Fenger skal Iøvrigt nok få sin spilletid, kommer ind på 9'eren i stedet for Bashkim, i løbet af kampen, tror jeg.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - FCK
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægKan forestille mig at Frø og Jebali skifter pladser løbende i kampen
Så skal vi bare have Bashkim/Frø eller Jebali til at lave en Patrick Shick.
Så skal vi bare nogen dybdeløb fra Okosun ind i feltet hvor han trækker FCK forsvaret med sig ned samtidigt med at 9'eren eller 10'ern stopper sit indløb lige i starten af feltet modtager indlægget og hakker den i kassen.Last edited by Striwetforlivet!; 31-07-2021, 14:03.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JFK Se indlægKan det passe man ikke kan få 4 pladser ved siden af hinanden… :-/ hvad hvis man køber på stadion der plejer jo ikke at være udsolgt….
Så set i gang ingen undskyldninger nu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg glæder mig til at se Frø fra start. Han gjorde det jo hæderligt mod FCK sidst - host, host. Fenger på kanten har været godt for presspillet, mindre godt for flowet med bold. Dejligt, at der er mange muligheder, og Fenger bliver en god mand at sætte ind senere.
Interessant, at Okosun står foran Kløve. Ligeledes at RL fortsat er fortrængt til bænken. Uagtet - det er et tab at skulle undvære Aron. Vildt, som han er vokset, og fuldstændig håbløst, at han blev brugt som kant i sin tid.
Jeg tror Alm ser Okosun som afløser for Aron og Kløve istedet for JJ. At det er det bedste midtbane mix. Men det bliver helt sikkert med lange bolde op på Okoson/Jebali og så i duel fra start. Der blev også øvet og instrueret i presspillet idag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægHvordan ser det nye græstæppe ud - hvis nogen har haft mulighed for at smugkigge?
Det er blevet vandet godt på det seneste!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg glæder mig til at se Frø fra start. Han gjorde det jo hæderligt mod FCK sidst - host, host. Fenger på kanten har været godt for presspillet, mindre godt for flowet med bold. Dejligt, at der er mange muligheder, og Fenger bliver en god mand at sætte ind senere.
Interessant, at Okosun står foran Kløve. Ligeledes at RL fortsat er fortrængt til bænken. Uagtet - det er et tab at skulle undvære Aron. Vildt, som han er vokset, og fuldstændig håbløst, at han blev brugt som kant i sin tid."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Pis hvis Aron ikke er klar. Han ville have været ekstremt vigtig i præcis sådan en kamp. Jeg forstår ikke Okosun, og upopulær mening: Østrøm har ikke holdt niveau og der kan jeg godt være nervøs for FCK’s stress spil.
Max skal nok komme ind og Frø kan være en nøgle til at trække tempoet lidt ned, når det er nødvendigt.
Comment
-
Grytebust kommer ikke på besøg i morgen:
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ytebust-mod-ob"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægGrytebust kommer ikke på besøg i morgen:
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ytebust-mod-ob
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det er noget rigtigt lort at undvære Aron. Men han har ikke trænet i 3 dage nu overhovedet og kan godt frygte han er ude i længere tid. Jeg så ham i Ådalen igår hvor han gik almindeligt. Men der må være noget. Lysken har tit drillet
Jeg tror Alm ser Okosun som afløser for Aron og Kløve istedet for JJ. At det er det bedste midtbane mix. Men det bliver helt sikkert med lange bolde op på Okoson/Jebali og så i duel fra start. Der blev også øvet og instrueret i presspillet idag
Comment
Comment