Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Totalsmadret? Han har nået langt mere end de fleste danske, professionelle fodboldspillere.

    Det er altså en kende morsomt at se hr og fru fodboldfan udtale sig i disse vendinger.

    Om han er gift i et omklædningsrum ved jeg intet om. Det gør du næppe heller.
    Manden var hypet til at være "the next big thing" i Christian Eriksen klassen og nu kan han ikke engang komme på holdet i FCK, så ja det må man sige at det er ikke et talent der er blevet forvaltet særligt godt, ihvertfald indtil videre.

    Nu skrev jeg "tror" og ikke ved, det står jeg tilgengæld ved.

    Og jeg skal gerne medgive at jeg ikke kan fordrage hverken Victor Fischer eller FCK. På trods af at han da bestemt er retorisk begavet.

    ​​​​​

    ​​​

    ​​​​​

    Comment


      #77
      Denne glæder jeg mig godt nok til

      https://www.instagram.com/p/CR8t6GcqnF0/

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Denne glæder jeg mig godt nok til

        https://www.instagram.com/p/CR8t6GcqnF0/
        Det samme her...

        Skal man selv hente den eller bliver den leveret ? !

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Det samme her...

          Skal man selv hente den eller bliver den leveret ? !
          Mon ikke du selv skal stå i kø for sådan en fætter

          Comment


            #80
            Max Fenger ser frem til kampen mod FCK, som er den første han spiller for OB, hvor der for alvor kan være fyldt op på lægterne.

            Fenger: Ser frem til mange folk på lægterne - OBstruktion

            Comment


              #81
              Beklager lidt off-topic, men det er først nu jeg ser FCKs nye trøje. Plastik klubben har alle dage haft en kedelig trøje, men gal hvor ser det gyseligt ud med unibet i stedet for Carlsberg Moderne fodbold tager godt nok ikke meget hensyn til det æstetiske. Spændende om de også ender med grønne klapstole i parken, så græder jeg simpelthen af grin.

              Comment


                #82
                Jeg ved ikke lige hvad der er sket idag men pt er vi ca 250 billetter fra at have udsolgt samt ca 400 billetter på udebane afsnittet.
                Tænker der er røget en del billetter ud gratis som ikke vil blive brugt..
                Men det er stadig pænt imponerende mm man har fiflet lidt for at fortælle den gode overskrift i løbet af weekenden. Det får vi jo at se søndag. Men vi bliver nok et sted mellem 10.000-12.000

                Comment


                  #83
                  Hvis vi bliver omkring 12000.
                  og vinder. Bliver der udsolgt mod Brøndby. Kunne være så lækkert

                  Comment


                    #84
                    Start 11 i morgen bliver

                    Oliver Christensen
                    Østrøm KL AJA Skjelvik
                    Okosun JJ
                    Sabbi Jebali Frø
                    Kadrii

                    Comment


                      #85
                      Kan det passe man ikke kan få 4 pladser ved siden af hinanden… :-/ hvad hvis man køber på stadion der plejer jo ikke at være udsolgt….

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af JFK Se indlæg
                        Kan det passe man ikke kan få 4 pladser ved siden af hinanden… :-/ hvad hvis man køber på stadion der plejer jo ikke at være udsolgt….
                        Jeg tror, at det er en af de dage. Jeg har allerede bestilt pladser til de næste hjemmekampe. Hvis OB vinder mod FCK, så bliver der (også)udsolgt mod Brøndby

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af JFK Se indlæg
                          Kan det passe man ikke kan få 4 pladser ved siden af hinanden… :-/ hvad hvis man køber på stadion der plejer jo ikke at være udsolgt….
                          Måske yderst til højre på RMN?

                          edit: Har lige tjekket. Det er korrekt. Der er kun enkelte billetter spredt over det hele
                          Last edited by fmprOB; 31-07-2021, 11:22.

                          Comment


                            #88
                            Vi må blive hjemme… men lækkert hvis der bliver fyldt op

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Start 11 i morgen bliver

                              Oliver Christensen
                              Østrøm KL AJA Skjelvik
                              Okosun JJ
                              Sabbi Jebali Frø
                              Kadrii
                              Jeg glæder mig til at se Frø fra start. Han gjorde det jo hæderligt mod FCK sidst - host, host. Fenger på kanten har været godt for presspillet, mindre godt for flowet med bold. Dejligt, at der er mange muligheder, og Fenger bliver en god mand at sætte ind senere.

                              Interessant, at Okosun står foran Kløve. Ligeledes at RL fortsat er fortrængt til bænken. Uagtet - det er et tab at skulle undvære Aron. Vildt, som han er vokset, og fuldstændig håbløst, at han blev brugt som kant i sin tid.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Start 11 i morgen bliver

                                Oliver Christensen
                                Østrøm KL AJA Skjelvik
                                Okosun JJ
                                Sabbi Jebali Frø
                                Kadrii
                                Klogt at sætte KL over på højre stopper pladsen, jeg tror det kommer til at gøre noget godt for kommunikationen mellem Østrøm og forsvarskæden.

                                Okosun giver os noget tyngde i feltet, jeg ved ikke om det er nok, Nelsson er tilbage for FCK og han er stærk i luften, og så er det et problem for os at han næsten konsekvent trækker forsvarslinjen ned. Okosun giver os også meget i hovesstødsduellerne på midtbanen, han har vundet, i denne og de to foregående sæsoner cirka 70 procent af sine hovesstødsdueller, så må vi se om han kan agere bodyguard for JJ, hvis ikke Østrøms rolle bliver at assistere med det fra back positionen.

                                Jeg er 100 procent sikker på at Frø nok skal levere en koncentreret indsats, lidt ærgerligt at han skal spille fløj han er jo 10'er. Kom så Mads for satan!!

                                Min største bekymring er AJA, han er altså ikke den mest duelstærke stopper jeg nogensinde har set.

                                ​​​​​​​Håber på en rolig, koncentreret og stolt indsats.

                                Comment

                                Working...
                                X