Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

    Det gør der også. Den uofficielle scene vender tilbage på tribunen som stemningsskabere igen :)
    Hvem skal være Capo? Jesper?

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg

      ja sammen med De Stribede, det skal nok blive godt
      Håber på et godt samarbejde. Så er der meget at bygge på. Der skal være plads til alle, og der er brug for alles stemmer på tribunen.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Hvem skal være Capo? Jesper?
        Det ved jeg ikke :)

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Ja jeg ved ikke helt om det er godt eller skidt for os. Nu er de ikke pisket til sejr på samme måde i Odense og kommer nok ikke med samme intensitet.

          Tilgengæld for de nok tanket lidt selvtillid.

          Jeg har dem desværre som små favoritter, men spiller vi op til vores bedste så kan vi godt slå dem.

          AGF ser tilgengæld ud til at være på vej til sit gamle selv.
          Ja de er ved at gået ind i deres 1. div. cyklus

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #65
            Over 10.000 billetter udstedet. Betyder nok at der kommer 8.000

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/over-1...k-at-brug-din/

            Tror at OB virkelig har været rundhåndet med fribilletter. Hele nedre C på barfoed blev med ét, udsolgt for nogle dage siden. Så der skal boostes..
            Det er nu også fint nok. Håber selvfølgelig på flest mulig og en fed stemning

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Over 10.000 billetter udstedet. Betyder nok at der kommer 8.000

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/over-1...k-at-brug-din/

              Tror at OB virkelig har været rundhåndet med fribilletter. Hele nedre C på barfoed blev med ét, udsolgt for nogle dage siden. Så der skal boostes..
              Det er nu også fint nok. Håber selvfølgelig på flest mulig og en fed stemning
              Det vil være skuffende med 8000, men det er virkelig bare ferie nu her. Jeg har også måtte kæmpe for at finde bare en som kunne tage med mig til bold søndag, og vi plejer da at være mellem en og to håndfulde.
              Verdenen har åbnet sig og det er for alles vedkommende ikke kun fodbold man har savnet.

              Comment


                #67
                Glæder mig så vildt tul søndag.
                håber ob finder det gode spil frem og får 3 point mod fck.
                tænker vi napper en 3-2

                Comment


                  #68
                  Så røg Victor Fischer: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...l-priske-og-co

                  Lidt ærgerligt han virkede ellers som en der virkelig kunne finde ud af at splitte et omklædningsrum ad og så var han kulturbærer for en ret, for os, positiv mentalitet.

                  Vi må håbe effekten ikke når at indfatte sig inden vi spiller mod dem.

                  ​​​​
                  Last edited by Striwetforlivet!; 30-07-2021, 10:43.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Så røg Victor Fischer: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...l-priske-og-co

                    Lidt ærgerligt han virkede ellers som en der virkelig kunne finde ud af at splitte et omklædningsrum ad og så var han kulturbærer for en ret, for os, positiv mentalitet.

                    Vi må håbe effekten ikke når at indfatte sig inden vi spiller mod dem.

                    ​​​​
                    Glæder mig at ikke skal se ham mere.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Så røg Victor Fischer: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...l-priske-og-co

                      Lidt ærgerligt han virkede ellers som en der virkelig kunne finde ud af at splitte et omklædningsrum ad og så var han kulturbærer for en ret, for os, positiv mentalitet.

                      Vi må håbe effekten ikke når at indfatte sig inden vi spiller mod dem.

                      ​​​​
                      Den eneste grund til, at jeg kommer til at savne ham, var evnen (i dag) til at trække tempoet ud af deres angrebsspil !
                      Last edited by Online; 30-07-2021, 11:27.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Den eneste grund til, at jeg kommer til at savne ham, var evnen (i dag) til at trække tempoet ud af deres angrebsspil !
                        Ja, det gik hastigt ned af bakke endnu et ungdomstalent der blev totalsmadret.

                        Jeg kunne nu stadig godt tænke mig han var i FCK truppen, jeg tror han er ren gift i et omklædningsrum.



                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Så røg Victor Fischer: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...l-priske-og-co

                          Lidt ærgerligt han virkede ellers som en der virkelig kunne finde ud af at splitte et omklædningsrum ad og så var han kulturbærer for en ret, for os, positiv mentalitet.

                          Vi må håbe effekten ikke når at indfatte sig inden vi spiller mod dem.

                          ​​​​
                          Jeg har - modsat de fleste andre, FCK-fans fraregnet - altid godt kunne lide VF. Han spiller spillet - på godt og ondt. Og så lyder han ikke som en dresseret chimpanse, når han åbner munden.

                          Fodboldmæssigt har han nok det bedste bag sig.

                          God vind i det belgiske.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Ja, det gik hastigt ned af bakke endnu et ungdomstalent der blev totalsmadret.

                            Jeg kunne nu stadig godt tænke mig han var i FCK truppen, jeg tror han er ren gift i et omklædningsrum.


                            Totalsmadret? Han har nået langt mere end de fleste danske, professionelle fodboldspillere.

                            Det er altså en kende morsomt at se hr og fru fodboldfan udtale sig i disse vendinger.

                            Om han er gift i et omklædningsrum ved jeg intet om. Det gør du næppe heller.
                            Last edited by Jungledyret; 30-07-2021, 12:30.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Totalsmadret? Han har nået langt mere end de fleste danske, professionelle fodboldspillere.

                              Det er altså en kende morsomt og se hr og fru fodboldfan udtale sig i disse vendinger.

                              Om han er gift i et omklædningsrum ved jeg intet om. Det gør du næppe heller.
                              Jeg mener aldrig han har været gift, kun forlovet... tror også han er til lidt mere eksklusive steder, hvis han skulle blive det
                              Last edited by Online; 30-07-2021, 12:32.

                              Comment


                                #75
                                Så dagens træning

                                Var ikke imponeret af dagens niveau overall set. Men gider ikke at nævne spillere idag.

                                Brems er med igen. Aron er desværre ude for 2. Dag i træk så det er lidt bekymrende. JJ ligner også en der hænger lidt fysisk men trænede med i det meste.
                                Så Okosun og Kløve var på A-Holdet mens Østrøm og Ryan skiftes lidt. Ellers de samme.

                                Ellers skete der ikke det store.

                                Comment

                                Working...
                                X