Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Udelukker det ene automatisk det andet i din bog?
    Øøøhhh, det tror jeg ikke jeg har sagt

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Synes du Max har fået lang snor og ikke leveret?

      Synes Max er en af dem i alle kampe han er med i kan være sin indsats bekendt.
      Jeg tror FRØ er ude af holdet nu fordi han ikke leverer som AA vil have det, og derfor er han fortjent på bænken.
      Ja, det har han og blev også hurtigt taget ud i sidste kamp. Han har bestemt potentiale og skal være i front, men jeg taler om at stille med det bedste hold !

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Ja, det har han og blev også hurtigt taget ud i sidste kamp. Han har bestemt potentiale og skal være i front, men jeg taler om at stille med det bedste hold !
        Men 1,5 kampe under en ny træner i er mine øjne ikke lang snor.
        Og han blev taget ud fordi Randers lukkede ham ned, men det hjalp jo ikke med ham der kom ind, han var om muligt mere usynlig.

        Comment


          #49
          Jeg har en billet jeg ikke skal bruge. Er til RMN tribunen
          "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
            Jeg har en billet jeg ikke skal bruge. Er til RMN tribunen
            Vil jeg gerne have. Skriv pb eller over min twitter (Jeppe Toje)
            siden 1887

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

              Vil jeg gerne have. Skriv pb eller over min twitter (Jeppe Toje)
              Den får du.
              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Øøøhhh, det tror jeg ikke jeg har sagt
                Næ det gør du vel egentlig ikke.
                Men for mig handler det også og at give de unge flere chancer og at udvikle dem og så tager jeg gerne de ringe og svingende præstationer som følger med.
                Uden udvikling af vores unge vil vi hverken hente bedre salg eller resultater end vi har set de sidste 10 sæsoner hvor der har været satset entydigt på spillere som Drachmann , Kløve og mange andre middelmådige spillere som hverken har kunnet udvikle sig selv så de kunne sælges og generere penge i kassen eller udvikle resultater så vi kunne nå målsætningen.

                Det er jo ikke tilfældigt at der ikke er udviklet en eneste markspiller i OB med Superliga top 6 kvalitet siden Falk udover tildels JJ.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #53
                  Men der er stadig nogle ting jeg ikke helt forstår angående vores offensiv. Sabbi på kanten giver perfekt mening, Jebali som offesivt midt giver også god mening. Men Max på kanten og så Kadrii på toppen forstår jeg ikke noget af. Kadrii er bestemt en glimrende angriber, men han er da en bedre fløj end Max er og Max har bestemt været bedst som gammeldags angriber. Jeg forstår ikke hvorfor Kadrii skal være spydspidsen. Max er en god blandning, fysik, teknik og ok fart. Som jeg ser det, kan han ikke rigtig bruge sine styrker på den fløj. Der kan Kadrii bedre begå sig, og som jeg ser det er det jo ikke en gammeldags fløj rolle, men mere en moderne offensiv fløj. Der kan Kadrii da være rigtig god, noget man glemmer lidt er jo at Kadrii faktisk har en rigtig god indlægs fod.

                  Max

                  Kadrii - Jebali - Sabbi

                  JJ - Aron

                  Jørgen - Tver - KL - Ryan

                  Altså er det bare mig, eller giver dette ikke bedre mening? Man kan jo sagtens skifte under kampen osv. Men det er bare ikke mit indtryk, at det er sket de to første kampe.
                  Last edited by El New York; 28-07-2021, 20:02.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Men der er stadig nogle ting jeg ikke helt forstår angående vores offensiv. Sabbi på kanten giver perfekt mening, Jebali som offesivt midt giver også god mening. Men Max på kanten og så Kadrii på toppen forstår jeg ikke noget af. Kadrii er bestemt en glimrende angriber, men han er da en bedre fløj end Max er og Max har bestemt været bedst som gammeldags angriber. Jeg forstår ikke hvorfor Kadrii skal være spydspidsen. Max er en god blandning, fysik, teknik og ok fart. Som jeg ser det, kan han ikke rigtig bruge sine styrker på den fløj. Der kan Kadrii bedre begå sig, og som jeg ser det er det jo ikke en gammeldags fløj rolle, men mere en moderne offensiv fløj. Der kan Kadrii da være rigtig god, noget man glemmer lidt er jo at Kadrii faktisk har en rigtig god indlægs fod.

                    Max

                    Kadrii - Jebali - Sabbi

                    JJ - Aron

                    Jørgen - Tver - KL - Ryan

                    Altså er det bare mig, eller giver dette ikke bedre mening? Man kan jo sagtens skifte under kampen osv. Men det er bare ikke mit indtryk, at det er sket de to første kampe.
                    Er ikke uenig men Kadrii er bare den koldeste og det skal bruges i feltet ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Men der er stadig nogle ting jeg ikke helt forstår angående vores offensiv. Sabbi på kanten giver perfekt mening, Jebali som offesivt midt giver også god mening. Men Max på kanten og så Kadrii på toppen forstår jeg ikke noget af. Kadrii er bestemt en glimrende angriber, men han er da en bedre fløj end Max er og Max har bestemt været bedst som gammeldags angriber. Jeg forstår ikke hvorfor Kadrii skal være spydspidsen. Max er en god blandning, fysik, teknik og ok fart. Som jeg ser det, kan han ikke rigtig bruge sine styrker på den fløj. Der kan Kadrii bedre begå sig, og som jeg ser det er det jo ikke en gammeldags fløj rolle, men mere en moderne offensiv fløj. Der kan Kadrii da være rigtig god, noget man glemmer lidt er jo at Kadrii faktisk har en rigtig god indlægs fod.

                      Max

                      Kadrii - Jebali - Sabbi

                      JJ - Aron

                      Jørgen - Tver - KL - Ryan

                      Altså er det bare mig, eller giver dette ikke bedre mening? Man kan jo sagtens skifte under kampen osv. Men det er bare ikke mit indtryk, at det er sket de to første kampe.
                      Jeg er ikke uenig i Max nok er bedst som spids og Kadrii er en udmærket kant. Der er bare det vedr. vores system at der kræves et kæmpe løbearbejde af vores kanter defensivt også. Her har Max forcen at han kan løbe solen sort. Skulle Kadrii lave det samme arbejde er jeg sikker på han dels ikke kunne holde 90 min i en kamp og dels ville have for mange perioder for langt fra modstanderens felt, hvor han bare med afstand er vores farligste spiller. Jeg ser heller ikke Kadrii med samme antrit som i sin første periode i OB, hvor han var udpræget kant. Skulle Kadrii spille er andet sted synes jeg det skulle være på 10'eren. Får offensiven en lille krise undervejs kunne jeg godt se Jebali på en kant med Fenger på toppen, hvor de måske vekslede lidt imellem kanten og spidsangriberpladsen, så jebali ikke skulle tage alle de defensive løb. Det ville nok bare lige kræve lidt træning at få koordineret.
                      ​​​​​

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Men der er stadig nogle ting jeg ikke helt forstår angående vores offensiv. Sabbi på kanten giver perfekt mening, Jebali som offesivt midt giver også god mening. Men Max på kanten og så Kadrii på toppen forstår jeg ikke noget af. Kadrii er bestemt en glimrende angriber, men han er da en bedre fløj end Max er og Max har bestemt været bedst som gammeldags angriber. Jeg forstår ikke hvorfor Kadrii skal være spydspidsen. Max er en god blandning, fysik, teknik og ok fart. Som jeg ser det, kan han ikke rigtig bruge sine styrker på den fløj. Der kan Kadrii bedre begå sig, og som jeg ser det er det jo ikke en gammeldags fløj rolle, men mere en moderne offensiv fløj. Der kan Kadrii da være rigtig god, noget man glemmer lidt er jo at Kadrii faktisk har en rigtig god indlægs fod.

                        Max

                        Kadrii - Jebali - Sabbi

                        JJ - Aron

                        Jørgen - Tver - KL - Ryan

                        Altså er det bare mig, eller giver dette ikke bedre mening? Man kan jo sagtens skifte under kampen osv. Men det er bare ikke mit indtryk, at det er sket de to første kampe.
                        Kadrii er med længder den bedste 9'er vi har og er i top 5 over de bedste 9'ere i hele ligaen. Fenger skal nok få nogen kampe på toppen. Men jeg håber godt nok ikke det bliver fordi Kadrii er skated, for så har vi virkeligt et problem.

                        Jeg undrer mig tilgengæld, i forhold til offensiven, hvad ideen er med vores backs, er tanken at de skal trække op omkring midterlinjen når vi angriber og agere spilstationer?

                        Det giver jo ikke meget mening at have backs der løber mod baglinjen og smækker indlæg ind, når vi har de 9'ere vi har.

                        ​​​

                        Comment


                          #57
                          Søndag hyldes U15- mesterholdet:
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u15-me...s-paa-soendag/
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            Succes til FCK og A rækken fik kun en halvleg så de er nok ikke så trætte som man kunne håbe … selvom der er lang vej hjem ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Succes til FCK og A rækken fik kun en halvleg så de er nok ikke så trætte som man kunne håbe … selvom der er lang vej hjem ..
                              Ja jeg ved ikke helt om det er godt eller skidt for os. Nu er de ikke pisket til sejr på samme måde i Odense og kommer nok ikke med samme intensitet.

                              Tilgengæld for de nok tanket lidt selvtillid.

                              Jeg har dem desværre som små favoritter, men spiller vi op til vores bedste så kan vi godt slå dem.

                              AGF ser tilgengæld ud til at være på vej til sit gamle selv.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

                                Det gør der også. Den uofficielle scene vender tilbage på tribunen som stemningsskabere igen :)
                                ja sammen med De Stribede, det skal nok blive godt

                                Comment

                                Working...
                                X