Husker det sådan at det var under "News". Men "News er opdelt så i "News" og "Social", måske du var i den forkerte submenu. Den var under News-News og kom først kort før kampstart.
Men håber at de har den også under OB.dk igen så skal ikke følge op den lille skærm af min fine men på computeren
Det var så lidt. Skrev lige til OBs kommunikationsansvarlige om kampen vises også på ob.dk. Skriver når har modtaget svar.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jeg har gennemset billedserien 2 gange, men har ikke fundet hverken Kløve, HCB eller Skjelvik. Måske skal jeg bare gå til Louis Nielsen, eller også er det norske vindue jo åbent lidt endnu - så det !!!
Jeg har gennemset billedserien 2 gange, men har ikke fundet hverken Kløve, HCB eller Skjelvik. Måske skal jeg bare gå til Louis Nielsen, eller også er det norske vindue jo åbent lidt endnu - så det !!!
Der er mange andre der ikke er med på billederne. King,AJA,Kjerrumgaard mfl.
Mon ikke de deler noget af træningen op nu når de er 30 mand. Så behandlerne og trænerne har tid til alle?
- Norbert Elgert -
36 timer Har de givet ham den billigste billet med 3 stop i Kina,Finland og Luxemborg?
Burde da kun tage ca det halve tid
Ret skal være ret (i forhold til Leif/FS)
Sakset fra artiklen:
"OB's nye venstre back Joel King ankommer først til lejren på tirsdag. Formentlig efter 36 timers rejse, hvis man medregner Australiens kamp i Omman og turen fra Sydney til Antalya og Belek."
Ret skal være ret (i forhold til Leif/FS)
Sakset fra artiklen:
"OB's nye venstre back Joel King ankommer først til lejren på tirsdag. Formentlig efter 36 timers rejse, hvis man medregner Australiens kamp i Omman og turen fra Sydney til Antalya og Belek."
Fair play til Leif. Det lyder som en lang tur, hvis han ikke har fået pakket kufferterne med på turen til Oman.
Er der nogen med en information om kampdage/hvilke weekender spilles i Superligaens slutspil? Ville hjælpe mig at planlægge mine OB-ture rettidig
- Norbert Elgert -
Comment