Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Nu prøver man så igen at udlægge det som om der er rift om billetterne ved at lægge ud på fb at der er stor interesse for kampen.. der er godt nok mange ledige billetter stadig selv på
    stiften
    Ja det er en klassiker

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stor-i...ekamp-mod-fck/

    Men det er nok ikke noget OB har opfundet og i disse tider er man nød til at bruge de midler man har for at sprede budskabet. For det er ikke et “easy sell”.
    De kunne vel også dele nyheden om at udebane afsnittet mod BIF er udsolgt da de har købt samtlige 2350 billetter. Satme imponerende. En kamp jeg ser væsentlig mere frem til end FCK kampen må jeg bare indrømme

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ja det er en klassiker

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stor-i...ekamp-mod-fck/

      Men det er nok ikke noget OB har opfundet og i disse tider er man nød til at bruge de midler man har for at sprede budskabet. For det er ikke et “easy sell”.
      De kunne vel også dele nyheden om at udebane afsnittet mod BIF er udsolgt da de har købt samtlige 2350 billetter. Satme imponerende. En kamp jeg ser væsentlig mere frem til end FCK kampen må jeg bare indrømme
      Nej det er ikke noget OB har opfundet men de burde snart finde en anden måde at sælge kampen på for det virker åbenlyst ikke.

      Har hentet billetter til de næste tre kampe og ja BiF kampene er fede men man hår bare alt for tit hjem med nederlag både på banen men især på lægterne
      Last edited by Magge; 26-07-2021, 22:18.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Nej det er ikke noget OB har opfundet men de burde snart finde en anden måde at sælge kampen på for det virker åbenlyst ikke.

        Har hentet billetter til de næste tre kampe og ja BiF kampene er fede men man hår bare alt for tit hjem med nederlag både på banen men især på lægterne
        Ved det. Må specielt i år må vi da tro på det. Ja de har stadig noget fart i offensiven, men det er bestemt et hold vi kan besejre. Vores kamp ligger vel også lige oven i deres 2 CL kampe som alt andet lige må fjerne noget fokus.
        Og FCK skal ud på en lang rejse, først spille torsdag aften og er vel først hjemme engang fredag lidt ør i hovedet. De 2 ting burde udnyttes til 4p

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

          Du kan være 100% sikker på at bolden bliver løftet over FCKs første pres, det er klart AAs spillemåde at undgå risiko og vinde sikkerhed via duelspil på modstandernes banehalvdel. De sidste 10 år har man forsøgt den boldbesiddende og risikobetonede spillestil trods det, at man ikke har haft spillerne til det. Nu er der sadlet om, der skal resultater på bordet nu.
          Jeg gætter på du har ret. Men tror man så på, at løft på FCKs to kæmpe midterforsvarere i duel med Jebali og Bashkim skal give os noget? Det er med en vis risiko for at vores hold bliver revet over når de vinder duellerne og spiller ind i mellemrummet på Falk.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ved det. Må specielt i år må vi da tro på det. Ja de har stadig noget fart i offensiven, men det er bestemt et hold vi kan besejre. Vores kamp ligger vel også lige oven i deres 2 CL kampe som alt andet lige må fjerne noget fokus.
            Og FCK skal ud på en lang rejse, først spille torsdag aften og er vel først hjemme engang fredag lidt ør i hovedet. De 2 ting burde udnyttes til 4p
            Det vil satme være konge at nappe FCK og BIF oveni at vi nappede Herning/Ikast
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Det vil satme være konge at nappe FCK og BIF oveni at vi nappede Herning/Ikast
              Bare 4p sammenlagt ville være fantastisk. Meeeen lad os nu lige holde fødderne på jorden. Så er vi altså heller ikke bedre selv

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                Jeg gætter på du har ret. Men tror man så på, at løft på FCKs to kæmpe midterforsvarere i duel med Jebali og Bashkim skal give os noget? Det er med en vis risiko for at vores hold bliver revet over når de vinder duellerne og spiller ind i mellemrummet på Falk.
                Det er jo i hvert fald øvelsen og det Alm og hans team skal skærpe. Evnen til enten at vinde 2. boldene eller komme i et uhyggeligt genpres, hvis modstanderen får den.
                Det er selvfølgelig også klart at det ikke sidder i skabet endnu, og kan FCK pludselig få den fart i deres spil vi ikke har set endnu og finde Biel og Falk, så har vi balladen. Indtil nu er der bare ingen tegninger i fck's spil til de får rettet det op på en uge, men er der nogen som kan gøre det, så er det fck, fordi de har spillerne og de skylder omverdenen at vise en trodsreaktion på at blive gjort lidt til grin af et oprykkerhold i parken.

                Comment


                  #38
                  https://youtu.be/iUyXOyeknGo

                  Lad os støtte op om både march og træningen i Ådalen om Lørdagen! Lørdag 10:15 i Ådalen. Og 14:30 i munke mose, med afgang mod stadion 15:30.

                  Comment


                    #39
                    Jeg har købt billet og glæder mig. Vi plejer at spille godt mod tophold , og Alm ser ud til at kunne få mere ud af holdet.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Bare 4p sammenlagt ville være fantastisk. Meeeen lad os nu lige holde fødderne på jorden. Så er vi altså heller ikke bedre selv
                      Forventningerne holdes nede men håbet lever.

                      Mod fck vil det være meget glædeligt hvis Max, Frø og Østrøm får lidt succes så vi får noget selvtillid ind i dem til gavn for deres udvikling og for at lukke ned for kritikken. At Kadrii havde en skidt kamp sidst bekymrer mig ikke for han skal nok komme tilbage
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Forventningerne holdes nede men håbet lever.

                        Mod fck vil det være meget glædeligt hvis Max, Frø og Østrøm får lidt succes så vi får noget selvtillid ind i dem til gavn for deres udvikling og for at lukke ned for kritikken. At Kadrii havde en skidt kamp sidst bekymrer mig ikke for han skal nok komme tilbage
                        Kunne også være rart hvis Sabbi fik lidt succes.

                        F.eks. hvis et af hans forsøg går ind i stedet for rammer stolpen :)
                        Han kan godt gå hen og blive vigtig for os på den fløj.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Forventningerne holdes nede men håbet lever.

                          Mod fck vil det være meget glædeligt hvis Max, Frø og Østrøm får lidt succes så vi får noget selvtillid ind i dem til gavn for deres udvikling og for at lukke ned for kritikken. At Kadrii havde en skidt kamp sidst bekymrer mig ikke for han skal nok komme tilbage
                          Så vi skal have fokus på at de får selvtillid.... jeg foretrækker, at vi får point ligegyldig, hvem vi har på banen. Hvis de præsterer godt på træningsbanen / i kamp skal de nok få de minutter de fortjener.

                          Syntes Max og (specielt) Frø har fået meget lang snor !

                          Jeg vil gerne have, at vi stille med et hold, som vil vinde... ikke et som skal give "drengene hår på brystet".

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Så vi skal have fokus på at de får selvtillid.... jeg foretrækker, at vi får point ligegyldig, hvem vi har på banen. Hvis de præsterer godt på træningsbanen / i kamp skal de nok få de minutter de fortjener.

                            Syntes Max og (specielt) Frø har fået meget lang snor !

                            Jeg vil gerne have, at vi stille med et hold, som vil vinde... ikke et som skal give "drengene hår på brystet".
                            Udelukker det ene automatisk det andet i din bog?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Så vi skal have fokus på at de får selvtillid.... jeg foretrækker, at vi får point ligegyldig, hvem vi har på banen. Hvis de præsterer godt på træningsbanen / i kamp skal de nok få de minutter de fortjener.

                              Syntes Max og (specielt) Frø har fået meget lang snor !

                              Jeg vil gerne have, at vi stille med et hold, som vil vinde... ikke et som skal give "drengene hår på brystet".
                              Synes du Max har fået lang snor og ikke leveret?

                              Synes Max er en af dem i alle kampe han er med i kan være sin indsats bekendt.
                              Jeg tror FRØ er ude af holdet nu fordi han ikke leverer som AA vil have det, og derfor er han fortjent på bænken.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Kunne også være rart hvis Sabbi fik lidt succes.

                                F.eks. hvis et af hans forsøg går ind i stedet for rammer stolpen :)
                                Han kan godt gå hen og blive vigtig for os på den fløj.
                                Regner med Sabbi har rettet de par cm ind han manglede i Randers så det er stolpe ind på søndag ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X