Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Fenger skal Iøvrigt nok få sin spilletid, kommer ind på 9'eren i stedet for Bashkim, i løbet af kampen, tror jeg.

    Comment


      #92
      Kan forestille mig at Frø og Jebali skifter pladser løbende i kampen

      Comment


        #93
        Hvordan ser det nye græstæppe ud - hvis nogen har haft mulighed for at smugkigge?

        Det er blevet vandet godt på det seneste!

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Kan forestille mig at Frø og Jebali skifter pladser løbende i kampen
          Ja det håber vi.
          ​​​​
          Så skal vi bare have Bashkim/Frø eller Jebali til at lave en Patrick Shick.

          ​​​​​​Så skal vi bare nogen dybdeløb fra Okosun ind i feltet hvor han trækker FCK forsvaret med sig ned samtidigt med at 9'eren eller 10'ern stopper sit indløb lige i starten af feltet modtager indlægget og hakker den i kassen.
          Last edited by Striwetforlivet!; 31-07-2021, 14:03.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af JFK Se indlæg
            Kan det passe man ikke kan få 4 pladser ved siden af hinanden… :-/ hvad hvis man køber på stadion der plejer jo ikke at være udsolgt….
            Der er åbnet op for ekstra pladser så i kan booke på nedre C11 og på 3F tribunen nu
            Så set i gang ingen undskyldninger nu

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Hvordan ser det nye græstæppe ud - hvis nogen har haft mulighed for at smugkigge?

              Det er blevet vandet godt på det seneste!
              Ja jeg så det idag. Det står knivskarpt

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Der er åbnet op for ekstra pladser så i kan booke på nedre C11 og på 3F tribunen nu
                Så set i gang ingen undskyldninger nu
                Er bestilt… Tak for tippet..!

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af JFK Se indlæg

                  Er bestilt… Tak for tippet..!
                  Fedt. Vi har brug for alle mand. Glæd jer til i morgen. Mange spændende tiltag og ny indløbsmusik

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Jeg glæder mig til at se Frø fra start. Han gjorde det jo hæderligt mod FCK sidst - host, host. Fenger på kanten har været godt for presspillet, mindre godt for flowet med bold. Dejligt, at der er mange muligheder, og Fenger bliver en god mand at sætte ind senere.

                    Interessant, at Okosun står foran Kløve. Ligeledes at RL fortsat er fortrængt til bænken. Uagtet - det er et tab at skulle undvære Aron. Vildt, som han er vokset, og fuldstændig håbløst, at han blev brugt som kant i sin tid.
                    Det er noget rigtigt lort at undvære Aron. Men han har ikke trænet i 3 dage nu overhovedet og kan godt frygte han er ude i længere tid. Jeg så ham i Ådalen igår hvor han gik almindeligt. Men der må være noget. Lysken har tit drillet
                    Jeg tror Alm ser Okosun som afløser for Aron og Kløve istedet for JJ. At det er det bedste midtbane mix. Men det bliver helt sikkert med lange bolde op på Okoson/Jebali og så i duel fra start. Der blev også øvet og instrueret i presspillet idag

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Hvordan ser det nye græstæppe ud - hvis nogen har haft mulighed for at smugkigge?

                      Det er blevet vandet godt på det seneste!
                      Kommer lige fra stadion. Den er rigtig fint. Ville helst spille med i morgen på sådan et tæppe. ;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Jeg glæder mig til at se Frø fra start. Han gjorde det jo hæderligt mod FCK sidst - host, host. Fenger på kanten har været godt for presspillet, mindre godt for flowet med bold. Dejligt, at der er mange muligheder, og Fenger bliver en god mand at sætte ind senere.

                        Interessant, at Okosun står foran Kløve. Ligeledes at RL fortsat er fortrængt til bænken. Uagtet - det er et tab at skulle undvære Aron. Vildt, som han er vokset, og fuldstændig håbløst, at han blev brugt som kant i sin tid.
                        Det er måske fordi Okosun kan bruges bedre som opspilstation. Og han supplerer måske bedre med JJ. Med Aron som er en fysisk stærk midtbanekriger havde JJ den perfekte makker. Og Okosuns spidskompetencer kommer vel tættere til Aron end Kløves.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Pis hvis Aron ikke er klar. Han ville have været ekstremt vigtig i præcis sådan en kamp. Jeg forstår ikke Okosun, og upopulær mening: Østrøm har ikke holdt niveau og der kan jeg godt være nervøs for FCK’s stress spil.

                          Max skal nok komme ind og Frø kan være en nøgle til at trække tempoet lidt ned, når det er nødvendigt.

                          Comment


                            Grytebust kommer ikke på besøg i morgen:
                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ytebust-mod-ob
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Grytebust kommer ikke på besøg i morgen:
                              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ytebust-mod-ob
                              Det tænker jeg ikke er den store overraskelse, de starter jo nok med Grabara, han har heldigvis en tendens til at droppe, eller ihvertfald se rigtigt skidt ud, to - tre gange i løbet af en halvsæson, det må han gerne gøre imorgen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det er noget rigtigt lort at undvære Aron. Men han har ikke trænet i 3 dage nu overhovedet og kan godt frygte han er ude i længere tid. Jeg så ham i Ådalen igår hvor han gik almindeligt. Men der må være noget. Lysken har tit drillet
                                Jeg tror Alm ser Okosun som afløser for Aron og Kløve istedet for JJ. At det er det bedste midtbane mix. Men det bliver helt sikkert med lange bolde op på Okoson/Jebali og så i duel fra start. Der blev også øvet og instrueret i presspillet idag
                                Hidtil har et af Okosuns problemer været, at det er svært at spille både 6’er og deltage i offensive hovedstødsdueller og være opspilsstation. Tror også det bliver svært i morgen.

                                Comment

                                Working...
                                X