Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    AaB bekræfter: Lars Friis starter onsdag (bold.dk)

    Svært at vide om det får nogen betydning. Aab har været lige så svingende som os, men har/har haft et bedre forsvar.
    Så er der da et af holdene der har en cheftræner på bænken til den kamp.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      AaB bekræfter: Lars Friis starter onsdag (bold.dk)

      Svært at vide om det får nogen betydning. Aab har været lige så svingende som os, men har/har haft et bedre forsvar.
      Jeg tror Aab syntes det var enormt dårlig timing ift. Cifuentes afgang. Han havde gang i noget fint deroppe som mange spillere nok havde luret lidt på. Nu står de med Thelander, Børsting og Rinne med den ene fod ude af døren. Fossum skal nok også videre, hvis de skal tjene lidt på ham og pludselig er det mange nye rigtig stærke spillere som skal tilknyttes under en ny træner. Jeg tror i første omgang i alvorlig grad de bliver statister i top 6-striden efter grundspillet er slut og derefter er det i den grad en klub vi skal jagte i kampen om top 6 næste år. Der er muligheder, hvis vi får optimeret på et par pladser mere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        AaB bekræfter: Lars Friis starter onsdag (bold.dk)

        Svært at vide om det får nogen betydning. Aab har været lige så svingende som os, men har/har haft et bedre forsvar.
        Tror Lars Friis får betydning allerede på mandag. Tror han bringer Kasper Kusk på banen mod OB, og at han får afgørende indflydelse på resultatet. Der findes desværre ikke "bedre" modstander end OB, hvis man skal have gang i AaB og Kasper K igen . Sporene skræmmer.
        Last edited by pnl; 08-03-2022, 18:27.

        Comment


          Vi har haft en god snak med Troels Kløve om, hvordan han tackler sin nuværende situation på holdet, og om han er begyndt at tænke lidt på sin fremtid.

          Kløve: Selvfølgelig vil jeg gerne spille - OBstruktion

          Comment


            Interview med AA om situationen,:
            https://obstemmer.dk/interview-andre...-til-top-seks/

            Han ser åbenbart stærkeste udfordring i svingende defensiv arbejde og personlige fejl der som kostede:

            "Der er situationer i kampene, hvor vi har haft udfordringer defensivt. Målene er kommet… måske ikke ulogisk, men på en måde, hvor man tænker: ”Hvordan kunne det ske?” Hvis modstanderen gør det super godt, og vi gør alt, hvad vi kan, er det noget, der kan ske. Men vi har mistet mange point på den måde, og det er en frustration. Det har været med til at gøre, at vi har misset top seks."

            Og der hentyder vel ret tydeligt at det var ikke det bedste arbejdsforhold mellem AA og Feher:
            "Jeg havde intet ønske om at Henrik Hansen skulle forlade klubben. Når man kommer til en klub som ny træner, ønsker man at have en assistenttræner, som kan sikre kontinuiteten. Alle ved, at for samarbejdet i staben er kontinuitet en nøgle. Men klubben valgte at se på, hvor Henrik var i sin karriere, så jeg forstår dem godt. Samarbejdet mellem Peter og klubben blev afsluttet i enighed, og det var godt for alle. Det har vi fået god energi af. Michael Hemmingsens afgang har ikke haft så meget med holdet at gøre, for han havde en anden rolle,” siger Andreas Alm."
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Vi har haft en god snak med Troels Kløve om, hvordan han tackler sin nuværende situation på holdet, og om han er begyndt at tænke lidt på sin fremtid.

              Kløve: Selvfølgelig vil jeg gerne spille - OBstruktion
              Kan rigtig godt li' Troels. Han er en rigtig fin fyr. Men den indstilling er altså ikke god nok hvis vi skal være top seks klub. Tvivler på at nogle af midtbanespillerene i FcK eller FcM har samme indstilling til at sidde på bænken. Nej, de vil nok kæmpe 100% for at vise det er netop dem der skal spille. Det er samme hungren der burde være i OB.
              Måske det er netop det som Bjørn snakkede om da han mente vi skal være mindre sentimentale i OB. Det håber jeg.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Kan rigtig godt li' Troels. Han er en rigtig fin fyr. Men den indstilling er altså ikke god nok hvis vi skal være top seks klub. Tvivler på at nogle af midtbanespillerene i FcK eller FcM har samme indstilling til at sidde på bænken. Nej, de vil nok kæmpe 100% for at vise det er netop dem der skal spille. Det er samme hungren der burde være i OB.
                Måske det er netop det som Bjørn snakkede om da han mente vi skal være mindre sentimentale i OB. Det håber jeg.
                Det er ikke nemt at sige det rigtige som fodboldspiller, hva? :-)

                Comment


                  Så for silvan, nu føre Haderslev på samlebåndsfabrikkens plastil plæne.

                  Det havde været rart at have holdt føringen i søndags.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Så for silvan, nu føre Haderslev på samlebåndsfabrikkens plastil plæne.

                    Det havde været rart at have holdt føringen i søndags.
                    1-1 nu
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      1-1 nu
                      Ja de gør det altså svært for sig selv sønderjyske. Deres defensiv laver målgivende fejl på ugebasis og så skal de sgu op og lave mange mål. Når fejlene er så udtalte, så ofte kan jeg ikke se dem overhale os. Der er markante ting som skal ændre sig, hvis de haler 8 point ind på os

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Ja de gør det altså svært for sig selv sønderjyske. Deres defensiv laver målgivende fejl på ugebasis og så skal de sgu op og lave mange mål. Når fejlene er så udtalte, så ofte kan jeg ikke se dem overhale os. Der er markante ting som skal ændre sig, hvis de haler 8 point ind på os
                        Selvom vi er stinkende ringe selv i perioder, så kan jeg ikke se nogle af de 3 hold under os skulle hente os.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Det slutter 1:1 i Farum. Klasse resultat for os.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Selvom vi er stinkende ringe selv i perioder, så kan jeg ikke se nogle af de 3 hold under os skulle hente os.
                            Jeg kan nemt se FCN gøre det.

                            Men perfekt resultat idag. Nu skal vi bare vinde over Aab. Så sover jeg roligt resten af sæsonen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Ja de gør det altså svært for sig selv sønderjyske. Deres defensiv laver målgivende fejl på ugebasis og så skal de sgu op og lave mange mål. Når fejlene er så udtalte, så ofte kan jeg ikke se dem overhale os. Der er markante ting som skal ændre sig, hvis de haler 8 point ind på os
                              De skal rent faktisk hente 10p nu plus det vi evt henter på mandag, da vi har 9p plus en målscore de aldrig henter.

                              Men hvor er det da deprimerende at vi år efter år skal bruge foråret på at diskutere mulig nedrykning

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                De skal rent faktisk hente 10p nu plus det vi evt henter på mandag, da vi har 9p plus en målscore de aldrig henter.

                                Men hvor er det da deprimerende at vi år efter år skal bruge foråret på at diskutere mulig nedrykning
                                Jeg syntes nu kun der har været et år hvor der har været grund til bekymring. Tværtimod syntes jeg det er røvsygt at vi nu i 9 af 11 sæsoner har udspillet vores rolle tidligt i sæsonen og dermed har en ørkenvandring af dræbende ligegyldige kampe. Lille lyspunkt i denne sæson er dog, at flere unge ser ud til at få noget spilletid.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X