Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB - FCK

    Jeg glæder mig til at se matchuppet næste søndag.

    Hvordan står FCK efter miseren mod Silkeborg? Kommende blæsende ud?

    Silkeborgs succes var, at turde spille bolden ud, og da det lykkedes nok gange tog det luften ud af FCKs pres, så FCK blev enormt passive. Men vi har virket meget afklarede med ikke af ville spille den ud.

    Samtidig virker FCK lette at stresse i bagkæden. Mod FCM pressede vi højt og mod Randers stod vi lavere. Hvad gør vi denne gang?

    #2
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg glæder mig til at se matchuppet næste søndag.

    Hvordan står FCK efter miseren mod Silkeborg? Kommende blæsende ud?

    Silkeborgs succes var, at turde spille bolden ud, og da det lykkedes nok gange tog det luften ud af FCKs pres, så FCK blev enormt passive. Men vi har virket meget afklarede med ikke af ville spille den ud.

    Samtidig virker FCK lette at stresse i bagkæden. Mod FCM pressede vi højt og mod Randers stod vi lavere. Hvad gør vi denne gang?

    Det bliver vildt spændede hvad vi gør ja. Spørgsmål er, om vi har kvalitet nok på bolden til, at vi skal spille os ud af det som Silkeborg gjorde. Kan hurtigt blive en farlig øvelse hvertfald. Jeg håber hvertfald vi presser højt. Første hjemmekamp og forhåbenligt mange på lægterne, den skal bare have fuld smadre :)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg


      Det bliver vildt spændede hvad vi gør ja. Spørgsmål er, om vi har kvalitet nok på bolden til, at vi skal spille os ud af det som Silkeborg gjorde. Kan hurtigt blive en farlig øvelse hvertfald. Jeg håber hvertfald vi presser højt. Første hjemmekamp og forhåbenligt mange på lægterne, den skal bare have fuld smadre :)
      Indtil videre er det et skuffende billet salg af hvad jeg kan se. Det skal godt nok gå stærkt hvis vi skal nå 10.000 på lægterne

      FYI så er det udvidede udebane afsnit mod BIF allerede udsolgt. Så de bliver nok 2000-3000

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Indtil videre er det et skuffende billet salg af hvad jeg kan se. Det skal godt nok gå stærkt hvis vi skal nå 10.000 på lægterne

        FYI så er det udvidede udebane afsnit mod BIF allerede udsolgt. Så de bliver nok 2000-3000
        Hvor finder man det foreløbige billetsalg henne

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Hvor finder man det foreløbige billetsalg henne
          Here u go

          https://ob.eventii.dk/?queueittoken=...b41489bb618964

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Indtil videre er det et skuffende billet salg af hvad jeg kan se. Det skal godt nok gå stærkt hvis vi skal nå 10.000 på lægterne

            FYI så er det udvidede udebane afsnit mod BIF allerede udsolgt. Så de bliver nok 2000-3000
            Okay. Fynboer kan være sløve i optrækket, lad os håbe på en god slutspurt! Holder har hvertfald fortjent støtten efter en overraskende god start.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

              Okay. Fynboer kan være sløve i optrækket, lad os håbe på en god slutspurt! Holder har hvertfald fortjent støtten efter en overraskende god start.
              Har hørt et eller andet om der måske kommer en march fra Mosen af, ud til NEP

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Takker AA

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Har hørt et eller andet om der måske kommer en march fra Mosen af, ud til NEP
                  I min verden er det ikke NEP, men Odense Stadion

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Har hørt et eller andet om der måske kommer en march fra Mosen af, ud til NEP
                    Det gør der også. Den uofficielle scene vender tilbage på tribunen som stemningsskabere igen :)

                    Comment


                      #11
                      FCK skal presses højt.

                      Og så skal den unævnelige i baglommen, alt offensivt kommer derfra.

                      Det er virkelig et dilemma for mig at jeg gerne vil have frø ind som 10'er. Både fordi vi mangler en playmaker hvis JJ går i stykker. Men også fordi han er en Brøndby dreng og det er bare godt at have de spillere mod et hold som FCK.

                      På den anden side så har jeg set 2 kampe med FCK nye georgier som central forsvarer, i den første skulle han have været udvist og fik også tiltaget sig et dumt gult kort i går og der kan jeg rent faktisk godt se Jebali gøre naller over for ham der, fordi han virker til at være en simpel dørmand der ikke har den store fodboldbegavelse, vi kunne godt trække et gult på ham inden for de første 10 minutter. Jebali skal bare vende af på ham, men altså Frø er jo også en teknisk begavelse.

                      FCKs hold mangler stadig fart og ser ud til at have et problem med deres kultur på holdet.

                      Tilgengæld kan jeg godt se dem spille for Thorups overlevelse som superliga træner og hive et eller andet individuelt op.

                      ​​​



                      ​​​​
                      ​​​​​

                      Comment


                        #12
                        Og så er det vigtigt at vi fra lægterne for vist især vores talenter, Fenger, Østrøm, Frø etc. At vi er så fucking vilde med dem når de render på banen. Der har været noget i kommentarsporwt især i forhold til østrøm. Det skal der bare drives en pæl igennem.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Og så er det vigtigt at vi fra lægterne for vist især vores talenter, Fenger, Østrøm, Frø etc. At vi er så fucking vilde med dem når de render på banen. Der har været noget i kommentarsporwt især i forhold til østrøm. Det skal der bare drives en pæl igennem.
                          Fint, selvfølgelig skal vi støtte dem, men så skal der altså også leveres på et mere konstant niveau.

                          Syntes mere eller mindre alle tre faldt igennem i Randers. Der skal være plads til udfald, men på et tidspunkt kan "talent-prædikatet" ikke bruges mere. Her tænker jeg specielt på Frøkjær, som har svært ved at gribe de chancer han får (det kan godt være, at han ikke spiller favoritpladsen, men bare han viste lidt mere gejst, så kan jeg godt leve med lidt skæverter).
                          Last edited by Online; 26-07-2021, 13:10.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Fint, selvfølgelig skal vi støtte dem, men så skal der altså også leveres på et mere konstant niveau.

                            Syntes mere eller mindre alle tre faldt mere eller mindre igennem i Randers. Der skal være plads til udfald, men på et tidspunkt kan "talent-prædikatet" ikke bruges mere. Her tænker jeg specielt på Frøkjær, som har svært ved at gribe de chancer han får (det kan godt være, at han ikke spiller favoritpladsen, men bare han viste lidt mere gejst, så kan jeg godt leve med lidt skæverter).
                            Det gjorde også mig ked af det at se Frøkjær igår. Man kan ikke engang sige arbejdsbetingelserne var svære. Randers var slidte i den sidste del af kampen og her skulle han have vist mere pågåenhed og vist lidt mere aggressivitet. Lieder f.eks. Kommer ind og får måske heller ikke så meget ud af det, men han giver den fuld gas og arbejder så meget han nu kan og skaber lidt kaos hos et træt Randers-hold. Havde Frø bare vist halvdelen af den vilje, så havde jeg også set mere igennem fingrene med han ikke lykkedes med sine finurligheder, men når han ligner en, som synes verden er imod ham, så virker han sgu lidt forkælet når Alm faktisk lige forære ham 45 min han ikke behøvede, da han ligeså godt kunne have valgt en spiller som Lieder.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Fint, selvfølgelig skal vi støtte dem, men så skal der altså også leveres på et mere konstant niveau.

                              Syntes mere eller mindre alle tre faldt mere eller mindre igennem i Randers. Der skal være plads til udfald, men på et tidspunkt kan "talent-prædikatet" ikke bruges mere. Her tænker jeg specielt på Frøkjær, som har svært ved at gribe de chancer han får (det kan godt være, at han ikke spiller favoritpladsen, men bare han viste lidt mere gejst, så kan jeg godt leve med lidt skæverter).
                              18-årige leverer ikke på et konstant niveau, meget få af dem gør ihvertfald. Og så spillede han altså heller ikke så dårligt som folk gerne vil gøre det til. Der er en tendens til at folk lidt hopper med på vognen, jeg så også kampen igår mellem FCK og Silkeborg hvor FCK tilhængere buher deres unge spillere og det stritter i hver eneste fiber i min krop når jeg hører på det der, rædselsfuldt at holde så unge spillere ansvarlige fordi ens etablerede spillere spiller som en pose nødder.

                              Jeg mener ikke at man som talent skal være hævet over kritik, jeg havde den selv da OC stod sin første kamp på Odense stadion og gav sig til at høvle bolden ud over sidelinjen ved hvert eneste udspark og det er en kritik man stadig læser, problemet er bare at det faktisk ikke er sådan længere, OC har efterhånden nogen ret gode udspark.

                              ​​​​​​Man skal nok overveje om kritikken er berettiget og om den er konstruktiv.

                              I forhold til Frø så mener jeg at han skal have chancen på den 10'er. Både fordi vi mangler en playmaker, når og hvis, JJ går i stykker og vi har ikke en kofoed eller andet der kan spille en regista, måske Robin Ø på sigt, hmm. Men også fordi at man er nød til at spille kontinuerligt for at blive god, det er derfor vi spiller med de her unge mennesker det er jo for at gøre dem bedre.

                              ​​​​​






                              ​​​


                              Comment

                              Working...
                              X