Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

    Han gjorde en fin figur mod FCM i pokalen i sin tid, men baseret på hvad jeg har læst herinde, er han ikke blevet anset som en stjerne i svøb. 7,5 million kroner - er det ikke bare at sælge?
    Så lige hvem hans agent er.... caféejeren/Dagens Mand

    football scouting and transfer ApS - Player agency - Player Agents | Transfermarkt
    Last edited by Online; 23-11-2021, 16:11.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

      Han gjorde en fin figur mod FCM i pokalen i sin tid, men baseret på hvad jeg har læst herinde, er han ikke blevet anset som en stjerne i svøb. 7,5 million kroner - er det ikke bare at sælge?
      Den er svær. Hvordan vil han spille, hvis vi får bedre spil og dermed mere spilleglæde og optimisme.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

        Den er svær. Hvordan vil han spille, hvis vi får bedre spil og dermed mere spilleglæde og optimisme.
        Måske bedre, det er ikke til at sige. Men 7,5 mio for en uprøvet spiller, hvis potentiale der øjensynligt har hersket tvivl om (selvom det blot kan have været skjult indtil nu), virker svært at sige nej til. Hvis han havde været et mere "åbenlyst"/anerkendt talent som Breum eller Østrøm, så ville jeg hælde mere til at takke nej til en øjeblikkelig gevinst og satse på, at 7,5 mio kan blive fordoblet om et års tid eller to. Men det er sidste ende op til knægten, hvad han vil. Jeg er glad på hans vegne, at han har vist sig frem i Asien, og har øget sine chancer for en langvarig professionel fodboldkarriere markant; hvad enten hos os eller i Fjernøsten. Hvor der er vilje, er der en vej. Når det er sagt, så er der alligevel brug for held - noget, som klubben kunne opsøge for de unge ved at give dem chancen, især på positioner som centerback, hvor kun Tverskov har (trods enkelte gigafejl) superliganiveau - eller bruge en ung frem for at sætte Kløve ned på venstre wingback (???). Tænk, hvis Khemdee ikke havde fået muligheden for at gøre en fin figur mod FCM...så havde vi næppe haft denne samtale, og knægten havde måske spillet seriebold på hyggeplan?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

          Han gjorde en fin figur mod FCM i pokalen i sin tid, men baseret på hvad jeg har læst herinde, er han ikke blevet anset som en stjerne i svøb. 7,5 million kroner - er det ikke bare at sælge?
          Du siger "Ja tak" og løber grinende hele vejen til banken. Jeg tvivler på han nogensinde får niveau til for alvor at blive Superligaspiller.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

            Han gjorde en fin figur mod FCM i pokalen i sin tid, men baseret på hvad jeg har læst herinde, er han ikke blevet anset som en stjerne i svøb. 7,5 million kroner - er det ikke bare at sælge?
            Jo klart. Ikke så meget pga af talent eller mangel på samme.
            men fordi at vi har at gøre med en spiller der aldrig vil få chancen, og aldrig få mulighed for at udvikle sig.

            Hvilken af vores forsvarsspillere ville vi ikke sælge for 7,5 mio kr.?

            Han fortjener en reel chance, og et eventyr.

            Jeg håber også der er nogen det kommer og "befrier" østrøm og vestergaard.

            Comment


              7,5 millioner - næppe. Den må FS altså have fået galt i halsen. Er det virkelig sandt, så skal han selvfølgelig skydes af sted hurtigere end Hemme kan sige top-6 og træn hårdt.

              Jeg noterer, at JK har cafémanden som agent. God dømmekraft er en mangelvare, desværre. Der burde være klarere og skrappere regulativer på agentområdet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Enig ligeover udover Mickelson, som jeg mener er et klassekøb på sigt
                Meget enig. Han bliver(er) klasse og bliver kun bedre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Den havde jeg ikke lige set komme....

                  Avis: Flere asiatiske klubber vil købe OB'er (bold.dk)
                  Sæææææææææælg

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Meget enig. Han bliver(er) klasse og bliver kun bedre
                    Der er helt sikkert håb om at han bliver god, kan selvfølgelig også være det taktiske der gør at han ligner en med placerings vanskeligheder nogle gange. Og så mangler opbakningen som det også nævnes fra Sabbi krydret med vores til tider skrækkelige midterforsvar
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Der er helt sikkert håb om at han bliver god, kan selvfølgelig også være det taktiske der gør at han ligner en med placerings vanskeligheder nogle gange. Og så mangler opbakningen som det også nævnes fra Sabbi krydret med vores til tider skrækkelige midterforsvar
                      Enig. I træningen op til sidste kamp var det taktiske oplæg at Nico skulle stå oppe omkring midterlinien når vi havde bolden. Det gik ikke så godt jo.
                      Så den ligger hos trænerteamet at han blev fanget højt enkelte gange. Ikke hos Nico

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Enig. I træningen op til sidste kamp var det taktiske oplæg at Nico skulle stå oppe omkring midterlinien når vi havde bolden. Det gik ikke så godt jo.
                        Så den ligger hos trænerteamet at han blev fanget højt enkelte gange. Ikke hos Nico
                        tænker at det er ofte, at Alm blive rundbarberet på taktikken.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Enig. I træningen op til sidste kamp var det taktiske oplæg at Nico skulle stå oppe omkring midterlinien når vi havde bolden. Det gik ikke så godt jo.
                          Så den ligger hos trænerteamet at han blev fanget højt enkelte gange. Ikke hos Nico
                          Men man kan også argumentere for, at man på trods af det taktiske oplæg selv skal have øje for at placere sig rigtigt.
                          Ikke at Nico allerede skal stemples som endnu en middelmådigt indkøb. Han skal bestemt have længere snor og der er masser af gode momenter i hans spil som ser lovende ud.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Khemdee på A-Landsholdet

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/khemde...s-a-landshold/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Men man kan også argumentere for, at man på trods af det taktiske oplæg selv skal have øje for at placere sig rigtigt.
                              Ikke at Nico allerede skal stemples som endnu en middelmådigt indkøb. Han skal bestemt have længere snor og der er masser af gode momenter i hans spil som ser lovende ud.
                              Man bliver automatisk også middelmådig hvis man er købt ind som offensiv back og så skal være opmærksom på ens midterforsvar ikke udstiller sig selv ved at være usandsynligt langsomme i både tanke og handling.
                              Jeg synes vi skal turde stå højt med vores backs, men det kalder også på to midtstoppere som kan tage duellerne i både fart og forudsigelighed. Alternativt og nok også det vi er konstrueret bedst til skal vi spille med tre nede bagved, men det tegner ikke til at være i sync med strategien.

                              Comment


                                Første opgave til Bjørn Wesstrøm, hent ham her til OB.
                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-i-cl-skoent/

                                Comment

                                Working...
                                X