Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nej Andreas… Stop . Jeg orker ikke skuffelsen.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
EA bekræfter at man er i kontakt med Eriksen(på sms)
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...de-sms-kontakt
Så sætter mit CE barometer op til 1%
Comment
-
Mere her
https://www.bt.dk/fodbold/ob-bejler-...de-sms-kontakt
Godt nok underligt at EA er så åbenmundet et par dage efter en sur Hemmingsen nægtede at svare på CE spørgsmål…
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMere her
https://www.bt.dk/fodbold/ob-bejler-...de-sms-kontakt
Godt nok underligt at EA er så åbenmundet et par dage efter en sur Hemmingsen nægtede at svare på CE spørgsmål…
Det er ikke en kritik af MH. Jeg er sikker på, han har mange kvaliteter, og han skulle jo være god i et omklædningsrum. Jeg håber, han finder en god rolle i klubben; det har han fortjent.
Men chefformat, det har han ikke. Og det er elendigt, at OBs ledelse ikke har handlet før, ligesom det er elendigt, at fx EA ikke håndterer medierne oftere. Han er jo dygtig til det. Man kan ikke lede en klub så lukket, som OB gør.
- Likes 2
Comment
-
Åh, jeg synes lidt for ofte Enrico udtalelser er klodsede og unødvendige. Vi er i kontakt med Christian pr sms, vi kan godt strække os og skulle han ikke ville spille, så finder vi bare et andet job.
Ro på. Det er vel ikke lige en eventuel kontrakt med en hjertesyg topspiller, der skal forhandles gennem pressen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægKan man lave en fund raiser ting og få fansene med?
Trøjer,Merch,sponsorer,tv penge osv osv. Det kan decideret bliv en overskudsforretning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror simplethen ikke på at økonomien bliver et problem hvis han bliver fritstillet i Inter. Og så kommer man helt sikkert til at kassen på hvis Eriksen kom.
Trøjer,Merch,sponsorer,tv penge osv osv. Det kan decideret bliv en overskudsforretning.
Tænkte mere på signalværdien både overfor Eriksen samt ledelsen om det her SKAL ske hvis muligheden er der og Eriksen har lyst selvfølgelig, som trods alt er det vigtigste
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Det er jeg helt enig i!
Tænkte mere på signalværdien både overfor Eriksen samt ledelsen om det her SKAL ske hvis muligheden er der og Eriksen har lyst selvfølgelig, som trods alt er det vigtigste
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægÅh, jeg synes lidt for ofte Enrico udtalelser er klodsede og unødvendige. Vi er i kontakt med Christian pr sms, vi kan godt strække os og skulle han ikke ville spille, så finder vi bare et andet job.
Ro på. Det er vel ikke lige en eventuel kontrakt med en hjertesyg topspiller, der skal forhandles gennem pressen?
Alle er selvfølgelig klar over det her er noget OB arbejder på. Andet ville jo være himmelråbende, da der helt mirakuløst er opstået en lille chance for at få en verdensstjerne til at spille for os.
Når den slags muligheder opstår, så skal man fandme også stramme sig an for at opsøge muligheden på så professionel vis som muligt. Det forsømmer man altså, for hvad skal Hemmingsen sige næste gang når han så spørges ind til Enricos pludselige indspark i hele polemikken. Hemmingsen er bestemt ikke uskyldig i at have fremstået omtåget engang imellem, men hans chef hjælper ham heller ikke på vej med at lave sådan et nummer her, to dage efter Hemmingsen har lukket i for at omtale spekulationerne.
- Likes 3
Comment
-
1) At MH bliver sur over spørgsmål vedrørende CE, dét er altså MHs problem. Det er mangel på format. Selvfølgelig spørges der ind til CE. Det er DKs største stjerne med en historie, alle kender, der træner ved OBs baner. Det skal man kunne rumme.
2) Måske EA svarer med lige lovligt mange ord, men klubben har netop været igennem en rædderlig sag med behandlingen af LH. Mon ikke man gør lidt ekstra for at vise åbenhed over for CE, som jo er akademi-legende i klubben. Jeg er med på, at EA til tider er til dem friske side i sine udmeldinger, men det tager jeg gerne i stedet for en ellers hermetisk lukket ledelse og vaghed og manglende format fra MH.
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg1) At MH bliver sur over spørgsmål vedrørende CE, dét er altså MHs problem. Det er mangel på format. Selvfølgelig spørges der ind til CE. Det er DKs største stjerne med en historie, alle kender, der træner ved OBs baner. Det skal man kunne rumme.
2) Måske EA svarer med lige lovligt mange ord, men klubben har netop været igennem en rædderlig sag med behandlingen af LH. Mon ikke man gør lidt ekstra for at vise åbenhed over for CE, som jo er akademi-legende i klubben. Jeg er med på, at EA til tider er til dem friske side i sine udmeldinger, men det tager jeg gerne i stedet for en ellers hermetisk lukket ledelse og vaghed og manglende format fra MH.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg1) At MH bliver sur over spørgsmål vedrørende CE, dét er altså MHs problem. Det er mangel på format. Selvfølgelig spørges der ind til CE. Det er DKs største stjerne med en historie, alle kender, der træner ved OBs baner. Det skal man kunne rumme.
Personligt er jeg mest til Hemmes udtalelse. Han behøver selvfølgelig ikke visse, men jeg synes det er på sin plads at afvise at udtale sig, så længe Eriksen endnu ikke har proklameret hverken et stop eller en fortsættelse af sin karriere. På den måde vil der være mest ro omkring Eriksens person. Nu risikere han at blive forfulgt at journalister, hver eneste gang han forvilder sig ned til bane 4 og det hele eksplodere jo fuldstændig, hvis han en dag også træner med os, for lige at prøve sig lidt mere af.
Forhåbentlig har de så fin en dialog med Eriksen at man har aftalt at de her er ok i deres lejr, for ellers forstår jeg sgu godt, hvis de bliver lidt trætte af os
- Likes 3
Comment
Comment