ledere!

                        Comment


                          Jo, OB mangler lederskikkelser. Og ja, en ny 6er er tiltrængt.

                          Men selv hvis det bliver tilført, så vil balancen vakle, hvis Alm fortsætter med at stille med 4 luksusspillere i front. Det har ikke gang på jord. Vi har en eller flere motorveje med plads mod os i hver kamp.

                          BK presser ganske lidt og fylder i det hele taget intet. Han er over the hill. Jebali fylder noget, og han viser vilje. Ros for det. Sabbi er grundlæggende overvurderet og fylder intet defensivt. Frø er dykket spillemæssigt, men scorer og laver assist. Det defensive arbejde er for dårligt, og attituden er også ved at gå mig på. Han er også grundlæggende fejlplaceret som noget, der minder om en angriber.

                          I første omgang kunne man ofte én af de offensive spillere og spille en regelret 4-3-3 med 3 egentlige centrale midtbanespillere.

                          Det er mig en gåde af de helt store, hvordan Alm kam vedblive med at stille så ubalanceret op. For hver anstændig kamp er der fem rædderlige.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                            Fuldstændig enig!


                            Vi mangler nogle ledere!
                            Enig med dig, men Alm må også påtage sig ansvaret. Det er ikke undtagelsen, men reglen at vi bliver udfordret i begge sider. Når Jørgen så aldrig er tæt på modstanderne så er det let at lave indlæg.
                            HC gør det udemærket næste skridt gor ham må være at komme ud med mere autoritet og gribe bolden.

                            Comment


                              Når nu Jebali og Kadrii ikke gider score...

                              Legende i svær OB-afsked: Fik vildt tilbud (bold.dk)

                              Velkommen hjem

                              Comment


                                Havde en god snak med min kammerat som har en agent ven. Ikke fordi han vidste noget specifik og jeg har heller ikke noget revolutionerende.
                                Men der er lagt op til et sindssygt aktivt transfervindue i Danmark. Der er aktivitet på højtryk i agentmiljøet(mere end normalt) og han nævnte OB som en af de 3-4 klubber som vil være mest fremme i skoene denne vinter.
                                Men som altid er der ingen garantier for noget lykkedes. Det er bare betryggende at vide og jeg glæder mig(crossing fingers)

                                Comment

                                Working...
                                X