Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg tør ikke håbe
    Har det på samme måde, meeeen....
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Har det på samme måde, meeeen....
      Nej Andreas… Stop . Jeg orker ikke skuffelsen..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Nej Andreas… Stop . Jeg orker ikke skuffelsen..
        O.k. ....... ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          EA bekræfter at man er i kontakt med Eriksen(på sms)

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...de-sms-kontakt

          Så sætter mit CE barometer op til 1%

          Comment


            Mere her

            https://www.bt.dk/fodbold/ob-bejler-...de-sms-kontakt

            Godt nok underligt at EA er så åbenmundet et par dage efter en sur Hemmingsen nægtede at svare på CE spørgsmål…

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Mere her

              https://www.bt.dk/fodbold/ob-bejler-...de-sms-kontakt

              Godt nok underligt at EA er så åbenmundet et par dage efter en sur Hemmingsen nægtede at svare på CE spørgsmål…
              MH mangler bare formatet til at være en klubs ansigt udadtil.

              Det er ikke en kritik af MH. Jeg er sikker på, han har mange kvaliteter, og han skulle jo være god i et omklædningsrum. Jeg håber, han finder en god rolle i klubben; det har han fortjent.

              Men chefformat, det har han ikke. Og det er elendigt, at OBs ledelse ikke har handlet før, ligesom det er elendigt, at fx EA ikke håndterer medierne oftere. Han er jo dygtig til det. Man kan ikke lede en klub så lukket, som OB gør.

              Comment


                Kan man lave en fund raiser ting og få fansene med?

                Comment


                  Åh, jeg synes lidt for ofte Enrico udtalelser er klodsede og unødvendige. Vi er i kontakt med Christian pr sms, vi kan godt strække os og skulle han ikke ville spille, så finder vi bare et andet job.

                  Ro på. Det er vel ikke lige en eventuel kontrakt med en hjertesyg topspiller, der skal forhandles gennem pressen?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                    Kan man lave en fund raiser ting og få fansene med?
                    Jeg tror simplethen ikke på at økonomien bliver et problem hvis han bliver fritstillet i Inter. Og så kommer man helt sikkert til at kassen på hvis Eriksen kom.
                    Trøjer,Merch,sponsorer,tv penge osv osv. Det kan decideret bliv en overskudsforretning.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg tror simplethen ikke på at økonomien bliver et problem hvis han bliver fritstillet i Inter. Og så kommer man helt sikkert til at kassen på hvis Eriksen kom.
                      Trøjer,Merch,sponsorer,tv penge osv osv. Det kan decideret bliv en overskudsforretning.
                      Det er jeg helt enig i!
                      Tænkte mere på signalværdien både overfor Eriksen samt ledelsen om det her SKAL ske hvis muligheden er der og Eriksen har lyst selvfølgelig, som trods alt er det vigtigste

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                        Det er jeg helt enig i!
                        Tænkte mere på signalværdien både overfor Eriksen samt ledelsen om det her SKAL ske hvis muligheden er der og Eriksen har lyst selvfølgelig, som trods alt er det vigtigste
                        Jeg skal nok åbne MobilePay appen og donere til puljen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Åh, jeg synes lidt for ofte Enrico udtalelser er klodsede og unødvendige. Vi er i kontakt med Christian pr sms, vi kan godt strække os og skulle han ikke ville spille, så finder vi bare et andet job.

                          Ro på. Det er vel ikke lige en eventuel kontrakt med en hjertesyg topspiller, der skal forhandles gennem pressen?
                          Synes heller ikke det virker spor professionelt at vores sportschef den ene dag lukker i for drøftelser om Eriksen og direktøreren to dage efter åbner op.
                          ​​​​​Alle er selvfølgelig klar over det her er noget OB arbejder på. Andet ville jo være himmelråbende, da der helt mirakuløst er opstået en lille chance for at få en verdensstjerne til at spille for os.
                          Når den slags muligheder opstår, så skal man fandme også stramme sig an for at opsøge muligheden på så professionel vis som muligt. Det forsømmer man altså, for hvad skal Hemmingsen sige næste gang når han så spørges ind til Enricos pludselige indspark i hele polemikken. Hemmingsen er bestemt ikke uskyldig i at have fremstået omtåget engang imellem, men hans chef hjælper ham heller ikke på vej med at lave sådan et nummer her, to dage efter Hemmingsen har lukket i for at omtale spekulationerne.

                          Comment


                            1) At MH bliver sur over spørgsmål vedrørende CE, dét er altså MHs problem. Det er mangel på format. Selvfølgelig spørges der ind til CE. Det er DKs største stjerne med en historie, alle kender, der træner ved OBs baner. Det skal man kunne rumme.

                            2) Måske EA svarer med lige lovligt mange ord, men klubben har netop været igennem en rædderlig sag med behandlingen af LH. Mon ikke man gør lidt ekstra for at vise åbenhed over for CE, som jo er akademi-legende i klubben. Jeg er med på, at EA til tider er til dem friske side i sine udmeldinger, men det tager jeg gerne i stedet for en ellers hermetisk lukket ledelse og vaghed og manglende format fra MH.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              1) At MH bliver sur over spørgsmål vedrørende CE, dét er altså MHs problem. Det er mangel på format. Selvfølgelig spørges der ind til CE. Det er DKs største stjerne med en historie, alle kender, der træner ved OBs baner. Det skal man kunne rumme.

                              2) Måske EA svarer med lige lovligt mange ord, men klubben har netop været igennem en rædderlig sag med behandlingen af LH. Mon ikke man gør lidt ekstra for at vise åbenhed over for CE, som jo er akademi-legende i klubben. Jeg er med på, at EA til tider er til dem friske side i sine udmeldinger, men det tager jeg gerne i stedet for en ellers hermetisk lukket ledelse og vaghed og manglende format fra MH.
                              Jeg har også svært ved at se noget problem med EA's udtalelser, udover at det selvfølgelig virker klodset og ukoordineret, at MH lukker i den ene dag og EA deler ud den næste. Men altså, det Enrico siger overrasker vel sådan cirka ingen - alle ved, at OB vil stå med åbne arme hvis Eriksen så meget som overvejer at kigge vores vej; alle ved, at OB ikke ville have råd til at købe ham fri fra Inter, hvis det var nødvendigt; alle ved, at hverken OB eller andre danske klubber ville kunne betale hans løn "på markedsvilkår"; og alle ved, at OB må være i en eller anden form for kontakt med CE, når nu han benytter klubbens baner. Der bliver hverken lagt pres på eller forhandlet med CE i de udtalelser, og de får ikke OB til at se dumme ud, når/hvis CE vælger en anden, større klub i stedet. OB ville snarere se rigtig skidt ud, hvis ikke man gjorde det tydeligt, at en mand som CE altid er velkommen i klubben, uanset omstændigheder og funktion.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                1) At MH bliver sur over spørgsmål vedrørende CE, dét er altså MHs problem. Det er mangel på format. Selvfølgelig spørges der ind til CE. Det er DKs største stjerne med en historie, alle kender, der træner ved OBs baner. Det skal man kunne rumme.

                                2) Måske EA svarer med lige lovligt mange ord, men klubben har netop været igennem en rædderlig sag med behandlingen af LH. Mon ikke man gør lidt ekstra for at vise åbenhed over for CE, som jo er akademi-legende i klubben. Jeg er med på, at EA til tider er til dem friske side i sine udmeldinger, men det tager jeg gerne i stedet for en ellers hermetisk lukket ledelse og vaghed og manglende format fra MH.
                                1) det kan da godt være det er MH som igen udtaler sig uheldigt, men det er jo ikke første gang og det er mig ubegribeligt man ikke klæder ham på til det mest åbenlyse spørgsmål. Man må sgu da formode CE har været diskuteret vidt og bredt. Hvorfor filan får man så ikke koordineret en enslydende kommunikation til omverdenen, så vi ikke fremstår så fjollet igen.

                                Personligt er jeg mest til Hemmes udtalelse. Han behøver selvfølgelig ikke visse, men jeg synes det er på sin plads at afvise at udtale sig, så længe Eriksen endnu ikke har proklameret hverken et stop eller en fortsættelse af sin karriere. På den måde vil der være mest ro omkring Eriksens person. Nu risikere han at blive forfulgt at journalister, hver eneste gang han forvilder sig ned til bane 4 og det hele eksplodere jo fuldstændig, hvis han en dag også træner med os, for lige at prøve sig lidt mere af.
                                ​​​​​​Forhåbentlig har de så fin en dialog med Eriksen at man har aftalt at de her er ok i deres lejr, for ellers forstår jeg sgu godt, hvis de bliver lidt trætte af os

                                Comment

                                Working...
                                X