Ud fra det jeg hører, så tror jeg ikke vi skal vente mange dage efter returkampen mod Randers, før at Henrik Hansen bliver offentliggjort som ny Sønderjyske træner.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægUd fra det jeg hører, så tror jeg ikke vi skal vente mange dage efter returkampen mod Randers, før at Henrik Hansen bliver offentliggjort som ny Sønderjyske træner.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ny-cheftraener
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Jeg har hørt det fra en som jeg ved har fingeren på pulsen og har smidt mig nogle lunser før, så det tror jeg ikke. Samme kilde kunne også fortælle, at Michelsen var den første der var i kikkerten, men at en sag tilbage fra hans første tid i klubben gjorde, at de ikke kan ansætte ham igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Håber de må slippe 500.000-1.000.000 for ham. De skal satme ikke have ham gratis
- Likes 1
Comment
-
Kadrii igen ude med bemærkninger om noget ikke er som det bør være:
Hvad OB skal gøre anderledes til foråret i forhold til efteråret for at rette op på skuffelserne er Kadrii tøvende med at svare på.
- Det er et stort spørgsmål at svare på i forhold til, hvad holdet skal ændre til foråret.
- Der er mange ting, og jeg ved ikke om det er det rigtige tidspunkt at tale om det nu, slutter Kadrii.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...n-er-top-seks/
Og Hemmingsen bliver igen vag og ukonkret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Tror faktisk det er fordi Hemmingsen ikke helt ved hvad der skal ske i forårs vinduet.
Det er jo en helt anden mand der skal styre det.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg opjusterer lige mit CE barometer til 0,5% efter at have hørt dagens SFÅ 500% stigning på 14 dage"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment