Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægAaB bekræfter: Lars Friis starter onsdag (bold.dk)
Svært at vide om det får nogen betydning. Aab har været lige så svingende som os, men har/har haft et bedre forsvar.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægAaB bekræfter: Lars Friis starter onsdag (bold.dk)
Svært at vide om det får nogen betydning. Aab har været lige så svingende som os, men har/har haft et bedre forsvar.Last edited by pnl; 08-03-2022, 18:27.
Comment
-
Vi har haft en god snak med Troels Kløve om, hvordan han tackler sin nuværende situation på holdet, og om han er begyndt at tænke lidt på sin fremtid.
Kløve: Selvfølgelig vil jeg gerne spille - OBstruktion
- Likes 2
Comment
-
Interview med AA om situationen,:
https://obstemmer.dk/interview-andre...-til-top-seks/
Han ser åbenbart stærkeste udfordring i svingende defensiv arbejde og personlige fejl der som kostede:
"Der er situationer i kampene, hvor vi har haft udfordringer defensivt. Målene er kommet… måske ikke ulogisk, men på en måde, hvor man tænker: ”Hvordan kunne det ske?” Hvis modstanderen gør det super godt, og vi gør alt, hvad vi kan, er det noget, der kan ske. Men vi har mistet mange point på den måde, og det er en frustration. Det har været med til at gøre, at vi har misset top seks."
Og der hentyder vel ret tydeligt at det var ikke det bedste arbejdsforhold mellem AA og Feher:
"Jeg havde intet ønske om at Henrik Hansen skulle forlade klubben. Når man kommer til en klub som ny træner, ønsker man at have en assistenttræner, som kan sikre kontinuiteten. Alle ved, at for samarbejdet i staben er kontinuitet en nøgle. Men klubben valgte at se på, hvor Henrik var i sin karriere, så jeg forstår dem godt. Samarbejdet mellem Peter og klubben blev afsluttet i enighed, og det var godt for alle. Det har vi fået god energi af. Michael Hemmingsens afgang har ikke haft så meget med holdet at gøre, for han havde en anden rolle,” siger Andreas Alm.""Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har haft en god snak med Troels Kløve om, hvordan han tackler sin nuværende situation på holdet, og om han er begyndt at tænke lidt på sin fremtid.
Kløve: Selvfølgelig vil jeg gerne spille - OBstruktion
Måske det er netop det som Bjørn snakkede om da han mente vi skal være mindre sentimentale i OB. Det håber jeg.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Kan rigtig godt li' Troels. Han er en rigtig fin fyr. Men den indstilling er altså ikke god nok hvis vi skal være top seks klub. Tvivler på at nogle af midtbanespillerene i FcK eller FcM har samme indstilling til at sidde på bænken. Nej, de vil nok kæmpe 100% for at vise det er netop dem der skal spille. Det er samme hungren der burde være i OB.
Måske det er netop det som Bjørn snakkede om da han mente vi skal være mindre sentimentale i OB. Det håber jeg.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
1-1 nu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Ja de gør det altså svært for sig selv sønderjyske. Deres defensiv laver målgivende fejl på ugebasis og så skal de sgu op og lave mange mål. Når fejlene er så udtalte, så ofte kan jeg ikke se dem overhale os. Der er markante ting som skal ændre sig, hvis de haler 8 point ind på os817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Ja de gør det altså svært for sig selv sønderjyske. Deres defensiv laver målgivende fejl på ugebasis og så skal de sgu op og lave mange mål. Når fejlene er så udtalte, så ofte kan jeg ikke se dem overhale os. Der er markante ting som skal ændre sig, hvis de haler 8 point ind på os
Men hvor er det da deprimerende at vi år efter år skal bruge foråret på at diskutere mulig nedrykning
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
De skal rent faktisk hente 10p nu plus det vi evt henter på mandag, da vi har 9p plus en målscore de aldrig henter.
Men hvor er det da deprimerende at vi år efter år skal bruge foråret på at diskutere mulig nedrykning817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment